Όταν ανακοινώθηκε για πρώτη φορά ο κυβισμός του SX-F, προκλήθηκε μεγάλος ντόρος για τη μοτοσικλέτα, πριν καν εμφανιστεί. Όταν παρουσιάστηκε επίσημα, όλα τα φώτα της δημοσιότητας έπεσαν πάνω της. Και όχι άδικα, καθώς ανέτρεψε τα ισχύοντα δεδομένα. Ένας τόσο ριζοσπαστικός κυβισμός αποτελεί μια κίνηση εντυπωσιασμού, από την άλλη, όμως, το αποτέλεσμα είναι μια καλά μελετημένη μοτοσικλέτα, η οποία έδειξε έναν από τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να εξελιχθούν τα αγωνιστικά μοντέλα της κατηγορίας. Τα 350 κυβικά του SX-F ήταν μια κίνηση από την αυστριακή ΚΤΜ που ήρθε να ταράξει τα νερά του ΜΧ. Μια μοτοσικλέτα που πήρε σάρκα και οστά υπό την καθοδήγηση του 10 φορές παγκόσμιου πρωταθλητή Stefan Everts. Ο Βέλγος πολυπρωταθλητής, εκτός από οδηγικό ταλέντο και το απίστευτο ρεκόρ των 101 νικών σε GP, έχει τεράστια εμπειρία στο στήσιμο ΜΧ μοτοσικλετών, όπως έχει αποδείξει στο παρελθόν, και από τη στιγμή που του δόθηκε το πράσινο φως από την ΚΤΜ για την εξέλιξη του 350, δεν το "έχτισε" με τέτοιον τρόπο ώστε για να το οδηγήσει κάποιος να πρέπει να είναι παγκόσμιος πρωταθλητής. Αντιθέτως, ήθελε να είναι αρεστό από μια ευρεία γκάμα αναβατών, από το χομπίστα motocrosser μέχρι αυτόν που εμπλέκεται σε επαγγελματικό επίπεδο με αγώνες motocross. Ήθελε να είναι άκρως ανταγωνιστικό στην ΜΧ1, απέναντι σε μοτοσικλέτες που διαθέτουν εκατό κυβικά περισσότερα, αλλά παράλληλα να είναι εύκολο στην οδήγηση και αξιόπιστο στη σκληρή χρήση. Έτσι, ύστερα από τέσσερα χρόνια εξέλιξης και δοκιμών, το 350 SX-F πήρε την τελική του μορφή και, χωρίς να χάσει καθόλου χρόνο, μπήκε στη σκληρή αρένα του παγκοσμίου Motocross.
Κράνος: Πότε πραγματικά λήγει η ζωή του;
Daytona Invador 125: Το οικονομικό GT scooter με τιμή 2.095 ευρώ
«Ο π@π%ρας μου την έριξε κάτω και εξαφανίστηκε!»
Nordcode Quartz: Ελαφρύ, καθημερινό μπουφάν με θήκες για προστασίες
Κληρώθηκαν οι 50 νικητές του κράνους LS2 Advant II
Κληρώθηκαν οι νικητές των δωρεάν service και των συλλεκτικών αξεσουάρ
3ήμερο Test Ride στην Αθήνα για Benelli, Morbidelli και Keeway
Μέσω gov.gr πλέον η χορήγηση άδειας οδήγησης
Test ride σε SYM ADX300 και ADXTG 400
Η MV Agusta παρουσιάζει την νέα πλατφόρμα για τα Demo Days
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr