Το Medley 200 χρειάζεται λιγότερο από 30 μέτρα για πλήρη ακινητοποίηση.
Το πιο προσιτό είναι το Letbe Island 200.
Κατανάλωση που δεν ξεπερνάει τα 3,4 λίτρα / 100 χλμ.
Με πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό, σου κάνουν την καθημερινότητα πιο εύκολη.
Τα 200άρια scooter απευθύνονται σε όσους θέλουν ένα δεύτερο όχημα για να κινούνται στο αστικό δίκτυο, για να μην ταλαιπωρούν την μοτοσυκλέτα τους, ενώ παράλληλα να είναι και πιο αεικίνητοι στις μανούβρες. Το κόστος απόκτησης και συντήρησης τους δεν είναι πολύ μεγαλύτερο από αυτό ενός 125 κ.εκ. – συνδυαστικά με τη χαμηλή κατανάλωση αποτελούν μια επιλογή που σε βάθος χρόνου σου ελαφραίνει την τσέπη, χωρίς να την αδειάζει. Για τις ανάγκες του άρθρου, εμείς συγκεντρώσαμε τα 200cc μοντέλα με το καλύτερο φρενάρισμα και βάσει των μετρήσεων μας, ξεχώρισε το Piaggio Medley 200 καθώς ακινητοποιήθηκε πλήρως από τα 80 χλμ. / ώρα σε 27 μέτρα. Ακολούθησε το SYM Symphony ST 200, το οποίο χρειάστηκε 28,2 μέτρα και με 28,9 το Yamaha NMAX 155. Στις εναπομείναντες δύο θέσεις, με μικρές διαφορές βλέπουμε τα LETBE Island 200 και QJMOTOR ATR 200 στα 30 και 31,2 μέτρα αντίστοιχα.
Μάρκα | Τιμή | Ισχύς Hp / Στροφές | 80 - 0 Km/h (Μέτρα) | Κατανάλωση |
---|---|---|---|---|
PIAGGIO MEDLEY 200 | 17,7 | 27 | 3,1 | |
SYM SYMPHONY ST 200 | 12,5 | 28,2 | 3,1 | |
YAMAHA NMAX 155 | 15,1 | 28,9 | 3,4 | |
LETBE ISLAND 200 | 16 | 30 | 3 | |
QJMOTOR ATR 200 | 18 | 31,2 | 3,2 |
Όπως είπαμε το κόστος απόκτησης δεν είναι απαγορευτικό και υπάρχουν επιλογές για όλα τα πορτοφόλια και όλες τις ανάγκες. Το πιο προσιτό της λίστας είναι το νέο scooter της LETBΕ το οποίο έρχεται σε δύο εκδόσεις. Εμείς στη δοκιμή μας είχαμε αυτή που φέρει ABS και Traction Control στον στάνταρ εξοπλισμό – η τιμή του διαμορφώνεται στα 2.695 ευρώ. Έπειτα βλέπουμε το SYM στα 2.795 ευρώ, το QJMOTOR στα 2.995 ευρώ, το Piaggio στα 3.600 και το Yamaha στα 4.100 ευρώ. Αξίζει επίσης να αναφερθεί πως στον βασικό εξοπλισμό του SYM υπάρχει και top box για έξτρα αποθηκευτικό χώρο, ενώ και το QJMOTOR έρχεται και σε έκδοση με ακτινωτούς τροχούς και με μεταλλική μπαγκαζιέρα.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Η κατανάλωση είναι ο βασικότερος λόγος για να επιλέξεις ένα scooter αν βάλεις στην άκρη την εμφάνιση κ.λ.π. Βάσει των μετρήσεων μας την χαμηλότερη σημείωσε το LETBE Island 125, το οποίο «έκαψε» 3 λίτρα / 100 χιλιόμετρα και με μόλις 0,1 λίτρο διαφορά, βλέπουμε τα Piaggio Medley 200 και SYM Symphony ST 200, τα οποία κατανάλωσαν 3,1. Στα 3,2 βρίσκεται το QJMOTOR ATR 200 και στα 3,4 λίτρα / 100 χιλιόμετρα το Yamaha NMAX 155. Το Island 125 διαθέτει 9 λίτρο ρεζερβουάρ και θα σου ζητήσει γέμισμα μετά από 300 χιλιόμετρα. Το QJMOTOR μπορεί να δεχτεί 8 λίτρα καυσίμου και πετυχαίνει αυτονομία κοντά στα 250 χιλιόμετρα, με 7 λίτρα γεμίζουν τα Piaggio, SYM και μπορούν να διανύσουν 220 περίπου χιλιόμετρα, μέχρι να ξανά χρειαστείς στάση για ανεφοδιασμό. Τέλος, το NMAX 155 έχει χωρητικότητα 7,1 λίτρα και θα ταξιδέψει 209 χιλιόμετρα, μέχρι το επόμενο γέμισμα.
Όλα τα scooter της λίστας διαθέτουν ABS στον εξοπλισμό τους, κάτι που βελτιώνει σημαντικά την ασφάλεια στο δρόμο. Από εκεί και πέρα, η κάθε εταιρεία δίνει την «δική» του πινελιά. Συγκεκριμένα, το Medley 200 , το Symphony 200 και το Island 200 διαθέτουν επίπεδο πάτωμα για εύκολες μεταφορές, γρήγορη επιβίβαση – αποβίβαση και καθημερινή ευχρηστία, ενώ τα Piaggio και SYM εξοπλίζονται και με 16άρη τροχό εμπρός για ευστάθεια. Από την άλλη το LETBE έχει και κεκλιμένες θέσεις για τα πόδια, για να αλλάζεις θέση αν κάνεις πολλά χιλιόμετρα. Το NMAX 155 ξεχωρίζει με τον μοντέρνο σχεδιασμό και τεχνολογίες συνδεσιμότητας. Το QJMOTOR είναι το μοναδικό adventure/crossover της λίστας, και θα σου επιτρέπει να πατήσεις και βατούς χωματόδρομους. Για να δεις τι προσφέρει κάθε μοντέλο ξεχωριστά, απλά κάνε κλικ στο εκάστοτε μοντέλο.
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: info@mototriti.gr
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη – Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.