Ποιοτική απ’ όπου κι αν τη δεις. Προστατευτικά στα καλάμια του πιρουνιού, χειρολαβές για να το σηκώνεις, αν κολλήσεις σε κάποιο μονοπάτι, μεταλλικά μαρσπιέ αναβάτη με δόντια, για καλύτερη πρόσφυση σε νερά και λάσπες. Τώρα, παρότι έχει όλα τα εύσημα μιας αξιοπρεπέστατης αγωνιστικής εμφάνισης, διαθέτει και όλο τον απαραίτητο εξοπλισμό δρόμου, ώστε να σας συντροφεύει καθημερινά στις μετακινήσεις σας.
Το ικανότατο πλαίσιο και οι αξιόμαχες αναρτήσεις, δημιουργούν ένα από τα καλύτερα μοτοσικλετάκια για εισαγωγή με αξιώσεις στο χώρο του enduro. Οι διαδρομές των αναρτήσεων είναι μεγάλες και αυτές που χρειάζεσαι σε χωμάτινη χρήση. Ταυτόχρονα, τα δυο δισκόφρενα είναι πραγματικά δυνατά και με καλή αίσθηση.
Κι η σέλα; Όπως στα καθαρόαιμα, σκληρή και ψηλή, στο Θεό! Συγκεκριμένα, στα 930 χιλιοστά. Οι κοντοί αναβάτες θα πρέπει να επιστρατεύσουν δύναμη και εμπειρία για να τα βγάλουν πέρα σε απαιτητικές χωμάτινες διαδρομές. Όμως, ταυτόχρονα, το ύψος της μοτοσικλέτας, που εν μέρει προέρχεται και από τις μεγάλες διαδρομές των αναρτήσεων, σημαίνει και πολύ καλή συμπεριφορά σε διαδρομές enduro.
Στο «βρώμικο» χωμάτινο τερέν, το TE 125 είναι μια από τις καλύτερες εισαγωγές στο χώρο, και θα αποτελέσει άριστο δάσκαλο, για τα πρώτα σας αξιόμαχα βήματα στο enduro. Ταυτόχρονα και στην άσφαλτο, η εκπληκτική ευελιξία και η ψηλή θέση οδήγησης που προσφέρει άριστη ορατότητα πάνω από τα αυτοκίνητα, θα δημιουργήσουν τρελές εκπλήξεις στους άλλους αναβάτες, που θα δουν το TE να ελίσσεται σα δαιμονισμένο εξαφανίζοντας το μποτιλιάρισμα.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Τιμή: 3.890 ευρώ.
Κινητήρας 4T, 1Κ, Υ/Ψ,4Β
Κυβισμός 124,45
Ιπποδύναμη 15/9.000
Ροπή 1,24/8.000
Βάρος 117
Ρεζερβουάρ 9,5
Μπορούν τα ηλεκτρικά σκούτερ να γίνουν τα βασικά οχήματα πόλης;
Παπιά 125 κυβικών έως 2.500 ευρώ
Η επίδραση των βελτιώσεων στην αξία της μοτοσυκλέτας
Gemini Gemma 125: Με τιμή κάτω από 2000 ευρώ
Progrip χειρολαβές 791 Cross 22/25 115mm
Progrip χειρολαβές 722 (αφρώδες υλικό) Street μαύρες 22/25 125mm
HYPER-X Powersport Batteries - SLA Series
Παράνομα συνεργεία: Αναγκαία ή μάστιγα;
«Κόλλημα» στη ρόδα του μπροστά: Γιατί πρέπει να αποφεύγεται;
Test Yamaha XMAX Tech Max 125 2023
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr