net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Honda CBR 250R
Οδηγώντας
Διαβάστηκε από 71441 αναγνώστες
Πρακτικό παιχνίδι
Όλα τα μεγάλα φιλοσοφικά ρεύματα των προηγούμενων δεκαετιών και αιώνων διέθεταν μια πλειάδα αντιπροσώπων, οι οποίοι μοιράζονταν με τον κόσμο τις ιδέες και τον τρόπο ζωής που πρότειναν οι εν λόγω φιλοσοφίες. Εν έτει 2011, όμως, το ρόλο του κοινωνού δεν είναι απαραίτητο να παίξει κάποιος λόγιος, αλλά οποιοσδήποτε και οτιδήποτε έχει να προτείνει κάτι νέο και χρήσιμο.
Μέσα στην πόλη, το CBR μπορεί να κινηθεί χαλαρά και πρακτικά ή σε σπορτίφ και διασκεδαστικούς ρυθμούς, χωρίς να τρομάξει ή να απογοητεύσει.
Έχοντας καιρό να οδηγήσω μικρού κυβισμού μοτοσικλέτα (τις τελευταίες εβδομάδες πηδούσα από τη σέλα ενός μεσαίου street σε αυτή ενός mega scooter και τούμπαλιν), η εντύπωση που μου έδωσε το CBR 250R στα πρώτα μέτρα κίνησης ήταν αυτή ενός πανάλαφρου μανιτζέβελου με νεύρο που σε πάει παντού. Σκέφτηκα, όμως, ότι μάλλον η εντύπωση αυτή δικαιολογείται από το γεγονός που ανέφερα παραπάνω, οπότε υπέθεσα ότι η αίσθηση αυτή θα ξεθωριάσει σιγά-σιγά.
Μέγα λάθος! Το CBR με διέψευσε, καθώς αρκετές ημέρες μετά εξακολουθεί να μου δίνει την ίδια εντύπωση. Και τη δικαιώνει κάθε φορά που ανεβαίνω στη σέλα του, ειδικά όταν κινούμαι μέσα στην κίνηση. Εκεί, το CBR μπορεί όντως να τρυπώσει παντού. Ο κινητήρας δεν είναι τόσο νευρικός στις πολύ χαμηλές στροφές, κάτι που σημαίνει ότι δε χρειάζεται να έχεις το νου σου για να τον "φιμώσεις" ανάμεσα στα αυτοκίνητα. Αυτό το χαρακτηριστικό θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα από τους άπειρους αναβάτες, όπως και το μικρό βάρος και οι μαζεμένες διαστάσεις. Τέλος, μεγάλο είναι και το κόψιμο του τιμονιού, αν συγκριθεί με αυτό μιας sport μοτοσικλέτας.
Το απαραίτητο νεύρο θα έρθει μερικές χιλιάδες στροφές αργότερα. Στο μεσαίο φάσμα, το CBR είναι ικανό να αφήσει πίσω του κάθε σημάδι ράθυμης συμπεριφοράς και να τρέξει σα να βρίσκεται σε πίστα. Ο ανοιχτός δρόμος μπροστά του θα αποτελέσει το πεδίο για παιχνίδι και στροφές υπό μεγάλη κλίση. Χάρη σε πλαίσιο και αναρτήσεις, το μοτοσικλετάκι της Honda μπορεί να πιεστεί και να τεθεί υπό κλίση ελεγχόμενα, εμπνέοντας ακόμη και τους άπειρους να αναζητήσουν τα όριά τους.
Και όταν το μεσαίο CBR βγει από την πόλη, θα δείξει για μια ακόμη φορά τα δόντια του. Το γκάζι παραμένει άφθονο όσο οι στροφές και τα χιλιόμετρα ανεβαίνουν και τα 150 χλμ./ώρα θα έρθουν αβίαστα και σχετικά γρήγορα. Έπειτα, με λίγη υπομονή, ο αναβάτης ίσως καταφέρει να δει και την ένδειξη των 160 χλμ./ώρα στο ταχύμετρο.
Όλη αυτή η διαδικασία θα εξελιχθεί, με το CBR να παραμένει υποδειγματικά σταθερό για ένα δίκυκλο των κιλών του. Αν και μικρόσωμο και ελαφρύ, δε θα παρουσιάσει αστάθεια παρά μόνο κάποιος κραδασμούς.

 
 Κοινωνός μιας ολόκληρης φιλοσοφίας
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Αισθητική
Κινητήρας
Πλαίσιο
¶νεση / Εργονομία
Αναρτήσεις
Φρένα
Οδηγώντας
Συμπέρασμα
Τιμή- Τεχνικά χαρακτηριστικά- Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα- Εξοπλισμός- Βαθμολογία


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ