LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη
Share

Παρουσίαση

Παρουσίαση
Harley Davidson XL 1200 Sportster Forty Eight
Στο δρόμο
Διαβάστηκε από 40633 αναγνώστες
Ride with attitude
Σίγουρα θα έχουν πέσει στα αυτιά σας από τα διάφορα ανέκδοτα που κυκλοφορούν τον τελευταίο καιρό με τον Chuck Norris. Εγώ σε αυτά έχω να προσθέσω μερικά ακόμη, αρχίζοντας με αυτό: Όταν ο William S. Harley και οι αδερφοί Davidson αποφάσισαν να φτιάξουν το πρώτο Sportster, ο Chuck Norris είχε ήδη ένα στο γκαράζ του. Και τo όνομα αυτού ήταν Forty Eight.
Η θέση οδήγησης είναι τελικά αυτή που καθορίζει και τον χαρακτήρα του Forty Eight. Ένας χαρακτήρας που επηρεάζει άμεσα και την ψυχολογία του αναβάτη και τον βάζει στο σωστό mode για να σουλατσάρειπάνω στην αμερικάνικη μοτοσικλέτα. Είναι ελαφρώς επιθετική (για τον χαρακτήρα της μοτοσικλέτας) και θα βοηθήσει τον αναβάτη να κινηθεί με άνεση στους δρόμους της πόλης που θα αποτελέσουν και το κύριο πεδίο δράσης του Forty Eight, λόγω και της μικρής χωρητικότητας του ρεζερβουάρ του. Οι αναρτήσεις είναι αρκετά πιο σφιχτές στη λειτουργία τους σε σχέση με το έτερο Sportster που έπεσε στα χέρια μας, το Super Low (τεύχος 9) και δείχνουν να ελέγχουν αρκετά καλά το βάρος της μοτοσικλέτας χωρίς να υπολείπονται πολύ σε άνεση. Βέβαια, εξαιτίας της πολύ μικρής διαδρομής των πίσω αμορτισέρ, θα ταλαιπωρήσουν λίγο τον αναβάτη σε μεγάλες και κοφτές ανωμαλίες, αλλά η έξτρα σκληρότητά τους είναι ευπρόσδεκτη. Τα φρένα, παρά τις ταπεινές τους προδιαγραφές κάνουν επίσης καλά τη δουλειά τους. Το πίσω διαθέτει αρκετή δύναμη και μπορεί να μπλοκάρει εύκολα τον τροχό και σε συνδυασμό με το μπροστινό, θα σταματήσουν γρήγορα και με ασφάλεια τη μοτοσικλέτα. Περισσότερη πίεση, τόσο στη μανέτα, όσο και στο πεντάλ χρειάζεται μόνο όταν κινείστε κοντά στην τελική του, κάτι που θα το κάνετε πολύ λίγες φορές, ειδικά αν αποφασίσετε να κάνετε κάποιο μικρό ταξιδάκι έξω από τα τείχη της πόλης. Μία μέση ταχύτητα κοντά στα 110-120 χλμ./ώρα είναι πιο ενδεικτική για τέτοιου είδους χρήση, αφού πέρα από τα σωστά επίπεδα άνεσης, αυξάνετε αρκετά και την αυτονομία που προσφέρει το μικρής χωρητικότητας ρεζερβουάρ.
Στον επαρχιακό δρόμο, που ταιριάζει καλύτερα στο χαρακτήρα του Forty Eight, δεν θα αντιμετωπίσετε κανένα πρόβλημα με την μοτοσικλέτα να παρουσιάζεται προβλέψιμη και φιλική. Θα κινηθείτε σχετικά σβέλτα και το φαρδύ μπροστινό ελαστικό θα σας προσφέρει την απαραίτητη σιγουριά.

 
 Η μοτοσικλέτα του…Chuck Norris!
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Αισθητική
Εργονομία
Πλαίσιο-φρένα-αναρτήσεις
Κινητήρας
Στο δρόμο
Συμπέρασμα
Τιμή- Τεχνικά χαρακτηριστικά- Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα- Εξοπλισμός


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ