Όταν ανακοινώθηκε για πρώτη φορά ο κυβισμός του SX-F, προκλήθηκε μεγάλος ντόρος για τη μοτοσικλέτα, πριν καν εμφανιστεί. Όταν παρουσιάστηκε επίσημα, όλα τα φώτα της δημοσιότητας έπεσαν πάνω της. Και όχι άδικα, καθώς ανέτρεψε τα ισχύοντα δεδομένα. Ένας τόσο ριζοσπαστικός κυβισμός αποτελεί μια κίνηση εντυπωσιασμού, από την άλλη, όμως, το αποτέλεσμα είναι μια καλά μελετημένη μοτοσικλέτα, η οποία έδειξε έναν από τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να εξελιχθούν τα αγωνιστικά μοντέλα της κατηγορίας. Τα 350 κυβικά του SX-F ήταν μια κίνηση από την αυστριακή ΚΤΜ που ήρθε να ταράξει τα νερά του ΜΧ. Μια μοτοσικλέτα που πήρε σάρκα και οστά υπό την καθοδήγηση του 10 φορές παγκόσμιου πρωταθλητή Stefan Everts. Ο Βέλγος πολυπρωταθλητής, εκτός από οδηγικό ταλέντο και το απίστευτο ρεκόρ των 101 νικών σε GP, έχει τεράστια εμπειρία στο στήσιμο ΜΧ μοτοσικλετών, όπως έχει αποδείξει στο παρελθόν, και από τη στιγμή που του δόθηκε το πράσινο φως από την ΚΤΜ για την εξέλιξη του 350, δεν το "έχτισε" με τέτοιον τρόπο ώστε για να το οδηγήσει κάποιος να πρέπει να είναι παγκόσμιος πρωταθλητής. Αντιθέτως, ήθελε να είναι αρεστό από μια ευρεία γκάμα αναβατών, από το χομπίστα motocrosser μέχρι αυτόν που εμπλέκεται σε επαγγελματικό επίπεδο με αγώνες motocross. Ήθελε να είναι άκρως ανταγωνιστικό στην ΜΧ1, απέναντι σε μοτοσικλέτες που διαθέτουν εκατό κυβικά περισσότερα, αλλά παράλληλα να είναι εύκολο στην οδήγηση και αξιόπιστο στη σκληρή χρήση. Έτσι, ύστερα από τέσσερα χρόνια εξέλιξης και δοκιμών, το 350 SX-F πήρε την τελική του μορφή και, χωρίς να χάσει καθόλου χρόνο, μπήκε στη σκληρή αρένα του παγκοσμίου Motocross.
EMOOV JSM1: Ηλεκτρικό GT scooter 200 km αυτονομίας με μπαταρία CATL και τιμή 5.890 ευρώ
Τα πιο προσιτά Adventure από 650-900κ. εκ με μπροστινό τροχό 21 ιντσών
Νέα μοντέλα Flat track & cafe racer: Η Triumph επεκτείνει δυναμικά τη γκάμα 400 για το 2026
Test μπουφάν IXON Eddas: Έχει πάνω, την μάνα του και τον πατέρα του
Ταξινομήσεις παπιών Νοεμβρίου: 297 στο σύνολο με μάχη Daytona – Yamaha για την κορυφή
Ταξινομήσεις μοτοσυκλετών Νοεμβρίου: Τα 30 μοντέλα που κράτησαν το 61% της αγοράς
Τέλος στην πλήρη απαγόρευση: Η Ε.Ε. επιτρέπει τελικά τους θερμικούς κινητήρες και μετά το 2035
Ταξινομήσεις μοτοσυκλετών Νοεμβρίου: Στις 1.126 μονάδες η αγορά – Το Top 10 των μοντέλων
Ταξινομήσεις scooter Νοεμβρίου: Piaggio πρώτη, Honda κοντά στην κορυφή και ακολουθεί SYM με Yamaha
Ταξινομήσεις Νοεμβρίου ανά μάρκα – Top 10
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.