Ένα από τα πιο εύκολα καθήκοντα πάνω στο Scarabeo 200 i.e.
είναι να διαπιστώσεις τον ομογενή
χαρακτήρα του scooter συνολικά,
που δεν είναι σχεδιασμένο να
κινηθεί σε ακραίους sport ρυθμούς. Αυτό γίνεται εμφανές από
μια πλειάδα στοιχείων. Από το
σχεδιασμό του και μόνο θα διαπιστώσεις ότι αυτό το scooter διαφέρει από τα υπόλοιπα της κατηγορίας του, εκείνα που κλείνουν το
μάτι σε πιο σπορτίφ σχεδίαση και
συμπεριφορά. Το δεύτερο στοιχείο
θα έρθει στην εκκίνηση, εκεί που
ο κινητήρας θα ξεκινήσει μάλλον
ράθυμα και θα αναγκαστεί να ξεπεράσει ένα κόμπιασμα στα πρώτα
μέτρα, πριν μπει στην καλή περιοχή του, εκεί που οι στροφές θα
ανέβουν πιο πρόθυμα.
Ένα ακόμη βασικό στοιχείο που
θα σου κόψει τη διάθεση για
σπορτίφ βόλτες, αλλά και η ενδοτικότητα του πιρουνιού, που δε
θα επιτρέψει πίεση ή μεγάλες
κλίσεις. Ειδικά μέσα στην πόλη
και σε χαμηλές ταχύτητες, το τιμόνι θα δώσει μια βαριά αίσθηση και
δύσκολα θα εμπιστευθείς το
Scarabeo για γρήγορο σλάλομ
ανάμεσα στα αυτοκίνητα. Αν όμως
δεν πιέσεις το ιταλικό scooter θα
σε αποζημιώσει όπως αυτό ξέρει
καλύτερα: με άνεση και καλή
προστασία από τον αέρα, ευελιξία και φιλική συμπεριφορά που,
ναι μεν δεν είναι δεκτική στην πίεση, αλλά κατορθώνει να σε βγάλει
ασπροπρόσωπο μες στην πόλη και
λίγο έξω από αυτή.
Στην τελευταία περίπτωση, μάλιστα, θα εκτιμήσεις τα ικανοποιητικά για την κατηγορία επίπεδα
σταθερότητας. Αν και δε μπορεί να
χαρακτηριστεί απόλυτα σταθερό,
όπως, για παράδειγμα, το συνονόματό του στα 300 κ.εκ., το Scarabeo
200 δε θα προβληματίσει με
τα χαμηλά επίπεδα ταλαντώσεων
που θα παρουσιάσει. Η ασφάλεια
στις μεγάλες ταχύτητες ενισχύεται
και από τα καλά του φρένα που δε
θα αντιμετωπίσουν πρόβλημα στην
επιβράδυνση του scooter, ακόμη
κι όταν στο κοντέρ του βρίσκονται
τριψήφιες ενδείξεις. Σε αυτόν τον
τομέα θα συνεισφέρουν σημαντικά
και τα πολύ καλά ελαστικά της
Michelin, τα City Grip.
Sport Mode & Eco Mode: Ανάλογα με τη
διάθεσή σου
Όπως είναι φυσικό, η οδική συμπεριφορά του Scarabeo επηρεάζεται
έως ένα σημείο, από την επιλογή
χαρτογράφησης. Στην περίπτωση
της Sport, το ιταλικό scooter είναι
λίγο πιο νευρικό, δίνοντας την αίσθηση της κοντύτερης τελικής μετάδοσης. Μέσα στην πόλη, θα ξεκινήσει λίγο πιο άμεσα και ο κινητήρας
θα αποκριθεί πιο γρήγορα σε κάθε
άνοιγμα του γκαζιού. Αντίστοιχα,
έξω από αυτή, θα παρουσιάσει μεγαλύτερη διάρκεια στις υψηλές
στροφές.
Στην περίπτωση της Eco, τα πράγματα αντιστρέφονται και το «νεύρο»
του Scarabeo παραχωρεί τη θέση
του σε έναν πιο οικολογικό χαρακτήρα που συνίσταται στην ελάχιστα πιο ράθυμη συμπεριφορά και
τη μειωμένη κατανάλωση καυσίμου.Πρακτικά, οι διαφορές στη συμπεριφορά του Sport και του Eco
Scarabeo δεν εντοπίζονται εύκολα
και δεν υπάρχει τόσο μεγάλη διαφορά στη συμπεριφορά του – εκτός κι
αν κρατάς το βλέμμα σου καρφωμένο στο δείκτη του καυσίμου.
Adventure 125άρια scooter για τους κακοτράχαλους δρόμους της πόλης
ZT 703 F: Τα χαρακτηριστικά του τρικύλινδρου Adventure της Zontes
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
H μοτοσυκλέτα γίνεται mainstream. Μας αρέσει αυτό;
Seventy Degrees SD-JT81 - Test
Ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες: Είναι αναγκαίες για το μέλλον της συγκοινωνίας της Ευρώπης;
ESF E-Ride ΖΧ45: Με δίπλωμα ΑΜ και βάρος 55 κιλών
Vespa Primavera και Sprint με όφελος 500 ευρώ από την Piaggio Λυμπερόπουλος
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας
Sym Symphony ST: Πουλάει σαν ζεστό ψωμί, αλλά γιατί;
5 πράγματα για να μην καταστρέψεις τα ελαστικά σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr