• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Αποστολή: Aprilia RSV4R

Το πανέμορφο Aprilia RSV4R αποτελεί την πιο οικονομική έκδοση της exclusive RSV4 Factory που σας έχουμε παρουσιάσει σε προηγούμενα τεύχη του Μότο-Τρίτη. Το R απευθύνεται στους ιδιώτες που θέλουν να συμμετάσχουν στην εμπειρία RSV4, χωρίς να πρέπει να πληρώσουν τα κορυφαία αξεσουάρ εξαρτήματα της Factory.

 
Συγκεκριμένα, το R δεν διαθέτει τις πανάκριβες αναρτήσεις της Ohlins, αλλά πιρούνι Showa και πίσω αμορτισέρ Sachs. Επίσης απουσιάζουν οι μοναδικές δυνατότητες ρυθμίσεων του πλαισίου της έκδοσης Factory -που σχεδόν κανένας ιδιώτης δεν χρειάζεται. Τα κάρτερ του R δεν διαθέτουν το μαγνήσιο του Factory, ούτε και οι αυλοί εισαγωγής είναι μεταβλητού μήκους. Τέλος, ορισμένα περιφερειακά στο R δεν είναι από ανθρακόνημα, με αποτέλεσμα το συνολικό του βάρος να είναι 5 κιλά μεγαλύτερο από του Factory.

Όλα αυτά έχουν σχεδιαστεί ώστε να κρατηθεί η τιμή του R στα επίπεδα του ιαπωνικού ανταγωνισμού. Παρόλα αυτά, απαράλλαχτη με το Factory έμεινε η εξωφρενική απόδοση των 180 ίππων, οι 3 χάρτες ανάφλεξης, και το ride by wire γκάζι. Η παρουσίαση του νέου RSV4R έλαβε χώρα στον ναό της μοτοσικλέτας όσον αφορά στις πίστες ταχύτητας, στο θρυλικό Mugello. Είχαμε στα χέρια μας την R για δύο εικοσάλεπτα, διαπιστώνοντας με ευχαρίστηση πως οι περικοπές στον εξοπλισμό, ελάχιστα έχουν επηρεάσει την ουσία της μοτοσικλέτας.

Το RSV4R συνεχίζει να εξιτάρει τον αναβάτη του στα ίδια επίπεδα με το Factory, διαθέτοντας τον ίδιο αγριεμένο κινητήρα, το ίδιο ξυραφένιο κράτημα, και τα ίδια κορυφαία φρένα της Brembo. Κάποιες μικρές διαφορές που αφορούν στις αναρτήσεις θα φανούν μόνο στο όριο, σε συγκεκριμένες συνθήκες. Δυστυχώς δεν είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε και για τρίτο εικοσάλεπτο, μιας και η παρουσίαση διακόπηκε λόγω τεχνικού προβλήματος. Συγκεκριμένα, πέντε από τις 19 διαθέσιμες μοτοσικλέτες παρουσίασαν βλάβη, στη μπιέλα του τρίτου κυλίνδρου.

Σύμφωνα με τους παρόντες τεχνικούς τής Aprilia, αυτό οφείλεται σε ελαττωματική παρτίδα του προμηθευτή, και περιορίζεται αποκλειστικά και μόνο στις μοτοσικλέτες που οδήγησαν οι δημοσιογράφοι. Χαρακτηριστικά ανέφεραν πως επρόκειτο για μοτοσικλέτες «προ-παραγωγής». Πρέπει να αναφέρουμε εδώ, πως κανένα απολύτως πρόβλημα δεν έχει αναφερθεί στις Factory. Σύντομα θα οδηγήσουμε το R και στη χώρα μας, και δεν αναμένουμε να ξανασυναντήσουμε το πρόβλημα.

 

APRILIA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ