Το Xenter κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Yamaha στην Ταϊβάν, στο ίδιο εργοστάσιο που κατασκευάζεται και το Cygnus. Όπως είχαμε την ευκαιρία να παρατηρήσουμε, τόσο στη στατική παρουσίαση, όσο και κατά την οδήγηση την επόμενη μέρα, η ποιότητα κατασκευής είναι ιδιαίτερα υψηλή και δεν αφήνει κανένα παράπονο στον αναβάτη. Άριστη συναρμογή, κορυφαίο φινίρισμα, όμορφο design, μετρημένο και σοβαρό στιλ, χωρίς να γίνεται πουθενά κραυγαλέο. Εντάξει, έχει μπόλικο πλαστικό πάνω του, χωρίς όμως να ξεφεύγει από τα στάνταρ της κατηγορίας. Το Xenter έρχεται σε τρεις χρωματισμούς, λευκό, σκούρο γκρι, και μαύρο, ενώ και στις τρεις χρωματικές εκδόσεις διαθέτει λευκά κατακόρυφα πλαϊνά φιλέτα στην ποδιά και γκρι πλαστικό κάτω από τα μαρσπιέ συνεπιβάτη, ώστε -οπτικά- να μειώνεται ακόμα περισσότερο ο όγκος του. Τα «κρύσταλλα» των μπροστινών φλας είναι διαφανή, ώστε το πορτοκαλί χρώμα να μη χαλάει την αισθητική του Xenter. Αντίθετα, πίσω, τα σώματα των φλας έχουν αφεθεί στο γνωστό χρώμα, ενώ είναι μεγάλα επίτηδες, και θυμίζουν έντονα μοτοσικλέτα. Οι ζάντες είναι πεντάμπρατσες σε σχήμα αστεριού, ενώ το νέο διπλό (!) σωληνωτό πλαίσιο της Yamaha έχει άριστο σχήμα, ώστε να προσφέρει μεγάλη, επίπεδη ποδιά που να χωράει τα πάντα. Τα όργανα του Xenter αποτελούνται από μια μεγάλη… «σινεμασκόπ» ψηφιακή οθόνη ευρείας προβολής, στην οποία θα βρείτε ενδείξεις κοντέρ, στάθμης βενζίνης, ολικού και μερικού χιλιομετρητή, ρολογιού, και θερμοκρασίας περιβάλλοντος, αλλά και ένδειξη service. Ταυτόχρονα, έχετε στη διάθεση σας μπόλικες ενδεικτικές λυχνίες, για προβολέα, ψεκασμό, φλας, και θερμοκρασία κινητήρα. Μπροστά βρίσκουμε δυο φωτιστικά σώματα, με επιθετικό, χαρακτηριστικό στιλ Yamaha. Το φωτιστικό σώμα πίσω αποτελείται από 15 λαμπερά led, γεγονός που αυξάνει την αξιοπιστία του, τη φωτεινότητα του, αλλά και μειώνει το χρόνο που χρειάζεται από τη στιγμή που πιέζετε τη μανέτα, μέχρι να ανάψει το φως του φρένου.
Γυμνά έως 700cc που έρχονται και σε Α2 έκδοση
Ducati Diavel V4 «Black Roadster»: Ακόμα σκοτεινότερη, ακόμα εντυπωσιάζει
Δοκιμή Voge DS900X: Το τυχερό 9άρι
Kawasaki Z900RS SE Limited Edition: Η δίτροχη «τούρτα» για τα 50 χρόνια Kawasaki Γερμανίας
«Δεν τις φτιάχνουν όπως παλιά»;
Παρουσίαση Mitas Terra Force-R: Μεικτής χρήσης για να κατακτήσεις κάθε δρόμο
YADEA FIERIDER: Ηλεκτρικό με δίπλωμα αυτοκινήτου και ισχύ 11kW
Bridgestone και Kawasaki ενώνουν τις δυνάμεις τους για τη νέα Ninja 1100SX
CFMOTO 800MT-X από 675NK της MUVUS: Είδαμε τα μοντέλα προπαραγωγής και τα περιμένουμε
GPX POPZ 125: Σε έκπτωση το παπί που κάνει 180 χλμ με 7 ευρώ
Nord ζεύγος κάλυμμα θερμικής προστασίας χεριών ( χούφτες)
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr