net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Προσοχή στις ντίζες!
Διαβάστηκε από 2923 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης: 4/10/2011
Οι ντίζες είναι ένα σημαντικό μέρος της μοτοσικλέτας που καλύπτουν σημαντικές λειτουργίες. Για την καλή λειτουργία τους όμως, χρειάζονται και την κατάλληλη φροντίδα.
Μπορεί οι ντίζες να φαίνονται ως απλά καλώδια, αλλά χρειάζονται συντήρηση για να αποδίδουν τα μέγιστα. Ο σημαντικότερος εχθρός τους είναι η φθορά της εξωτερικής μόνωσης, ιδιάιτερα κοντά στα σημεία του τιμονιού, λόγω της επαναλαμβανόμενης κίνησης. Ο ασφαλέστερος τρόπος για να εντοπίσουμε κάποιο πιθανό σημείο φθοράς είναι μετακινώντας το τιμόνι από τέρμα σε τέρμα, έτσι ώστε να προκαλέσουμε ηθελημένη επαφή των ντιζών με κάποιο σταθερό σημείο της μοτοσικλέτας. Πολλές φορές παρατηρείται έντονη φθορά στα άκρα των ντιζών, φαινόμενο το οποίο οφείλεται στη μη σωστή συνεργασία της ντίζας και του κινούμενου εξαρτήματος ή ακόμα και κακή λίπανση λόγω συγκέντρωσης σκόνης ή υγρασίας. Κάποια στιγμή αναπόφευκτα θα πρέπει να αντικατασταθεί η παλιά ντίζα και καλό είναι να έχουμε υπόψη μας κάποια tips που θα βοηθήσουν για την επιλογή της καλύτερης ντίζας.

1. Ελέγξτε οπτικά τη νέα ντίζα σε σχέση με την παλιά ώστε να έχει τα ίδια τελειώματα και το ίδιο μήκος με την αρχική ντίζα.

2. Μετρήστε το μήκος του γυμνού συρματόσχοινου από την παλιά ντίζα και σημειώστε το, μιας και εκφράζει το μήκος ανάμεσα στο τέλος του οδηγού της ντίζας και του κινούμενου μέρους.

3. Κρατήστε και επανατοποθετήστε οποιοδήποτε ειδικό στήριγμα υπάρχει στην παλιά ντίζα, μιας και κάποιο σημαντικό ρόλο θα παίζει στην καλή λειτουργία της. 4. Πριν τοποθετήσετε την ντίζα, λιπάνετε το τελείωμά της για να αποφύγετε φθορά από τριβές.

5. Υπάρχουν αρκετά σετ στην αγορά με ειδικά τελειώματα ντιζών. Καλό είναι να τα διαθέτουμε στο σπίτι μας απλά και μόνο για να μπορέσουμε να επισκευάσουμε την ντίζα μας σε κάποια έκτακτη ανάγκη.

Τα "ψαχτήρια" του Mototriti.gr
(Όλες οι πληροφορίες, για κάθε μοντέλο που σας ενδιαφέρει)


 

Tags: ???????

περισσότερα νέα & άρθρα »
ΔΙΑΦΟΡΑ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
1907: Το πρώτο Isle of Man TT | ΔΙΑΦΟΡΑ
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας | ΔΙΑΦΟΡΑ
Yamaha XT: Το μοντέλο Θρύλος που ήρθε απευθείας από το Dakar | ΔΙΑΦΟΡΑ
Triumph: Πώς η βρετανική εταιρεία σώθηκε από τους ίδιους της τους εργάτες | ΔΙΑΦΟΡΑ
Vespa 98: Η γέννηση ενός θρύλου | ΔΙΑΦΟΡΑ
1.000.000 χιλιόμετρα έχουν διανυθεί με Himalayan πριν βγουν στην παραγωγή | ΔΙΑΦΟΡΑ
Οι μοτοσυκλέτες του Πρώτου Παγκοσμίου Πολέμου | ΔΙΑΦΟΡΑ
Χιλιομετροφάγος ή «αργά βαδίζω, ζωή κερδίζω»; | ΔΙΑΦΟΡΑ
Honda Super Cub: Το παπί που άφησε ιστορία | ΔΙΑΦΟΡΑ
Emilio Scotto - Ο άνθρωπος που γύρισε τον κόσμο με μια Goldwing | ΔΙΑΦΟΡΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ