Αφού, λοιπόν, οι υπεύθυνοι της Kawasaki φρόντισαν να μας ενημερώσουν για όλα τα παραπάνω, ήρθε η στιγμή να πάρουμε μια γεύση από αυτό που οι Αμερικανοί ονομάζουν «the real thing» και ξεκινήσαμε με τα Versys μας προς τους πρόποδες του ηφαιστείου. Η εκκίνηση του Versys έγινε με ευκολία, κάνοντάς με να ξεχάσω τον όγκο του από τα πρώτα μέτρα, χάρη στη βελτιωμένη λειτουργία του κινητήρα στις χαμηλές στροφές, αλλά και την κοντή κλιμάκωση των δύο πρώτων σχέσεων. Πάνω στη σέλα του, αισθάνθηκα άνετα από την πρώτη στιγμή (και αυτό παίζει σημαντικότατο ρόλο, αν για την οδήγηση αναγκάζεσαι να εγκαταλείψεις πρωί-πρωί το πολυτελές ξενοδοχείο όπου διαμένεις), χάρη στη σέλα, αλλά κυρίως στην όρθια θέση οδήγησης, η οποία έφερε με φυσικό τρόπο τα χέρια μου στο μεγάλο τιμόνι. Οι πρώτες αναγνωριστικές γκαζιές, μου έδειξαν ότι το Versys 1000 διαθέτει δύναμη και νεύρο χαμηλά, αλλά όχι σε βαθμό που να του αφαιρούν τον χαρακτηρισμό «πολιτισμένο». Και αυτό θα το επαλήθευα και λίγα λεπτά αργότερα, όταν η γρήγορη στριφτερή διαδρομή προς το ηφαίστειο απλωνόταν μπροστά μας. Κάτω από αυτές τις συνθήκες, ο κινητήρας με κέρδισε ακόμη περισσότερο. Οι όποιες αδυναμίες γνωρίζουμε από τη λειτουργία του Ζ1000 στις χαμηλομεσαίες στροφές εδώ απουσίαζαν και ένιωθα το γκάζι πιο «γεμάτο» στο χέρι μου, ακόμη και στις μικρές εντολές μου. Επιπλέον, οι αποκρίσεις του είναι λιγότερο απότομες και ολόκληρη η μοτοσικλέτα σου επιτρέπει ασφαλείς διορθώσεις ταχύτητας και πορείας μέσα στη στροφή (χαρακτηριστικό πολύ χρήσιμο, όταν θεωρείς πως μπορείς να κυνηγάς δέκα Versys 1000 και να χαζεύεις και το τοπίο παράλληλα). Σε αυτό το χαρακτηριστικό συμβάλλει και ο καθόλου απόλυτος χαρακτήρας ολόκληρης της μοτοσικλέτας. Δεν πρόκειται, με λίγα λόγια, να νιώσεις ότι βρίσκεσαι πάνω σε μια ιδιότροπη μοτοσικλέτα, αυτό, όμως, δε σημαίνει ότι το Versys δε θα κινηθεί και σε σχετικά sport ρυθμούς. Πλαίσιο και αναρτήσεις θα δεχτούν αγόγγυστα λίγη πίεση, ενώ οι επαναφορές των τελευταίων και οι συνεχείς εναλλαγές στις κλίσεις θα γίνουν γρήγορα. Δεν πρόκειται, όμως, για sport μοτοσικλέτα και στοιχεία όπως η γεωμετρία και η έλλειψη αίσθησης στο πιρούνι, θα σε αποτρέψουν από το να το παρακάνεις. Το Versys 1000, λοιπόν, θα ακολουθήσει σε κάποιο βαθμό τις sport διαθέσεις σου, αλλά θα σε αποζημιώσει ακόμη και σε πιο χαλαρούς ρυθμούς ή στην ευθεία. Σε αυτή την περίπτωση, η ικανοποίηση από τον έλεγχο που σου δίνει το τιμόνι θα μεταφερθεί σε αυτή από την άνεση που προσφέρει η σέλα και οι άμεσες αποκρίσεις του γκαζιού θα περάσουν σε δεύτερη μοίρα στο μυαλό σου, όταν διαπιστώσεις τη διάρκεια του κινητήρα και ψηλότερα. Οι αναρτήσεις θα ικανοποιήσουν με την απόσβεση των κακοτεχνιών (είχαμε την ευκαιρία να τις δοκιμάσουμε και στο ταλαιπωρημένο κατά τόπους επαρχιακό δίκτυο της Τενερίφης, το οποίο, όμως, καμία σχέση δεν έχει με το δικό μας) και η προστασία από τον αέρα είναι πολύ καλή, ακόμη και όταν η ζελατίνα βρίσκεται σε χαμηλό σημείο – ωστόσο, θα προτιμούσα τη ζελατίνα πιο φαρδιά. Τα φρένα, τέλος, προσφέρουν εγγυημένη ασφάλεια και άμεση επιβράδυνση σε κάθε διαδρομή, χάρη στη γραμμικότητά τους και τη δύναμή τους. Έξτρα πόντους κερδίζουν και από τη διακριτική, αλλά αποτελεσματική παρέμβαση του ABS, όπου αυτή είναι απαραίτητη.







EICMA 2025 – Kove 625X 2026: Με 63 ίππους και ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση
EICMA 2025 – Yamaha Tracer 7 & GT: Παρουσιάστηκαν τα νέα Sport-Touring με τεχνολογία Y-AMT
EICMA 2025 – SYM Cruisym 400: Ανανεωμένο με μεγάλο εμπρός φέρινγκ , 34 ίππους και χώρο για δύο κράνη
EICMA-2025 Ducati Diavel V4 RS 2026: Η πιο δυνατή Diavel όλων των εποχών με 179 ίππους!
EICMA 2025 – Cyclone RT1 125: Το νέο GT scooter που θα δούμε Ελλάδα!
EICMA 2025 – Cyclone RX650: Με 70 ίππους , ρεζερβουάρ 20 λίτρων και 19άρι τροχό εμπρός
EICMA 2025 – Kove 800X GT 2026: Παρουσιάστηκε νέα τουριστική εκδοχή της adventure σειράς
QJMotor SQ 200: Με εργοστασιακό Top Box 33 λίτρων, 18 ίππους και χαμηλή κατανάλωση
Anorak αδιάβροχο κοστούμι Street® long
Κράνος AXXIS Ghostfighter Bitone C12 matt
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.