LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Ducati Hypermotard 796
Άνεση / εργονομία
Διαβάστηκε από 88072 αναγνώστες
Υποψιάζει τον αναβάτη για γλέντι
Αρχίζουμε με μια αστεία λεπτομέρεια, την οποία το 796 μοιράζεται με το 1100. Οι καθρέπτες του απλά δεν υπάρχουν -και δεν το λέμε με την καλή έννοια. Θέλουν άμεση αντικατάσταση ή πέταμα. Αν τους ανοίξεις, το πλάτος του τιμονιού φτάνει ίσαμε τα δύο μέτρα, καθιστώντας αδύνατη τη μετακίνησή σου σε δημόσιο δρόμο με κίνηση. Όπως είναι, καταλήγεις να τους έχεις μονίμως κλειστούς. Ένα ακόμη περίεργο χαρακτηριστικό, αφορά στη σέλα. Ο αναβάτης στην αρχή κάθεται σε ένα κομμάτι που μοιάζει σκληρό, όμως αυτό… βουλιάζει αργά και τον τοποθετεί σε συγκεκριμένη στάση. Παρόλα αυτά, κανείς δεν μπορεί να κατηγορήσει τη σέλα ότι δεν έχει μπόλικο αφρώδες, ενώ είναι λεπτή, και κρατάει τον αναβάτη χαμηλά, ώστε εκείνος να πατάει εύκολα στο έδαφος. Ωστόσο, το βούλιαγμά της είναι υπεύθυνο και για την αίσθηση που παίρνεις, ότι δηλαδή η σέλα σε σπρώχνει μπροστά, στο ρεζερβουάρ. Σημειώστε ότι η σέλα είναι επανασχεδιασμένη από το 1100 και βρίσκεται 2 εκατοστά χαμηλότερα (825 χλστ. αντί για 845). Φυσικά, αν έχεις σπορ ανησυχίες, χρειάζεται να σφίξεις καλά τα γόνατα στο ρεζερβουάρ για να μην πέφτεις, λόγω επιθετικής θέσης οδήγησης, με το καβάλο πάνω του. Μικρολεπτομέρεια: η κόρνα κάνει αστεία στριγκό θόρυβο και ντρέπεσαι να την χρησιμοποιείς, ειδικά πάνω σε μία τόσο… αντρική μοτοσικλέτα. Τα εύσημα αποδίδουμε στο φαρδύ τιμόνι, το οποίο βοηθά πολύ στην ευελιξία και στους ελιγμούς.
Πλούσια σε ενδείξεις η ψηφιακή οθόνη των οργάνων που διαθέτει το 796. Προέρχεται από το Streetfighter.
Σέλα ανεκτή για καθημερινή χρήση, και χαμηλή για να πατάτε εύκολα κάτω. Θα κουράσει μόνο σε μεγάλες διαδρομές.

 
 Ducati for sure* (*Ducati στα σίγουρα)
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Αισθητική / ποιότητα κατασκευής
Άνεση / εργονομία
Κινητήρας
Πλαίσιο / Αναρτήσεις / Φρένα
Διαφορές Hypermotard 796 - Hypermotard 1100
Οδηγώντας
Συμπέρασμα
Τιμή- Τεχνικά χαρακτηριστικά- Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα- Εξοπλισμός- Βαθμολογία


Τελευταίες Ειδήσεις

Benda P51 hybrid boxer: Αποκαλύφθηκαν τα τεχνικά χαρακτηριστικά – 62 ίπποι και 0-100χλμ σε 3,7 sec!

Kawasaki υβριδικό maxi scooter: Πατέντα δείχνει τη νέα κατεύθυνση της εταιρείας

ΚΤΕΟ στις μοτοσυκλέτες: Η FIM λέει «όχι», αλλά ποιος θα αναλάβει την ευθύνη;

Kymco Dink X 125: Το νέο ADV scooter που τα έχει… όλα με τιμή 2.895 ευρώ

Test Scorpion-Exo 930 Evo: Κομψό ανοιγόμενο κράνος με πολυκαρβονικό κέλυφος

Ιταλία: Μόνο 3.700 από τις 11.000 κάμερες ταχύτητας είναι ενεργές

Η Ευρώπη προς άρση των υποχρεωτικών τεχνικών ελέγχων στα δίτροχα

Ιταλία: Αποζημίωση οδηγών για καθυστερήσεις – Τι συμβαίνει στην Ελλάδα

Δημοτικοί υπάλληλοι έκαναν road trip με e-pass απορριμματοφόρων – Χρεώσεις μέχρι τη νότια Ελλάδα

Μπουφάν Rev'It Shade 2 H2O

Kawasaki Square Four 750: Το δίχρονο τετρακύλινδρο τέρας που η νομοθεσία δεν άφησε να γεννηθεί

Βρες εξουσιοδοτημένο συνεργείο

Αγόρασε νέα προϊόντα και ανταλλακτικά

περισσότερα »

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ