• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Δοκιμή Gilera Fuoco

Η Gilera δανείζεται τη ριζοσπαστική τεχνολογία των τριών τροχών από την Piaggio, με αποτέλεσμα ένα, αν μη τι άλλο, εντυπωσιακό scooter… παντός εδάφους. Το Gilera Fuoco είναι μεγάλο και κτηνώδες, δεν πέφτει και πολύ εύκολα και μοιάζει να τα βγάλει πέρα κάτω από όλες τις συνθήκες.

 
Λίγο μετά την παρουσίαση των MP3 της Piaggio, η Gilera δεν έχασε καιρό, δανείστηκε την τεχνολογία της “μαμάς” εταιρίας και παρουσίασε το δικό της Fuoco. Ένα scooter με τρεις ρόδες αλλά αρκετές διαφορές φιλοσοφίας από το MP3.

Το Fuoco 500 δεν είναι για όσους θέλουν κάτι κομψό για την πόλη, είναι για όσους αναζητούν επιθετικό στιλ και οδήγηση σε περίεργα μονοπάτια. Όχι ότι θα βγουν μαζί του για “εντουράδα” αλλά, χάρη στις επιδόσεις του και το διαφορετικό χαρακτήρα του, το Fuoco θα πάει και παραπέρα από τον κλασικό αστικό δρόμο. Και θα πατήσει και σε χώμα! Αν οι αυτοκινητάδες μας επιτρέπουν, θα μπορούσαμε να το χαρακτηρίσουμε ως ένα είδος… SUV scooter.

Κάτω από τη σέλα του Fuoco ο χώρος είναι αρκετός για να χωρέσει ένα μεγάλο full face κράνος, καθώς και μερικά μικροπράγματα. Επιπλέον, ο γάντζος στην ποδιά μπορεί να μεταφέρει μια μεγάλη τσάντα. Η σχάρα πίσω, τέλος, μπορεί να κουβαλήσει μεγάλο φορτίο, καθώς αποτελεί μέρος του κυρίου σώματος του scooter.

Στην “καρδιά” του Fuoco συναντάμε το γνωστό μονοκύλινδρο κινητήρα της Piaggio, Master 500. Σύμφωνα με τους Ιταλούς, οι επιδόσεις του φτάνουν τους 40 ίππους στις 7.250 σ.α.λ. και τα 4,2 κιλά ροπής στις 5.500 σ.α.λ..

Λεπτομερώς
· Οι δύο μπροστινοί τροχοί μπορούν να ξεπεράσουν κάθε εμπόδιο (σαμάρια, γραμμές του τραμ, πεζοδρόμια), χωρίς πρόβλημα και από κάθε γωνία, όχι μόνο κάθετα.
· Το Fuoco μπορεί να σταθμεύει χωρίς τη βοήθεια του κεντρικού σταντ, κλειδώνοντας τις αναρτήσεις και βάζοντας χειρόφρενο.
· Αν και το μπροστινό μέρος μένει ακλόνητο στη βροχή, ο πίσω τροχός ίσως γλιστρήσει, λόγω μειωμένου βάρους.
· Το γεγονός ότι μπροστά έχεις δύο ρόδες σημαίνει ότι πρέπει να είσαι πιο προσεκτικός όταν κινείσαι κολλητά στο πεζοδρόμιο.
· Το σύστημα κλειδώματος της ανάρτησης απενεργοποιείται αυτόματα, μόλις ο αναβάτης καθίσει στη σέλα και ανοίξει το γκάζι.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Κινητήρας - 4T, 1K, Υ/Ψ, 4Β
Κυβισμός – 498 κ. εκ.
Ισχύς – 40/7.250
Ροπή – 4,2/5.500
Αναρτήσεις (Ε, Π) – Τετραπλή, αρθρωτή 85 χιλ., Διπλό αμορτισέρ
Φρένα (Ε, Π) – 2Δ / 240, Δ / 280
Τροχοί-ελαστικά (Ε, Π) - 2x 120/70-12'', 140/70-14''
Ρεζερβουάρ – 12 λίτρα
Μήκος – 2.160 χιλ.
Μεταξόνιο – 1.550 χιλ.
Ύψος σέλας – 785 χιλ.
Βάρος – 244 κιλά