Πλαίσιο: Ενισχυμένο
Τo πλαίσιο από χυτό αλουμίνιο προέρχεται επίσης από το Z1000, με κάποιες διαφορές, όμως, να κάνουν την εμφάνισή τους, προκειμένου να εξυπηρετηθεί με μεγαλύτερη επιτυχία ο ρόλος του Versys. Με μικρές επεμβάσεις, οι Ιάπωνες βελτίωσαν την ακαμψία του, μίκρυναν τη γωνία κάστερ και το ενίσχυσαν στα πλαϊνά μέρη. Το υποπλαίσιο στο πίσω μέρος, από την άλλη, είναι ατσάλινο και σωληνωτό, ικανό να σηκώσει το μεγάλο βάρος (συνεπιβάτης και βαλίτσες) για το οποίο προορίζεται το Versys.
Αναρτήσεις: Μη συμβατικές επιλογές
Όσον αφορά στο σύστημα των αναρτήσεων, η Kawasaki εξόπλισε το Versys με τεχνολογίες που δε μπορούν να χαρακτηριστούν συμβατικές. Το αμορτισέρ πίσω είναι, όπως αναμενόταν, οριζόντια τοποθετημένο (όπως και στο μοντέλο των 650 κ.εκ.). Η διάταξη αυτή του αμορτισέρ ελευθερώνει χώρο στο κάτω μέρος της μοτοσικλέτας επιτρέποντας μεγαλύτερο μέγεθος για το καζανάκι της εξάτμισης και, επομένως, μικρότερο για το τελικό συνεισφέροντας στην καλύτερη συγκέντρωση των μαζών. Η διαδρομή του είναι 150 χλστ. και μπορεί να ρυθμιστεί πολύ εύκολα, όπως αναφέρθηκε παραπάνω.
Και το πιρούνι, όμως, δεν είναι συνηθισμένο και δεν αναφέρομαι μόνο στο γεγονός ότι, είναι ανεστραμμένο. Η Kawasaki χρησιμοποίησε εδώ τεχνολογία που θυμίζει αυτή των Big Piston πιρουνιών και οι παρεμβάσεις των Ιαπώνων επιτρέπουν στη διάμετρο των κυλίνδρων να φτάνει τα 25 χλστ. (στα συμβατικά πιρούνια δεν ξεπερνούν τα 20 χλστ.).
Συνολικά, η λειτουργία των αναρτήσεων είναι θετική, καθώς καταφέρνουν να είναι αρκετά σφιχτές ώστε να υποστηρίξουν sport οδήγηση, ωστόσο, παραμένουν άνετες και δεν κοπανάνε, ακόμη και με φορτωμένη τη μοτοσικλέτα.
Φρένα: Με νέες τεχνολογίες
Το σύστημα πέδησης του Versys 1000 είναι ισχυρό και θα υποστηρίξει τη sport οδήγηση, σε καμιά περίπτωση, όμως, δεν είναι απότομο ή απόλυτο στη συμπεριφορά του. Δεν απαιτεί από τον αναβάτη sport εμπειρία και μπορεί να χαρακτηριστεί φιλικό για κάποιον που κάνει τα πρώτα του βήματα στην κατηγορία.
Στο μπροστινό φρένο βρίσκονται δύο δίσκοι τύπου μαργαρίτας με διάμετρο 300 χλστ., οι οποίοι συνοδεύονται από αντικριστές τετραέμβολες δαγκάνες. Αντίστοιχα, ο πίσω δίσκος έχει διάμετρο 250 χλστ., ενώ η δαγκάνα είναι μονού εμβόλου.
Αυτό που ξεχωρίζει, όμως, είναι το σύστημα ABS. Προερχόμενο από το ZX-10R Ninja, φέρει την υπογραφή της Bosch. Είναι το μικρότερο και ελαφρύτερο σύστημα αυτή τη στιγμή στην παραγωγή και χρησιμοποιεί νέες ηλεκτρονικές τεχνολογίες. Ανήκει, τέλος, στον στάνταρ εξοπλισμό του Versys 1000.
Piaggio Vespa GTS 310 Supersport - Test
Ακόμα σκέφτεσαι «Είναι από την Κίνα, δεν είναι καλό»;
Test κράνος Nova Track Rider: Με Carbon κέλυφος & Alcantara επένδυση
Αξιόπιστο service και πλήρεις υπηρεσίες Benelli στην Moto Στεφανόπουλος
JS3 3000W: Οδηγείται χωρίς δίπλωμα και με αποσπώμενη μπαταρία
Morbidelli SC 125 LX: Ιταλική πολυτέλεια και άνεση με 16άρη τροχό εμπρός
Kawasaki GPz900R: Eμπνευσμένη από την ταινία Top Gun σε δημοπρασία
Suzuki GSX R1000R 2026: Το εμβληματικό superbike επιστρέφει
CFMoto 150 Aura: Νέο ρετρό scooter με keyless και Traction Control
Bridgestone Battlax T33: Sport-Touring ελαστικό, 47% πιο αποδοτικό με δίγομη τεχνολογία
Ποια μάρκα δέχεσαι να πληρώνεις ακριβότερα;
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Ταυτότητα | Όροι Χρήσης - Πολιτική Απορρήτου - Πολιτική Cookies
Copyright © 2025