LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Honda NRS 250… τετράχρονο!

Συγκρατείστε τον ενθουσιασμό σας, δεν πρόκειται για μια έκδοση δρόμου αλλά για την αγωνιστική μοτοσικλέτα με την οποία η Honda θα ριχθεί στη μάχη της νέας, τετράχρονης κατηγορίας Moto3 των GP, που θα αντικαταστήσει τα δίχρονα 125 από το 2012.

 
Αυτό που έδωσε η Honda στη δημοσιότητα είναι μια υποφωτισμένη φωτογραφία της μοτοσικλέτας, χωρίς καμία άλλη πληροφορία. Ωστόσο δεδομένου του ότι οι κανονισμοί που θα διέπουν την κατηγορία Moto3, ανακοινώθηκαν στον τελευταία αγώνα των MotoGP στη Valencia, μπορούμε να πάρουμε μια γενική ιδέα για τα τεχνικά χαρακτηριστικά της. Βάση των κανονισμών αυτών λοιπόν, οι μοτοσικλέτες της κατηγορίας των Moto3 θα πρέπει υποχρεωτικά να συμμορφώνονται με τα εξής:

-Τετράχρονος κινητήρας
-Μονοκύλινδρος
-Μέγιστη χωρητικότητα, 250 κ.εκ.
-Μέγιστος αριθμός βαλβίδων, τέσσερις
-Μέγιστη διάμετρος εμβόλου, 81 χλστ.
-Μέγιστος αριθμός στροφών, 14.000 σ.α.λ.
-Το κόστος κατασκευής του κινητήρα να μην υπερβαίνει τα 12.000 ευρώ
-Ελάχιστο επιτρεπόμενο βάρος μοτοσικλέτας και αναβάτη, 148 κιλά

Οι «οδηγίες» είναι φυσικά πολύ περισσότερες και ορίζουν περιορισμούς… σχεδόν στα πάντα, αφήνοντας πολύ μικρά περιθώρια στους κατασκευαστές να καινοτομήσουν. Ωστόσο το πραγματικό όφελος όλων αυτών θα έχει αντίκρισμα στις μοτοσικλέτες παραγωγής, αφού αναμένεται να υπάρξει πολύ μεγάλη εξέλιξη στους μονοκύλινδρους κινητήρες μικρού κυβισμού.

 

HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ