Διαβάζοντας, λοιπόν, τις πρώτες πληροφορίες και βλέποντας τις πρώτες φωτογραφίες, δεν ήμουνα σε θέση να πω ότι επρόκειτο για κάτι που περίμενα ή που θα με έπειθε από την πρώτη στιγμή για τις ικανότητές του. Η Kawasaki έβαλε ένα στοίχημα με τις επιλογές της για το Versys 1000 και, προσωπικά μιλώντας, το αποτέλεσμα στα χαρτιά μου φαινόταν περισσότερο επίφοβο παρά εξασφαλισμένα επιτυχημένο. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι, ο τετρακύλινδρος εν σειρά κινητήρας του Ζ1000 που χρησιμοποιήθηκε, όπως και το πλαίσιο από το ίδιο μοντέλο, δε με… ενέπνευσαν όταν συνδυάστηκαν με το χαρακτήρα του Versys και τις ψηλές αναρτήσεις. Μου θύμιζε κάτι περισσότερο σε πείραμα υβριδικού χαρακτήρα, παρά σε μοτοσικλέτα παραγωγής. Φαίνεται όμως πως, οι Ιάπωνες (ή μήπως η εδώ αντιπροσωπεία;) παρακολουθούν το γραφείο μου και αποφάσισαν να με στείλουν στην επίσημη παρουσίαση του νέου μοντέλου στην Τενερίφη, προκειμένου να διαλυθεί κάθε αρνητική σκέψη από το μυαλό μου. Και είμαι σίγουρος ότι, κάτι ανάλογο συνέβη και με αρκετούς συναδέλφους του εξωτερικού. Τo νέο Versys, άλλωστε, ετοιμάζεται να ριχτεί σε μια κατηγορία απαιτητική και ιδιαιτέρως ανταγωνιστική και έπρεπε το θολό τοπίο να ξεκαθαριστεί. Στην… πολυσχιδή κατηγορία του, το Versys 1000 θα έρθει αντιμέτωπο με μοτοσικλέτες επιδόσεων, όπως είναι το Ducati Multistrada 1200, μοντέλα με νέες τεχνολογίες, όπως το Honda Crosstourer, αλλά και μεγαθήρια με σαφείς προτιμήσεις στο χώμα ή την άσφαλτο, όπως τα BMW R 1200 GS Adventure και Triumph Tiger 1050. Τα βασικό του όπλο για να ξεχωρίσει είναι ο μοναδικός εν σειρά τετρακύλινδρος κινητήρας στην κατηγορία, αλλά η Kawasaki δεν έμεινε εκεί. Χάρισε στο Versys τεχνολογία, άνεση, μεταφορικές δυνατότητες και έναν χαρακτήρα που δεν πρόκειται να πει όχι στη διασκέδαση και στη sport οδήγηση. Όλα αυτά μπορεί να μην ακούγονται εντυπωσιακά στα χαρτιά, στην πράξη, όμως, το Kawasaki Versys 1000 προσφέρει περισσότερα απ’ όσα δείχνει. Και το ταξίδι στην Τενερίφη, όπου οδήγησα το νέο μοντέλο με φόντο το τρίτο σε υψόμετρο ηφαίστειο του κόσμου, το φημισμένο El Teide, ήταν η καλύτερη αφορμή για να το διαπιστώσω.
Μπορούν οι Κινέζοι να πετύχουν ό,τι οι Ιάπωνες πριν δεκαετίες;
Triumph: Δυό νέες ειδικές εκδόσεις για το 2026 Street Triple 765 RX και Moto2 Edition
Royal Enfield Himalayan electric: Κατασκοπευτικές φωτογραφίες της νέας Adventure
Νέος ΚΟΚ: Πάνω από 14.000 έλεγχοι της Τροχαίας στην Αττική σε 4 μέρες
Quasar 1980: Στο σφυρί η σπάνια βρετανική μοτοσυκλέτα με οροφή
Νέα πατέντα αποκαλύφθηκε από την ΚΤΜ για ηλεκτρικό-μηχανικό supercharger
Kymco X-Town ST 250 2025: Euro5+ με νέα σχεδίαση στο μπροστινό μέρος και μεγάλη ζελατίνα
Μεσαία Sport Touring με τη χαμηλότερη κατανάλωση
Διάφανη, φιμέ ή φωτοχρωμική ζελατίνα
KTM 990 RC R: Στην παραγωγή τον Οκτώβριο του 2025 με νέα γενιά μοντέλων
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.