Σε εφαρμογή το σχέδιο για τα ηλεκτρικά πατίνια στην Αθήνα με τέλη στάθμευσης

Ο Δήμος Αθηναίων προχωρά στον καθορισμό 70 ειδικών χώρων στάθμευσης για ηλεκτρικά πατίνια σε καίρια σημεία της πόλης. Οι χώροι αυτοί εντοπίζονται σε πλατείες, σταθμούς μετρό και ηλεκτρικού, πάρκα και

Ο Δήμος Αθηναίων προχωρά στον καθορισμό 70 ειδικών χώρων στάθμευσης για ηλεκτρικά πατίνια σε καίρια σημεία της πόλης. Οι χώροι αυτοί εντοπίζονται σε πλατείες, σταθμούς μετρό και ηλεκτρικού, πάρκα και τουριστικές περιοχές υψηλής επισκεψιμότητας.

70 σημεία στάθμευσης σε κεντρικές περιοχές της Αθήνας.
Τέλη στάθμευσης ανά ζώνη και με ετήσια βάση πληρωμής.
Υποχρεωμένες οι εταιρείες για σήμανση, τεχνικό έλεγχο και συμμόρφωση με τον ΚΟΚ.
Συνεργασία Δήμου και Hoppy, Hop , Lime και RideMovi για ομαλή λειτουργία.

mototriti Team

70 σημεία στάθμευσης σε κεντρικές περιοχές της Αθήνας

Ο Δήμος Αθηναίων προχωρά στον καθορισμό 70 ειδικών χώρων στάθμευσης για ηλεκτρικά πατίνια σε καίρια σημεία της πόλης. Οι χώροι αυτοί εντοπίζονται σε πλατείες, σταθμούς μετρό και ηλεκτρικού, πάρκα και τουριστικές περιοχές υψηλής επισκεψιμότητας. Σε κάθε σημείο θα υπάρχουν έως έξι θέσεις στάθμευσης και σε καθεμία από αυτές θα μπορούν να τοποθετούνται μέχρι πέντε πατίνια, περιορίζοντας το φαινόμενο της άναρχης στάθμευσης που παρατηρείται σήμερα.
 

Τέλη στάθμευσης ανά ζώνη και με ετήσια βάση πληρωμής

Το σχέδιο προβλέπει ότι οι εταιρείες θα καταβάλλουν ετήσιο τέλος στάθμευσης, το οποίο διαφοροποιείται ανάλογα με τη ζώνη: στην Α΄ ζώνη (1η Δημοτική Κοινότητα) το τέλος θα είναι 100 ευρώ ανά πατίνι, στη Β΄ ζώνη (2η, 3η και 7η Κοινότητα) 70 ευρώ, και στη Γ΄ ζώνη (4η, 5η, 6η Κοινότητα) 50 ευρώ. Η κατανομή των θέσεων θα γίνεται έπειτα από αίτηση των παρόχων, ενώ αν υπάρξει ζήτηση μεγαλύτερη από τις διαθέσιμες θέσεις, θα ακολουθείται κλήρωση ή αναλογική παραχώρηση.
 

Υποχρεωμένες οι εταιρείες για σήμανση, τεχνικό έλεγχο και συμμόρφωση με τον ΚΟΚ

Η τοποθέτηση σήμανσης και η διαγράμμιση στους χώρους στάθμευσης θα αποτελούν ευθύνη των εταιρειών, σύμφωνα με τις οδηγίες του Δήμου. Οι ίδιες θα πρέπει να ανανεώνουν τη διαγράμμιση κάθε τρεις μήνες. Παράλληλα, υποχρεούνται να διαθέτουν συνεργεία άμεσης επέμβασης για τον έλεγχο τήρησης των κανόνων, ενώ τα πατίνια θα πρέπει να πληρούν όλες τις προδιαγραφές του ΚΟΚ και να διαθέτουν λογισμικό για τον περιορισμό ταχύτητας, στάθμευσης και κίνησης.
 

Συνεργασία Δήμου και Hoppy, Hop , Lime και RideMovi για ομαλή λειτουργία

Η συμφωνία ανάμεσα στον Δήμο Αθηναίων και τις εταιρείες Hoppy, Hop, Lime και RideMovi στοχεύει στη δημιουργία ενός σαφούς πλαισίου λειτουργίας. Η παραχώρηση των θέσεων θα γίνεται σε ετήσια βάση, ώστε να εξασφαλιστεί σταθερότητα για τις εταιρείες αλλά και έλεγχος για την πόλη. Με αυτόν τον τρόπο, το σχέδιο φιλοδοξεί να περιορίσει τα προβλήματα που προκαλεί η ανεξέλεγκτη στάθμευση και να βάλει κανόνες στη χρήση των ηλεκτρικών πατινιών στην πρωτεύουσα.
 
 

PROION
BEST BUY