Από τη στιγμή που δέχτηκε τη φροντίδα της ΗΜ, το καθαρόαιμο CRE 230 της Honda μεταμορφώθηκε σε ένα καθημερινό μοτοσικλετάκι που διατήρησε τα αγωνιστικά entry level γονίδιά του, γοητεύοντας αρκετούς νεαρούς αναβάτες. Ένα από τα βασικότερα πλεονεκτήματα του CRE 230 Easy Enduro είναι οι μικρές εξωτερικές του διαστάσεις. Αυτές σε κάνουν να το εμπιστευτείς και να τολμήσεις μαζί του ό,τι πιο ακραίο.
Ο κινητήρας του CRE είναι φυσικά μονοκύλινδρος και απλός από τεχνολογικής άποψης, ώστε και το κόστος να είναι χαμηλό αλλά και στον τομέα της συντήρησης να μην είναι απαιτητικός. Για την ψύξη του φροντίζει ο αέρας, ενώ ο κυβισμός του είναι 223 κ.εκ..
Ο κινητήρας είναι ιδιαίτερα εύστροφος ακόμα και με νεκρά και ανοιγοκλείνοντας το γκάζι σε πείθει πως είναι σπάταλος στην παροχή ισχύος (για τα δεδομένα του). Η δύναμη κλιμακώνεται γραμμικά, ενώ οι κραδασμοί είναι ελάχιστοι και λίγο πριν από τον κόφτη.
Το CRE 230 είναι μία μοτοσικλέτα ειδικά κατασκευασμένη για να μεταφέρει το βάρος ενός αναβάτη πριν την εφηβεία και κουβαλώντας στην πλάτη του έναν οδηγό λίγο πριν την πύλη των πρώτων «…άντα», θα δείξει κάποιες αδυναμίες στην άσφαλτο. Στο χώμα, τώρα, το σύνολο πλαισίου και ψαλιδιού με την ελαστικότητά του επεμβαίνει σωτήρια, απορροφώντας τους κραδασμούς και δίνοντας καλό έλεγχο.
Οι ιδιαίτερα εξωτερικές διαστάσεις του Easy 230 γρήγορα σε κάνουν να το εμπιστευτείς και να τολμήσεις μαζί του. Ο κινητήρας τραβάει πρόθυμα και η απουσία έντονου ξεσπάσματος σου δίνει μερικά επιπλέον ποσοστά ασφάλειας ώστε να ανοίγεις το δεξί γκριπ με λιγότερη ακρίβεια. Αν το ύψος σας υπερβαίνει το 1.80, το τιμόνι θα φανεί λίγο κοντό στην όρθια οδήγηση. Η απόδοση των φρένων είναι φανταστική στο χωμάτινο τερέν, με το χαμηλό κέντρο βάρους να δίνει καλό κοντρόλ στις καταστάσεις οριακής επιβράδυνσης. Ο κινητήρας διαθέτει ικανοποιητικά αποθέματα ροπής και στις περισσότερες των περιπτώσεων, το κατέβασμα σχέσεως θα γίνει για πιο δυναμική έξοδο και όχι γιατί έχει «κρεμάσει» ο κινητήρας. Ιδιαίτερα μαλακός και προοδευτικός είναι ο συμπλέκτης, που δε θα αλλοιώσει την απόδοσή του ακόμα και μετά από παρατεταμένη χρήση. Οι αναρτήσεις θα αποσβέσουν το μεγαλύτερο μέρος των ανωμαλιών που θα βρείτε στο διάβα σας, ενώ για τις υπόλοιπες θα αναλάβει το ελαστικό πλαίσιο. Σε έναν ακόμα τομέα που σε κερδίζει το Easy 230 στις εκτός δρόμου διαδρομές, είναι ο έλεγχος και η πληροφόρηση που παρέχει στον οδηγό στα ντριφτ του πίσω τροχού.
Όσον αφορά, τέλος, στην εργονομία, αυτή ικανοποιεί, παρά τις μικρές διαστάσεις της μοτοσικλέτας. Μάλιστα, αναβάτες χαμηλότερου αναστήματος, που τους τρομάζουν οι ψηλές σέλες των enduro μοτοσικλετών, θα βρουν το CRE 230 ιδανικό. Επιπλέον, το CRE διαθέτει και μαρσπιέ συνεπιβάτη.
Τιμή: 4.190 ευρώ.
Best Moto By LS2: Peugeot Metropolis GT
Το πρώτο Διεθνές Συνέδριο Οδηγικής Ασφάλειας στην Σαραγόσα στέφθηκε με επιτυχία
Tyres Moto: Η σωστή επιλογή στα ελαστικά
Jawakias: Η απόλυτη εξειδίκευση Yamaha
Τα ηλεκτρικά scooter της Sunra σε περιμένουν στην MPS
Τα καλύτερα ηλεκτρικά scooter για όσους χρησιμοποιούν την εθνική κάθε μέρα
Παρουσίαση μπαταρίες Unibat: Πλήρης γκάμα για κάθε χρήση
Black Knight: Νέα ειδική έκδοση του Voge DS525X
Γνήσιος ιμάντας κίνησης Honda για SH 150
Μπουφάν 4 εποχών MODEKA Crookton
Γάντια 4 εποχών Furygan Jet D30
Kymco CV-L6: Πότε θα έρθει το νέο Adventure Scooter της εταιρείας;
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr