net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Dinli Thunder 300 Special
Στην άσφαλτο
Διαβάστηκε από 46945 αναγνώστες
Ευέλικτο, διασκεδαστικό
Πριν αρχίσουμε με τις οδηγικές μας εντυπώσεις, πρέπει να επισημάνουμε εδώ το γεγονός ότι το Thunder ήταν εντελώς άστρωτο όταν το παραλάβαμε και έτσι περιμένουμε πολλά περισσότερα από αυτό όταν στρωθεί. Παρόλα αυτά, ακόμα και έτσι, με τις ανοχές του κινητήρα να μην βρίσκονται στο ιδανικό τους, το Thunder δείχνει σπιρτόζικο και καταφέρνει να μεταφέρει αναβάτη και συνεπιβάτη με ασφάλεια σε όλες τις αστικές διαδρομές. Η μίζα το βάζει πάντα μπροστά χωρίς πρόβλημα, ενώ απουσιάζει χαρακτηριστικά η μανιβέλα. Η σχάρα αποδεικνύεται ανθεκτική και θα δέσετε πάνω της μια μεγάλη και βαριά τσάντα. Η τελική ταχύτητα που αναπτύσσει το Thunder είναι 90 χλμ./ώρα -επαναλαμβάνω, με άστρωτο μοτέρ. Οι επιταχύνσεις είναι γραμμικές και τα 20 αλογάκια του κινητήρα κινούν αξιοπρεπώς τα περίπου 210 κιλά του γεμάτου Thunder σε κάθε περίσταση. Μην περιμένετε να βάλετε φωτιά στην άσφαλτο -άλλωστε, αν θέλετε κάτι τέτοιο, αυτή δεν είναι η κατηγορία σας και πρέπει να ανεβείτε κυβικά. Παρόλα αυτά, θα επιταχύνετε πιο γρήγορα από τα περισσότερα αυτοκίνητα, θα ελιχθείτε πανεύκολα παντού και θα αφήσετε τα «κουτιά» πίσω σας χωρίς πρόβλημα. Αν θέλατε δηλαδή να το χρησιμοποιήσετε στην πόλη, σίγουρα θα τα καταφέρετε καλύτερα από κάθε αυτοκίνητο -μόνο στην εθνική οδό θα μείνετε πίσω. Η δύναμη δεν είναι ικανή να διώξει εύκολα τους πίσω τροχούς και έτσι θα πρέπει να υποβοηθήσετε την κατάσταση με το εμπρός φρένο και με το σώμα. Το κοντό μετατρόχιο σημαίνει ότι απαιτείται μια κάποια προσοχή στις στροφές, γιατί αν τις πάρετε απότομα, το Thunder ενδέχεται να σηκωθεί στις δύο πλαϊνές ρόδες. Αν φυσικά αυτό σας διασκεδάζει το ίδιο με εμάς, τότε… κανένα πρόβλημα. Τα φρένα τώρα είναι αρκούντως δυνατά και με καλή αίσθηση, σταματώντας το γουρουνάκι εκεί που επιθυμείτε, χωρίς παρατράγουδα. Δεν υπάρχει δείκτης βενζίνης στα όργανα, όμως στο πλαϊνό μέρος του κινητήρα, το Thunder διαθέτει διακόπτη για τη ρεζέρβα, ώστε να μη μείνετε από βενζίνη, αν το παρακάνετε. Σημαντική λεπτομέρεια, για να μη σας κλέψουν τη βενζίνη όταν το παρκάρετε έξω από το σπίτι σας, είναι η τάπα του ρεζερβουάρ που κλειδώνει!
Η κατηγορία entry level, δηλαδή εκείνη που εισάγει νέους αναβάτες στα ATV, είναι από τις δημοφιλέστερες στο χώρο. Και πιστέψτε μας, δεν είναι καθόλου εύκολο να παρουσιάσει κανείς ένα ATV που να ξεχωρίσει στα μεσαία κυβικά. Η Dinli, όμως, μελέτησε το μάθημά της και τα κατάφερε άριστα με το Thunder 300, τόσο στις αξιολογότατες δυνατότητές του όσο και στην τιμή του.
Χτυπήστε ένα ανάχωμα, τραβήξτε ελαφρά το τιμόνι και αρχίστε τις σούζες με τον κεραυνό.

Η κατηγορία entry level, δηλαδή εκείνη που εισάγει νέους αναβάτες στα ATV, είναι από τις δημοφιλέστερες στο χώρο. Και πιστέψτε μας, δεν είναι καθόλου εύκολο να παρουσιάσει κανείς ένα ATV που να ξεχωρίσει στα μεσαία κυβικά. Η Dinli, όμως, μελέτησε το μάθημά της και τα κατάφερε άριστα με το Thunder 300, τόσο στις αξιολογότατες δυνατότητές του όσο και στην τιμή του.
Γυαλίζει και προστατεύει. Ο μπροστινός προφυλακτήρας θα σας σώσει από στενές επαφές τρίτου τύπου.

Η κατηγορία entry level, δηλαδή εκείνη που εισάγει νέους αναβάτες στα ATV, είναι από τις δημοφιλέστερες στο χώρο. Και πιστέψτε μας, δεν είναι καθόλου εύκολο να παρουσιάσει κανείς ένα ATV που να ξεχωρίσει στα μεσαία κυβικά. Η Dinli, όμως, μελέτησε το μάθημά της και τα κατάφερε άριστα με το Thunder 300, τόσο στις αξιολογότατες δυνατότητές του όσο και στην τιμή του.
Ο μοχλός του κιβωτίου είναι σε δυσπρόσιτο σημείο και πρέπει να σκύψετε για να τον βρείτε.

Η κατηγορία entry level, δηλαδή εκείνη που εισάγει νέους αναβάτες στα ATV, είναι από τις δημοφιλέστερες στο χώρο. Και πιστέψτε μας, δεν είναι καθόλου εύκολο να παρουσιάσει κανείς ένα ATV που να ξεχωρίσει στα μεσαία κυβικά. Η Dinli, όμως, μελέτησε το μάθημά της και τα κατάφερε άριστα με το Thunder 300, τόσο στις αξιολογότατες δυνατότητές του όσο και στην τιμή του.
Έξυπνη λεπτομέρεια. Τάπα ρεζερβουάρ που κλειδώνει. Περισσή ασφάλεια για αστική χρήση.

Η κατηγορία entry level, δηλαδή εκείνη που εισάγει νέους αναβάτες στα ATV, είναι από τις δημοφιλέστερες στο χώρο. Και πιστέψτε μας, δεν είναι καθόλου εύκολο να παρουσιάσει κανείς ένα ATV που να ξεχωρίσει στα μεσαία κυβικά. Η Dinli, όμως, μελέτησε το μάθημά της και τα κατάφερε άριστα με το Thunder 300, τόσο στις αξιολογότατες δυνατότητές του όσο και στην τιμή του.
Αν πάλι είστε… παιχνιδιάρηδες, δεν θα περάσετε καθόλου άσχημα με το Dinli των 300 κυβικών.

 
 Διασκεδαστικό και οικονομικό
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Επιλογές
Πρώτες εντυπώσεις
Στην άσφαλτο
Στο χώμα
Συμπέρασμα
Τιμή- Τεχνικά χαρακτηριστικά- Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα- Εξοπλισμός- Βαθμολογία


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ