Στην περίπτωση του Tiger, ισχύει το ερώτημα «η κότα έκανε το αυγό ή το αυγό την κότα;». Και αυτό συμβαίνει, γιατί τα δύο νέα μοντέλα της Triumph μοιάζουν σα δυο σταγόνες νερό και οι περισσότεροι θα επικεντρωθούν στη μεγάλη οπτική διαφορά, που δεν είναι άλλη από τους τροχούς. Γιατί η αλλαγή των τροχών ή της θέσης του τιμονιού δεν μπορεί από μόνη της να αποτελέσει τη διαφορά μεταξύ δύο μοντέλων. Ψάχνοντας λίγο στα τεχνικά χαρακτηριστικά, μπορούμε να δούμε το μεγαλύτερο τροχό (21 ιντσών από 19) στο XC, ενώ μεταξόνιο και ίχνος είναι και αυτά διαφορετικά. Λεπτομέρειες, θα αναρωτηθείτε, αλλά αυτές δημιουργούν την ουσία, και η Triumph ήθελε να διαφοροποιήσει αυτά τα δύο μοντέλα προσφέροντας πιο off-road ικανότητες στο XC, για κάποιον που θα ήθελε να εντάξει στις διαδρομές ή στα ταξίδια του και χωματόδρομους.
Τη μεγάλη προσοχή που δίνουν οι Άγγλοι στη λεπτομέρεια και στην ποιότητα πιστοποιεί και το νέο Tiger, που στον εν λόγω τομέα συγκεντρώνει υψηλή βαθμολογία. Όποιος ανέβει στη σέλα του Tiger 800 XC, μόνο καλά λόγια θα έχει να πει, καθώς οι σχεδιαστές της Triumph δημιούργησαν μια πολύ καλή θέση οδήγησης, που θα εξυπηρετήσει αναβάτες διαφόρων αναστημάτων.
Η αγγλική εταιρεία επιμένει στη διάταξη των τριών κυλίνδρων και γι’ ακόμη μία φορά δικαιώνεται, καθώς με αυτόν τον τρόπο κατορθώνει να συνδυάσει την απολαυστική απόδοση των δικύλινδρων με τις επιδόσεις των τετρακύλινδρων.
Έτσι, το νέο Tiger φιγουράρει στην κορυφή της κατηγορίας, με απόδοση 94 ίππων. Η γραμμική απόδοση μπορεί ίσως να δυσαρεστήσει κάποιους που θα ήθελαν να νιώθουν μια δυνατή κλωτσιά σε κάθε βίαιο άνοιγμα του γκαζιού, αλλά όλοι οι υπόλοιποι που προτιμούν να οδηγούν στρωτά και η δύναμη να ακολουθεί τις προσταγές τους, θα μείνουν απόλυτα ικανοποιημένοι.
Η πολύ καλή αίσθηση που αποκομίζετε με το που θ’ ανεβείτε στη σέλα του, συνεχίζεται και στο δρόμο. Από τα πρώτα χιλιόμετρα, η βρετανική μοτοσικλέτα καταφέρνει να κερδίσει την εμπιστοσύνη σας, χάρη στην πολύ καλή και ομοιογενή συμπεριφορά της. Και όλα αυτά, με απόλυτη ασφάλεια, χάρη στο στιβαρό πλαίσιο και το upside-down πιρούνι των 43 χιλιοστών, καθώς και στη σφιχτή λειτουργία των αναρτήσεων.
Στο ερώτημα εάν το Tiger «κάνει» για χώμα, μπορούμε να πούμε ότι ναι, μπορεί να κινηθεί άνετα σε αυτό, χάρη στον τροχό των 21 ιντσών, την ικανοποιητική διαδρομή των αναρτήσεων, το χαμηλό βάρος και τις συμπαγείς διαστάσεις. Και με ένα ζευγάρι «τρακτερωτά» λάστιχα, κανείς χωματόδρομος δε θα μπορεί να του αντισταθεί.
Τιμή: 9.890 ευρώ, 10.790 ευρώ (ΑΒS)
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας 4T, 3K, Υ/Ψ, 4Β
Κυβισμός 799
Ιπποδύναμη 94/9.300
Ροπή 8/7.850
Βάρος 210
Ρεζερβουάρ 19
Ducati World Premier 2026: Παρουσιάστηκε η Diavel V4 RS με 179 άλογα
Ducati World Premier 2026: Η Ducati παρουσίασε την νέα Multistrada V4 RS
CFMoto: Το 675NK συνεχίζει, έρχονται ανανεωμένα 450cc μοντέλα για το 2026
Lifan LF 125: Ασφαλές και οικονομικό με CBS και 2,3 λίτρα κατανάλωση
Honda CB1000 Hornet: 152 Made in Japan «κόκκινοι» ίπποι με τιμή 11.850 ευρώ
Προσιτά 125άρια με 16άρη τροχό εμπρός και ABS/TCS στον στάνταρ εξοπλισμό
Morbidelli SC 125 LX 2025 - Test
Triumph Trident 800: Πιάστηκε σε δοκιμές το νέο μεσαίο Roadster στην Ινδία
Marshal Cruiser: Διέρρευσαν τα σχέδια από το νέο κινεζικό custom με φουτουριστικό design
Νέα Honda CB 500 SF: Επίσημα το μεγάλο comeback της Super Four στην Κίνα
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.