Πλαίσιο: Ενισχυμένο
Τo πλαίσιο από χυτό αλουμίνιο προέρχεται επίσης από το Z1000, με κάποιες διαφορές, όμως, να κάνουν την εμφάνισή τους, προκειμένου να εξυπηρετηθεί με μεγαλύτερη επιτυχία ο ρόλος του Versys. Με μικρές επεμβάσεις, οι Ιάπωνες βελτίωσαν την ακαμψία του, μίκρυναν τη γωνία κάστερ και το ενίσχυσαν στα πλαϊνά μέρη. Το υποπλαίσιο στο πίσω μέρος, από την άλλη, είναι ατσάλινο και σωληνωτό, ικανό να σηκώσει το μεγάλο βάρος (συνεπιβάτης και βαλίτσες) για το οποίο προορίζεται το Versys.
Αναρτήσεις: Μη συμβατικές επιλογές
Όσον αφορά στο σύστημα των αναρτήσεων, η Kawasaki εξόπλισε το Versys με τεχνολογίες που δε μπορούν να χαρακτηριστούν συμβατικές. Το αμορτισέρ πίσω είναι, όπως αναμενόταν, οριζόντια τοποθετημένο (όπως και στο μοντέλο των 650 κ.εκ.). Η διάταξη αυτή του αμορτισέρ ελευθερώνει χώρο στο κάτω μέρος της μοτοσικλέτας επιτρέποντας μεγαλύτερο μέγεθος για το καζανάκι της εξάτμισης και, επομένως, μικρότερο για το τελικό συνεισφέροντας στην καλύτερη συγκέντρωση των μαζών. Η διαδρομή του είναι 150 χλστ. και μπορεί να ρυθμιστεί πολύ εύκολα, όπως αναφέρθηκε παραπάνω.
Και το πιρούνι, όμως, δεν είναι συνηθισμένο και δεν αναφέρομαι μόνο στο γεγονός ότι, είναι ανεστραμμένο. Η Kawasaki χρησιμοποίησε εδώ τεχνολογία που θυμίζει αυτή των Big Piston πιρουνιών και οι παρεμβάσεις των Ιαπώνων επιτρέπουν στη διάμετρο των κυλίνδρων να φτάνει τα 25 χλστ. (στα συμβατικά πιρούνια δεν ξεπερνούν τα 20 χλστ.).
Συνολικά, η λειτουργία των αναρτήσεων είναι θετική, καθώς καταφέρνουν να είναι αρκετά σφιχτές ώστε να υποστηρίξουν sport οδήγηση, ωστόσο, παραμένουν άνετες και δεν κοπανάνε, ακόμη και με φορτωμένη τη μοτοσικλέτα.
Φρένα: Με νέες τεχνολογίες
Το σύστημα πέδησης του Versys 1000 είναι ισχυρό και θα υποστηρίξει τη sport οδήγηση, σε καμιά περίπτωση, όμως, δεν είναι απότομο ή απόλυτο στη συμπεριφορά του. Δεν απαιτεί από τον αναβάτη sport εμπειρία και μπορεί να χαρακτηριστεί φιλικό για κάποιον που κάνει τα πρώτα του βήματα στην κατηγορία.
Στο μπροστινό φρένο βρίσκονται δύο δίσκοι τύπου μαργαρίτας με διάμετρο 300 χλστ., οι οποίοι συνοδεύονται από αντικριστές τετραέμβολες δαγκάνες. Αντίστοιχα, ο πίσω δίσκος έχει διάμετρο 250 χλστ., ενώ η δαγκάνα είναι μονού εμβόλου.
Αυτό που ξεχωρίζει, όμως, είναι το σύστημα ABS. Προερχόμενο από το ZX-10R Ninja, φέρει την υπογραφή της Bosch. Είναι το μικρότερο και ελαφρύτερο σύστημα αυτή τη στιγμή στην παραγωγή και χρησιμοποιεί νέες ηλεκτρονικές τεχνολογίες. Ανήκει, τέλος, στον στάνταρ εξοπλισμό του Versys 1000.






Test Ride Voge: DS625X, DS800X Rally & SR16 200 – Οδήγησε τα αγαπημένα σου Voge!
Royal Alloy GT2 125 ABS TCS Touring: Με 14 ίππους , Traction control και δικάναλο ABS
Τα naked A2 κατηγορίας με τη χαμηλότερη κατανάλωση
Kove MAVERICK 510X: Νέα πρόταση στα μεσαία adventure με έμφαση στον εξοπλισμό
CFMOTO 450CL-C MY26: Παρουσιάστηκε αναβαθμισμένο εμφανισιακά και πιο άνετο
Best Moto 2026: 30 χρόνια θεσμός – Ψήφισε & κέρδισε ένα Zontes 368G
Moto Ξουχέλλης: Eπίσημος συνεργάτης Kawasaki /ΚSR Group
ΕΛ.ΑΣ.: Συνάντηση με την Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ για δωρεά ηλεκτρικών μοτοσυκλετών
Νέος δίχρονος κινητήρας της GM: Πατέντα με e-Turbo και θυρίδες χιτωνίου αλλάζει τα δεδομένα
Vespa Slitta Babbo Natale: Το πιο χριστουγεννιάτικο concept της Piaggio στο κέντρο του Μιλάνου
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.