• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το πάντρεμα του «R» με το 1098

H 1198 αποτελεί την φυσική «συνέχεια» της Ducati στην κατηγορία των Superbike, διαθέτοντας τεχνολογία αιχμής, αλλά και γονίδια τόσο από το 1098 όσο και από την έκδοση R, από όπου και προήλθε. Αναμφισβήτητα, η 1198, αποτελεί για το 2009 τον «σταθμό» για την κατηγορία.

 
Ο συνεργάτης του Moto Τρίτη Tor Sagen βρέθηκε στην Πορτογαλία, στην ολοκαίνουργια πίστα του Portimao, για να οδηγήσει την νέα Ducati 1198 στο φυσικό της περιβάλλον. Η έκπληξη που επιφύλασσε η Ducati σε όσους παραβρέθηκαν στο γεγονός, ήταν η παρουσία του Troy Bayliss, που ανέλαβε μάλιστα καθήκοντα πλοηγού. «Σε ότι αφορά στην μοτοσικλέτα, το πάτημα του μπουτόν της μίζας σηματοδοτεί την έναρξη του «βρυχηθμού» από τον συμπαγή V-2 κινητήρα των 1198 κ.εκ., ο οποίος είναι ικανός να φοβίσει πολλούς αναβάτες τετρακύλινδρων ss με τον ήχο του. Στην πίστα, αυτό που κλέβει την παράσταση είναι το Traction Control (DTC) της1198, που αποδεικνύει το ότι η Ducati δεν έχει ενδοιασμούς στο να περάσει την τεχνολογία των αγώνων στα μοντέλα ευρείας παραγωγής. Η ισχύς του δικύλινδρου desmo είναι άκρως εθιστική, όμως για να μπορέσει να απολαύσει κανείς στο μέγιστο αυτή την ωμή δύναμη, το Traction Control είναι απαραίτητο και τα καταφέρνει εξαιρετικά, χωρίς μάλιστα να αφαιρεί καθόλου από την αίσθηση του κινητήρα.» Αναλυτικά οι εντυπώσεις του Τor Sagen, θα βρίσκονται στο τεύχος νο25 του Moto Τρίτη, που θα κυκλοφορήσει στις 9/12.

 

DUCATI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ