• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Ανάμεσα σε δύο κόσμους
KTM 350 SX-F
Διαβάστηκε από 20419 αναγνώστες
Το ΚΤΜ 350 SX-F είναι μια αγωνιστική motocross μοτοσικλέτα που ήρθε να παντρέψει δύο κόσμους, χρησιμοποιώντας χαρακτηριστικά από τα ελαφριά 250άρια και από τα θηριώδη και απαιτητικά 450άρια. Από το μετρ, υπεύθυνο για την τελική μορφή της μοτοσικλέτας Stefan Everts, λοιπόν, κατ´ ευθείαν στις πίστες!
Όταν ανακοινώθηκε για πρώτη φορά ο κυβισμός του SX-F, προκλήθηκε μεγάλος ντόρος για τη μοτοσικλέτα, πριν καν εμφανιστεί. Όταν παρουσιάστηκε επίσημα, όλα τα φώτα της δημοσιότητας έπεσαν πάνω της. Και όχι άδικα, καθώς ανέτρεψε τα ισχύοντα δεδομένα. Ένας τόσο ριζοσπαστικός κυβισμός αποτελεί μια κίνηση εντυπωσιασμού, από την άλλη, όμως, το αποτέλεσμα είναι μια καλά μελετημένη μοτοσικλέτα, η οποία έδειξε έναν από τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να εξελιχθούν τα αγωνιστικά μοντέλα της κατηγορίας.
Τα 350 κυβικά του SX-F ήταν μια κίνηση από την αυστριακή ΚΤΜ που ήρθε να ταράξει τα νερά του ΜΧ. Μια μοτοσικλέτα που πήρε σάρκα και οστά υπό την καθοδήγηση του 10 φορές παγκόσμιου πρωταθλητή Stefan Everts. Ο Βέλγος πολυπρωταθλητής, εκτός από οδηγικό ταλέντο και το απίστευτο ρεκόρ των 101 νικών σε GP, έχει τεράστια εμπειρία στο στήσιμο ΜΧ μοτοσικλετών, όπως έχει αποδείξει στο παρελθόν, και από τη στιγμή που του δόθηκε το πράσινο φως από την ΚΤΜ για την εξέλιξη του 350, δεν το "έχτισε" με τέτοιον τρόπο ώστε για να το οδηγήσει κάποιος να πρέπει να είναι παγκόσμιος πρωταθλητής. Αντιθέτως, ήθελε να είναι αρεστό από μια ευρεία γκάμα αναβατών, από το χομπίστα motocrosser μέχρι αυτόν που εμπλέκεται σε επαγγελματικό επίπεδο με αγώνες motocross. Ήθελε να είναι άκρως ανταγωνιστικό στην ΜΧ1, απέναντι σε μοτοσικλέτες που διαθέτουν εκατό κυβικά περισσότερα, αλλά παράλληλα να είναι εύκολο στην οδήγηση και αξιόπιστο στη σκληρή χρήση. Έτσι, ύστερα από τέσσερα χρόνια εξέλιξης και δοκιμών, το 350 SX-F πήρε την τελική του μορφή και, χωρίς να χάσει καθόλου χρόνο, μπήκε στη σκληρή αρένα του παγκοσμίου Motocross.
Στη σέλα του, ο Antonio Cairoli, ο τέσσερις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής από τη Σικελία, έπρεπε να αποδείξει ότι μπορεί να τα βγάλει πέρα με την κατά 100 κυβικά μικρότερη μοτοσικλέτα. Και το απέδειξε με τον καλύτερο τρόπο, καθώς από την πρώτη κιόλας εμφάνιση ανέβηκε στο βάθρο, ενώ στο δεύτερο αγώνα όπου συμμετείχε, κέρδισε, για να φτάσει τελικά στο τέλος του πρωταθλήματος και για μια ακόμα φορά να κατακτήσει τον τίτλο της κατηγορίας. Αυτή τη φορά, όμως, το έκανε οδηγώντας το 350 SX-F.

 
 Ανάμεσα σε δύο κόσμους
Κινητήρας
Πλαίσιο, αναρτήσεις
Οδηγικά
Συμπέρασμα
Παροχές ΚΤΜ στους αγώνες Motocross
Τιμή- Τεχνικά χαρακτηριστικά- Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα- Εξοπλισμός- Βαθμολογία