• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
BMW R 1200 R Classic
Αναρτήσεις
Διαβάστηκε από 45306 αναγνώστες
Θες να σ´ έχει στα ώπα-ώπα!
Πρέπει να ομολογήσω ότι δυσκολεύτηκα πολύ να βρω κάτι για να παρομοιάσω την εμπειρία μου με το ανανεωμένο BMW R 1200 R και τελικά, κατέληξα σε μια μάλλον τολμηρή προσέγγιση, που για τις ανάγκες αυτού του άρθρου θα ονομάσω αξίωμα
Οι αναρτήσεις είναι άνετες, χάρη, όμως, και στο πιο στιβαρό πιρούνι, το R 1200 R θα αργήσει να παραπονεθεί υπό πίεση.
Σύμφωνα πάντα με το αξίωμα που μας απασχολεί στην παρούσα δοκιμή, δεν περιμένεις από την Αντριάνα Λίμα (η οποία οφείλω να ξεκαθαρίσω ότι κάνει τα πάντα με τη θέλησή της κι όχι επειδή την υποχρεώνει κάποιος) να σου πραγματοποιεί τις επιθυμίες με ξινισμένα μούτρα και ύφος που προδίδει ότι σου κάνει χάρη. Τουναντίον! Σουπερ-μόντελ ή μη, σου φέρεται σαν σε βασιλιά και σε έχει στα ώπα-ώπα. Επιδεικνύοντας ανάλογη συμπεριφορά που δικαιώνει την επιλογή μου να χρησιμοποιήσω το αξίωμα "Αντριάνα Λίμα" στη δοκιμή του, το R 1200 R και ειδικότερα οι αναρτήσεις του, φροντίζουν πρωτίστως για την άνεση του αναβάτη. Το μονόμπρατσο ψαλίδι καταλήγει στο γνωστό σύστημα Paralever της BMW, απαγορεύοντας σε λακκούβες και κακοτεχνίες να περάσουν στη μέση του αναβάτη, χάρη στη μαλακή και προοδευτική λειτουργία του. Μπροστά, το Telelever αποτελεί τη φυσική συνέχεια του πλαισίου των δύο κομματιών που χρησιμοποιεί το μοτέρ ως μέρος του. Με επίσης προοδευτική λειτουργία και εξαιρετική πληροφόρηση, το μπροστινό σύστημα δεν αφήνει περιθώρια παραπόνου. Επιπλέον, η αύξηση της διαμέτρου του πιρουνιού, από τα 35 στα 41 χλστ., το έκανε πιο στιβαρό και λίγο πιο ικανό κάτω από πίεση, είτε του φρεναρίσματος είτε της στροφής.

 
 Το αξίωμα «Αντριάνα Λίμα»
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Τι άλλαξε;
Αισθητική
Άνεση / Εργονομία
Φρένα
Κινητήρας
Αναρτήσεις
Οδηγώντας
Συμπέρασμα
Τιμή- Τεχνικά χαρακτηριστικά- Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα- Εξοπλισμός- Βαθμολογία