
Στην αρχή, πολλά χρόνια πριν, πετυχημένο θεωρούταν το on-off «διπλωμάτης», που κρατούσε τις ισορροπίες μεταξύ των «εκτός» και των «εντός» δρόμου υποχρεώσεων του. Οι εποχές όμως άλλαξαν και η «πολιτική» των on-off άρχισε σιγά – σιγά να γίνεται περισσότερο ευνοϊκή απέναντι στην άσφαλτο, μέχρι που φτάσαμε στις ημέρες μας, όπου πολλά κατ’ ευφημισμό πλέον on-off έχουν περιέλθει σε πλήρη ρήξη με το χώμα. Όμως με ένα τέτοιο σκηνικό «πολιτικής αστάθειας» ήταν επόμενο να υπάρξει και ο αντίλογος, ο οποίο εκφράζεται από μοτοσικλέτες οι οποίες επαναφέρουν στο προσκήνιο τις παραδοσιακές αξίες των on-off στοχεύοντας στο ιδανικό 50-50, ενώ δεν λείπουν και οι…εξτρεμιστές, που ενστερνίζονται απόλυτα το χωμάτινο δόγμα. Η κατάσταση αυτή έχει οδηγήσει σε αδιέξοδο πολλούς εν δυνάμει αγοραστές της κατηγορίας, οι οποίοι μπερδεύονται από τα λογύδρια και τις πομπώδεις δηλώσεις των διεκδικητών για το χρίσμα της προεδρίας των on-off.
Test Yohe 981: Μοντέρνα σχεδίαση και προσιτή τιμή
Καλοκαιρινό μπουφάν Nordcode Fight Air Pro
Kit τροχαλίας Polini Maxi Hi-Speed για Kymco Xciting 400
4 πράγματα που πρέπει να κάνεις πριν φύγεις για 3ήμερο
Τροχαία: Αυξημένα μέτρα για τον Δεκαπενταύγουστο
VIDEO: Υπερβολικά λασπωμένη motocross γίνεται κούκλα
CFMoto 800MT: Μια μοτοσυκλέτα, δυο κατηγορίες
Royal Enfield: Ετοιμάζει ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες
Sym Jet X 125: Υδρόψυκτος κινητήρας και κορυφαίες επιδόσεις
VIDEO: Ολική καταστροφή μετά από πτώση στο γκρεμό
Μποτάκια Seventy Degrees SD-BC10
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2022 - mototriti.gr