• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
BMW R 1200 R Classic
Φρένα
Διαβάστηκε από 45304 αναγνώστες
Δε θες να σταματήσει!
Πρέπει να ομολογήσω ότι δυσκολεύτηκα πολύ να βρω κάτι για να παρομοιάσω την εμπειρία μου με το ανανεωμένο BMW R 1200 R και τελικά, κατέληξα σε μια μάλλον τολμηρή προσέγγιση, που για τις ανάγκες αυτού του άρθρου θα ονομάσω αξίωμα
Πολύ καλά είναι τα φρένα του R 1200 R. Παράπονο θα ακουστεί μόνο από τη λειτουργία του ABS πίσω.
Θα το κάνει, όμως. Γιατί όσο κι αν το R 1200 R είναι δεσμευμένο στην απόλαυση, είναι υποχρεωμένο να λάβει υπόψη του παράγοντες όπως αυτοκίνητα, πεζούς και άλλα εμπόδια που μπορούν να βρεθούν στο δρόμο του. Στο κάτω-κάτω, ακόμη κι αν ζητήσεις στην Αντριάνα Λίμα να σου χορέψει αισθησιακά μέχρι να μην μπορεί να πάρει τα πόδια της, σε κάποια στιγμή κινδυνεύεις να βαρεθείς, σωστά; Οπότε το σωστό σταμάτημα έχει να κάνει και με το καλό τάιμινγκ. Και αν σε μια μοτοσικλέτα το τάιμινγκ είναι καθαρά ευθύνη του αναβάτη, οι επίσης σημαντικές επιδόσεις βρίσκονται στα σίγουρα χέρια του R 1200 R. Εκεί αναλαμβάνουν μπροστά δύο δίσκοι των 320 χλστ. με τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες και πίσω ένας δίσκος 265 χλστ. με πλευστή δαγκάνα δύο εμβόλων. Η αντίδραση των φρένων είναι άμεση και προοδευτική.
Ακόμη και απότομη πίεση στη μανέτα δεν πρόκειται να τρομάξει (εκεί αναλαμβάνει και το πολύ καλό ABS) και το σύστημα πέδησης φαντάζει υπεραρκετό για κάθε διαδρομή που θα κινηθεί το R, σε πόλη και ταξίδι. Πολύ καλή είναι και η πληροφόρηση που έρχεται από τη μανέτα του μπροστινού, ενώ στο πεντάλ του πίσω θα ενοχλήσει η συχνή παρέμβαση του ABS.

 
 Το αξίωμα «Αντριάνα Λίμα»
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Τι άλλαξε;
Αισθητική
Άνεση / Εργονομία
Φρένα
Κινητήρας
Αναρτήσεις
Οδηγώντας
Συμπέρασμα
Τιμή- Τεχνικά χαρακτηριστικά- Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα- Εξοπλισμός- Βαθμολογία