• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Share

ΟΔΗΓΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ

Αντιμετωπίζοντας το κρύο (μέρος δεύτερο)!
Αντιμετωπίζοντας το κρύο (μέρος δεύτερο)!
Διαβάστηκε από 4004 αναγνώστες
Στο πρώτο μέρος επικεντρωθήκαμε στο τι πρέπει να έχει στον εξοπλισμό του ο αναβάτης, προκειμένου να προστατευτεί από το κρύο. Τώρα, θα εστιάσουμε περισσότερο στη μοτοσικλέτα, αλλά και στον εξοπλισμό που διαθέτει και μπορεί να διατηρήσει ζεστό τον αναβάτη.
Στο πρώτο μέρος επικεντρωθήκαμε στο τι πρέπει να έχει στον εξοπλισμό του ο αναβάτης, προκειμένου να προστατευτεί από το κρύο. Τώρα, θα εστιάσουμε περισσότερο στη μοτοσικλέτα, αλλά και στον εξοπλισμό που διαθέτει και μπορεί να διατηρήσει ζεστό τον αναβάτη.
Όπως είναι φυσικό και η μοτοσικλέτα μπορεί να επηρεαστεί άμεσα από το πολύ κρύο, γεγονός που αναγκάζει τον αναβάτη να έχει υπόψη του κάποιες διαδικασίες και κάποιους τομείς που χρήζουν προσοχής. Εκτός αυτού, πολλές μοτοσικλέτες μπορούν να εξοπλιστούν με αξεσουάρ που θα λειτουργήσουν συμπληρωματικά στα ρούχα και στον εξοπλισμό του αναβάτη (βλ. προηγούμενο τεύχος) και θα τον βοηθήσουν στη μάχη του ενάντια στο τσουχτερό κρύο.
Όπως και σε κάθε άλλο έντονο καιρικό φαινόμενο, λοιπόν, ο αναβάτης οφείλει να μεριμνήσει για τον εαυτό του, αλλά και τη μοτοσικλέτα του. Η μέριμνα για τον εαυτό του είναι αυτονόητη και εύκολο να κατανοηθεί. Ο αναβάτης οφείλει να οδηγά με άνεση και να μην επιτρέπει εξωτερικούς παράγοντες (σε αυτή την περίπτωση το κρύο) να του αποσπούν την προσοχή. Και οι κατασκευαστές μοτοσικλετών, αλλά και αξεσουάρ, έχουν μεριμνήσει για αυτόν, με δεκάδες προτάσεις που μπορούν να τον διατηρήσουν ζεστό.
Στο πρώτο μέρος επικεντρωθήκαμε στο τι πρέπει να έχει στον εξοπλισμό του ο αναβάτης, προκειμένου να προστατευτεί από το κρύο. Τώρα, θα εστιάσουμε περισσότερο στη μοτοσικλέτα, αλλά και στον εξοπλισμό που διαθέτει και μπορεί να διατηρήσει ζεστό τον αναβάτη.
Ειδικά σε περιπτώσεις που το κρύο φεύγει τη μία μέρα και επιστρέφει την άλλη (οι απότομες αλλαγές θερμοκρασίας τείνουν να γίνουν εβδομαδιαίο φαινόμενο), ελέγχετε πιο τακτικά την πίεση των ελαστικών, η οποία επηρεάζεται σημαντικά από τα σκαμπανεβάσματα της θερμοκρασίας.
1. Αφήστε μερικά λεπτά αναμμένη τη μοτοσικλέτα πριν ξεκινήσετε, ώστε να ζεσταθεί ο κινητήρας. Ειδικά τα κρύα πρωινά, αυτό είναι απαραίτητο..
2. Υπολογίστε ότι τα ελαστικά σας θα κάνουν περισσότερη ώρα να ζεσταθούν σε συνθήκες χαμηλών θερμοκρασιών, οπότε μην τα πιέσετε αμέσως.
3. Έχετε υπόψη σας ότι τα scooter (ειδικά αυτά με μεγάλη ποδιά) προστατεύουν τα πόδια από τις ριπές αέρα. Ωστόσο, στα περισσότερα από αυτά δημιουργούνται στροβιλισμοί στο εσωτερικό της ποδιάς, γεγονός που σημαίνει ότι πρέπει να βρείτε έναν τρόπο προστασίας των ποδιών από το κρύο.
4. Αν οδηγείτε scooter, υπάρχουν πολλά προϊόντα που θα σας προστατέψουν από το κρύο, ειδικά στα χέρια και στα πόδια.
Στο πρώτο μέρος επικεντρωθήκαμε στο τι πρέπει να έχει στον εξοπλισμό του ο αναβάτης, προκειμένου να προστατευτεί από το κρύο. Τώρα, θα εστιάσουμε περισσότερο στη μοτοσικλέτα, αλλά και στον εξοπλισμό που διαθέτει και μπορεί να διατηρήσει ζεστό τον αναβάτη.
Ενδεικτικά αναφέρουμε τις ζεστές θήκες για τα χέρια που προσαρμόζονται πάνω στο τιμόνι, αλλά και τις ειδικές κουβέρτες που προσαρμόζονται στην ποδιά και καλύπτουν αποτελεσματικά τα πόδια. Μπορεί να στοιχίζουν λίγο από το γόητρό σας, αλλά είναι εξαιρετικά αποτελεσματικές!
5. Ειδικά για τις μοτοσικλέτες μεγάλου κυβισμού, υπάρχουν κατάλληλα ηλεκτρονικά συστήματα, όπως τα θερμαινόμενα γκριπ και οι θερμαινόμενες σέλες, που κάνουν εξαιρετική δουλειά.
6. Μια πιο οικονομική πρόταση για τα γκριπ είναι οι χούφτες, που, αν και δεν ενδείκνυνται για όλα τα μοντέλα, προστατεύουν αποτελεσματικά τα χέρια από τον παγωμένο αέρα.
Στο πρώτο μέρος επικεντρωθήκαμε στο τι πρέπει να έχει στον εξοπλισμό του ο αναβάτης, προκειμένου να προστατευτεί από το κρύο. Τώρα, θα εστιάσουμε περισσότερο στη μοτοσικλέτα, αλλά και στον εξοπλισμό που διαθέτει και μπορεί να διατηρήσει ζεστό τον αναβάτη.
7. Μια ενδεδειγμένη λύση για τη μάχη ενάντια στο κρύο αποτελεί και η τοποθέτηση ζελατίνας (στα μοντέλα που δεν διαθέτουν καθόλου) ή μεγαλύτερης ζελατίνας (σε αυτά που ήδη διαθέτουν). Καταφέρνοντας να αυξήσετε την προστασία που παρέχει η μοτοσικλέτα σας ενάντια στον αέρα, αυξάνετε και την προστασία που προσφέρει απέναντι στο κρύο.