net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Yamaha BW´s 125
Πλαίσιο/Αναρτήσεις/Φρένα
Διαβάστηκε από 51368 αναγνώστες
Σωστή συνταγή
Ο μεγάλος αδερφός της σειράς BW´s είναι ένα ξεχωριστό scooter που μεταφέρει αυτούσια όλη τη σκληράδα των μικρότερων μοντέλων. Με heavy duty εμφάνιση, σπιρτόζικο κινητήρα και διαστάσεις XXS, το μικρό της Yamaha θα μπει στη ζωή σου και θα σου θυμίσει ξανά πόσο όμορφα ήταν όλα, όταν ήσουν παιδί!
Το συνδυασμένο σύστημα πέδησης, παρά τη σπογγώδη αίσθηση στις μανέτες, κάνει καλά τη δουλειά του και θα σταματήσει με ασφάλεια το BW´s.
Το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο του BWs παρουσιάζεται αρκούντως άκαμπτο στο δρόμο για τις δυνάμεις που έχει να διαχειριστεί. Ακόμη και με δύο άτομα στη σέλα και βάρος που πλησιάζει τα 200 κιλά, δε δείχνει να δυσανασχετεί και σε καμία περίπτωση δεν το νιώθεις να "λαστιχάρει". Για τον πίσω τροχό, οι μηχανικοί της εταιρίας των τριών διαπασών επέλεξαν τη λύση των δύο αμορτισέρ, με τα ελατήριά τους να παρουσιάζουν χαρακτηριστικά προοδευτικής λειτουργίας. Αυτό γίνεται αντιληπτό και στο δρόμο, με τις μικρές κακοτεχνίες να απορροφούνται ικανοποιητικά και να μην κουράζουν τα μαλακά μόρια του αναβάτη δημιουργώντας μία πολύ καλή εικόνα όσον αφορά στην ποιότητα κύλισης.
Ο μεγάλος αδερφός της σειράς BW´s είναι ένα ξεχωριστό scooter που μεταφέρει αυτούσια όλη τη σκληράδα των μικρότερων μοντέλων. Με heavy duty εμφάνιση, σπιρτόζικο κινητήρα και διαστάσεις XXS, το μικρό της Yamaha θα μπει στη ζωή σου και θα σου θυμίσει ξανά πόσο όμορφα ήταν όλα, όταν ήσουν παιδί!
Σπάνιο φαινόμενο αποτελεί και το κοπάνημα από τις πιο έντονες ανωμαλίες με τις αναρτήσεις να φτάνουν πολύ δύσκολα στο τέρμα παρά τη μικρή τους διαδρομή.
Από το 2010, το μοντέλο της Yamaha εφοδιάζεται με συνδυαζόμενο σύστημα πέδησης για το σύστημα των φρένων του. Στην πράξη, η λειτουργία του συστήματος δεν γίνεται αντιληπτή και μάλλον δεν θα έπρεπε κιόλας. Ο δίσκος των 220 χλστ. και το μικρό πίσω ταμπούρο λειτουργούν ικανοποιητικά με το κύριο μέρος της επιβράδυνσης να έρχεται από τη δεξιά μανέτα και την αριστερή να λειτουργεί συμπληρωματικά, κατά τη διαδικασία του φρεναρίσματος. Το μπλοκάρισμα θα έρθει κατόπιν σοβαρής προσπάθειας και αυτό σημαίνει ότι στις καθημερινές μετακινήσεις μπορεί να αξιοποιήσει κανείς πλήρως την ισχύ των φρένων χωρίς το φόβο κάποιας ανεπιθύμητης εξέλιξης.

 
 Παλιμπαιδισμός!
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εργονομία-Ποιότητα
Κινητήρας
Πλαίσιο/Αναρτήσεις/Φρένα
Στο δρόμο
Συμπέρασμα
Τιμή- Τεχνικά χαρακτηριστικά- Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα- Εξοπλισμός- Βαθμολογία


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ