LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη
Share

Παρουσίαση

Παρουσίαση
Harley Davidson XL 1200 Sportster Forty Eight
Κινητήρας
Διαβάστηκε από 40645 αναγνώστες
Κλασικός Blockhead
Σίγουρα θα έχουν πέσει στα αυτιά σας από τα διάφορα ανέκδοτα που κυκλοφορούν τον τελευταίο καιρό με τον Chuck Norris. Εγώ σε αυτά έχω να προσθέσω μερικά ακόμη, αρχίζοντας με αυτό: Όταν ο William S. Harley και οι αδερφοί Davidson αποφάσισαν να φτιάξουν το πρώτο Sportster, ο Chuck Norris είχε ήδη ένα στο γκαράζ του. Και τo όνομα αυτού ήταν Forty Eight.
Οι ευπρόσδεκτοι κραδασμοί που παράγει είναι και το σήμα κατατεθέν του. Χαρακτηρίζεται από αρκετή ροπή χαμηλά και σχετικά άμεση απόκριση στο άνοιγμα του γκαζιού.
Το Forty Eight χρησιμοποιεί για την κίνησή του το μοτέρ με τη μεγαλύτερη δυνατή χωρητικότητα για τη σειρά Sportster, γιατί έτσι ήθελε ο Chuck Norris... O αερόψυκτος EVO των 1.200 κ.εκ. βασίζεται στο κινητήριο σύνολο που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στα μέσα της 10ετίας του ´80 και έκτοτε έχει αλλάξει όσο χρειάστηκε, για να περνά με επιτυχία και τις τελευταίες και αυστηρότερες προδιαγραφές ρύπων. Ο ήχος που παράγει είναι σαφώς πιο χορταστικός από ό,τι στα 883, ενώ παρουσιάζεται και πιο άμεσος στο άνοιγμα του γκαζιού. Η απόδοση του εν λόγω μοτέρ, που στηρίζεται στο πλαίσιο μέσω ελαστικών βάσεων, είναι απολαυστική για τον χαρακτήρα της μοτοσικλέτας με τη ροπή να κάνει φυσικά την εμφάνισή της από πολύ χαμηλά. Σε συνδυασμό με τις σχετικά μακριές σχέσεις του πεντατάχυτου κιβωτίου, επιταχύνει σβέλτα το Forty Eight. To τελευταίο κάνει όλους τους σωστούς ήχους, είναι μαλακό στη χρήση του και η μανέτα του συμπλέκτη είναι προοδευτική, έχοντας παράλληλα και το σωστό βάρος, για Harley Davidson.

 
 Η μοτοσικλέτα του…Chuck Norris!
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Αισθητική
Εργονομία
Πλαίσιο-φρένα-αναρτήσεις
Κινητήρας
Στο δρόμο
Συμπέρασμα
Τιμή- Τεχνικά χαρακτηριστικά- Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα- Εξοπλισμός


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ