Μπορεί η KTM να είχε δώσει στη δημοσιότητα μόνο δύο σκοτεινές φωτογραφίες που αποκάλυπταν σχεδόν…τίποτα από τα νέα ηλεκτρικά μοντέλα, ωστόσο το γερμανικό Motorrad, αγνοώντας τις όποιες απαγορεύσεις των αυστριακών, τα...έβγαλε όλα στη φόρα! Και φωτογραφίες και κάποια τεχνικά χαρακτηριστικά!
Όπως ήδη γνωρίζαμε, τα Freeride ηλεκτρικά μοντέλα είναι δύο, ένα off-road και ένα SM. Μοιράζονται το ίδιο πλαίσιο, τον ίδιο ηλεκτροκινητήρα και τις ίδιες…μπαταρίες, ωστόσο οι διαφορές τους προκύπτουν από τα περιφερειακά, που καθορίζουν εν πολλοίς και το πεδίο της χρήσης τους. H off-road έκδοση είναι πολύ πιο κοντά σε μια αντίστοιχη συμβατική μοτοσικλέτα ΜΧ/Enduro, ενώ το SM διαφοροποιείται, ισορροπώντας μεταξύ μοτοσικλέτας και ποδηλάτου.
Κυριότερη αιτία για αυτό είναι το μπροστινό, που θυμίζει πιρούνι από MTB , ενισχυμένο είναι η αλήθεια…Σε γενικές γραμμές πάντως και με βάση ότι μπορούμε να διακρίνουμε από τις φωτογραφίες, τα δύο μοντέλα υπολείπονται κατά ένα «κλικ» στον εξοπλισμό τους, σε σχέση με τις μοτοσικλέτες 125 κ.εκ. που χρησιμοποιούν θερμικό κινητήρα. Πάντως η απόδοση είναι παραπλήσια με αυτή τη κλάση του κυβισμού, αφού η ΚΤΜ ανακοινώνει 30 ίππους και ροπή 4,5 kgm (!) Δεδομένου του μικρού βάρους στα 90 κιλά, το σίγουρο είναι πως με τέτοια απόδοση τα ηλεκτροκίνητα KTM θα είναι αρκούντως διασκεδαστικά.
Σε ότι αφορά στη διάρκεια της διασκέδασης, οι μπαταρίες ιόντων του λιθίου παρέχουν ρεύμα στον ηλεκτροκινητήρα για 90 λεπτά, ενώ σε ότι αφορά στο κόστος της διασκέδασης, υπολογίστε κάτι περισσότερο από 10.000 ευρώ για κάθε ένα από τα Freeride της ΚΤΜ. Τα μοντέλα όπως απεικονίζονται στις φωτογραφίες είναι προ-παραγωγής και η διάθεση τους στην αγορά αναμένεται στη καλύτερη περίπτωση κάπου μέσα στο 2011 και στη χειρότερη, από 2012 και…βλέπουμε.