
Από την πρώτη του παρουσίαση το T-Max ανέβασε σε άλλο level την κατηγορία των scooter, πείθοντας αρκετούς μοτοσικλετιστές να τη δουν με άλλο μάτι. Είναι ένα από τα ελάχιστα scooter (αν όχι το μοναδικό) που μπορεί να στοχεύσει ακόμα και σε έμπειρους μοτοσικλετιστές, που θέλουν κάτι πιο άνετο από μία “συμβατική” μοτοσικλέτα μεσαίου κυβισμού. Με άλλα λόγια, απευθύνεται σε όσους θέλουν να εκμεταλλευτούν τα θετικά των συνόλων με την αυτόματη μετάδοση χωρίς κανένα συμβιβασμό, όμως, στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς. Μικρές παραχωρήσεις, βέβαια, πρέπει να γίνουν στον τομέα των αποθηκευτικών χώρων, καθώς είναι μέτριοι (σε καμία περίπτωση πάντως απογοητευτικοί) για τα δεδομένα των mega scooter. Οι 43,5 “δικύλινδροι” παραγόμενοι ίπποι, όμως, το στιβαρό στήσιμο των αναρτήσεων και το άρτιο πακέτο φρένων (με δύο δίσκους μπροστά και ABS) μπορούν να σε κάνουν να ξεχάσεις τη λίγο ξεπερασμένη εμφάνιση και τις απλά αποδεκτές αποθηκευτικές δυνατότητες. Για το 2007 η Yamaha δεν επεφύλασσε αλλαγές για τη ναυαρχίδα των scooter της, καθώς το μοντέλο καταφέρνει παρά τα χρονάκια του να παραμένει ανταγωνιστικό.
Cornering ABS: Το καλύτερο ABS που φτιάχτηκε ποτέ
VIDEO: Καταστροφή στο δυναμόμετρο
Moto Service Καραγεώργος: Αξιόπιστο service για τη Honda σου
Kymco Agility 16+ 125: Με 16άρη τροχό για άνεση και πρακτικότητα
Aprilia RSV4 Factory: Η «πεμπτουσία» στα superbikes;
VIDEO: Σκληρό enduro με ένα Moto Guzzi V85 TT
Test Nolan N80-8 (50th Anniversary): Προσιτό και πλούσιο σε καινοτομίες
1.559 κλήσεις για κράνος σε μια εβδομάδα
Abus Steel-O-Flex 950170 αντικλεπτική κουλούρα μήκους 170cm
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2022 - mototriti.gr