Η ιστορία μας ξεκινά το 1987, όταν η 600 κυβικών μοτοσικλέτα, τύπου Rally sports, με το τετράγωνο φανάρι και τον άθραυστο κινητήρα, έκανε το ντεμπούτο της. Μετά από 7 χρόνια άλλαξε αισθητικά και στη μετέπειτα πορεία προστέθηκε ένα δισκόφρενο μπροστά για να μεταμορφωθεί ριζικά το 2000 με 50 κυβικά επιπλέον, καθώς και νέα εμφάνιση. Σταθερή στον κύκλο της αλλαγής της η Honda, μετά από 8 χρόνια μας δίνει το Transalp 700 υπερκυβισμένο και βελτιωμένο, τόσο χρηστικά, όσο και εμφανισιακά. Πολλοί είναι αυτοί που κατηγόρησαν τη Honda ότι καθυστέρησε να κάνει αυτή την κίνηση και ότι το best seller της είχε καταστεί πλέον παρωχημένο και μάλλον συμβατικό. Με το να μην ακολουθεί όμως φρενήρεις ρυθμούς αισθητικών αναβαθμίσεων, κατάφερε όλα τα μοντέλα να έχουν σταθερή μεταπωλητική αξία, ενώ με την αξιοπιστία τους να κυκλοφορούν μέχρι και σήμερα απροβλημάτιστα. Η εμφάνισή του είναι σίγουρο πως θα συζητηθεί, αλλά μόνο θετικά μπορούμε να δεχθούμε ένα τόσο φρέσκο σχεδιασμό. Το ψηφιακό όργανο υγρών κρυστάλλων, το οποίο είναι ευανάγνωστο, με ενδείξεις ώρας, βενζίνης, μερικών και ολικών χιλιομέτρων, περιλαμβάνει και στροφόμετρο με κόκκινα στις 8.000 στροφές (ο κόφτης επεμβαίνει στις 8.400) και ένδειξη θερμοκρασίας κινητήρα. Η διαφορά μεγέθους από τα κλασικά αναλογικά όργανα του προκατόχου είναι μεγάλη, χωρίς να υστερεί σε πληροφόρηση ή φωτεινότητα. Στις 4.500 στροφές τα πλαστικά της μάσκας συντονίζονται και τρίζουν υπενθυμίζοντάς μας πως η γραμμή παραγωγής πλέον είναι στην Ισπανία και όχι στην Ιαπωνία. Η κάλυψη από τον αέρα είναι μικρότερη από το προηγούμενο μοντέλο και η χρήση μιας μεγαλύτερης ζελατίνας για την ανάγκη ενός ταξιδιού είναι προτεινόμενη. Το ρεζερβουάρ μίκρυνε για να χωρά πλέον 17,5 λίτρα, δίνοντας λίγο καλύτερο σημείο στήριξης για τα πόδια. Παρόλα αυτά, τα εμπρόσθια πλαϊνά πλαστικά έχουν το ίδιο πλάτος υπερκαλύπτοντας τις ανάγκες του ψυγείου σε ψύξη, μιας και το βεντιλατέρ μπαίνει σε λειτουργία σε ενδείξεις άνω των 100 βαθμών και για ελάχιστο χρόνο. Τα χρώματα (χρυσό, μπλε, σκούρο κόκκινο και ασημί) είναι εντυπωσιακά, αν και στο δεύτερο (δικό μας) πλύσιμο το χρώμα της ποδιάς υποχώρησε, ενώ παρόμοιες φθορές σημειώθηκαν και στο φτερό . Περισσότερα στο Moto Τρίτη που θα βρείτε στα περίπτερα.
Νέα Triumph Trident 800: Στην τελική ευθεία – αναμονή για την EICMA 2025
Royal Enfield Goan Classic 350: Νέα συλλεκτική έκδοση με 100 μονάδες!
Ather Redux: Φουτουριστικό ηλεκτρικό scooter που αλλάζει θέση οδήγησης (ΒΙΝΤΕΟ)
BMW G 310 RR 2025: Η πιο προσιτή supersport της BMW ανανεώνεται
Είναι δίκαια τα πρόστιμα σε ηλεκτρικά πατίνια συγκριτικά με τις μοτοσυκλέτες;
Test Fly Trekker: ADV κράνος με motocross στοιχεία και προηγμένο αερισμό
Νέος ΚΟΚ: Μόνιμη αφαίρεση διπλώματος για οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ
Πώς σου γλιτώνουν χρήματα τα καλής ποιότητας ελαστικά;
Italjet Dragster 700 Twin: Καινοτόμο σύστημα ρύθμισης στο πίσω αμορτισέρ
Kawasaki 2026: Νέες χρωματικές εκδόσεις για τα Ninja 125 και Z125
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.