LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Ducati Hypermotard 796
Αισθητική / ποιότητα κατασκευής
Διαβάστηκε από 87577 αναγνώστες
Μικρογραφία του 1100
Πανέμορφο σε σχεδιασμό, ειδικά στο πίσω μέρος, όπου κυριαρχούν το μονόμπρατσο ψαλίδι και τα τελικά.
Αν μιλάμε για Hypermotard, μιλάμε σίγουρα για το εκπληκτικό design του μεγάλου σχεδιαστή Pierre Terblanche. Και αυτό ακριβώς το απαράμιλλα αιχμηρό πουλί που είχε πάρει τα μυαλά όλων στην πρώτη έκδοση με τα 1.100 κυβικά του, δάνεισε με απόλυτη συνέπεια και αδελφική αγάπη το ίδιο ακριβώς κοστούμι στον… «μικρό» 796. Μιλάμε για το σχέδιο που είχε ψηφιστεί ως «best of show» στην έκθεση του Μιλάνου το 2005 και έκτοτε σάρωσε αρκετά ακόμη βραβεία σχεδιασμού. Καθόλου άδικα. Το ρύγχος μπροστά θυμίζει πουλί έτοιμο να τσιμπήσει, τα δύο τελικά των εξατμίσεων ξεμυτίζουν αγριεμένα κάτω από την ουρά της μοτοσικλέτας, το μονόμπρατσο ψαλίδι αφήνει ελεύθερη την «πλέξη» της ζάντας να φανεί από τη μία, ενώ από την άλλη εντυπωσιάζει με τον όγκο του. Φυσικά, το ατσάλινο πλαίσιο χωροδικτύωμα, σήμα κατατεθέν του εργοστασίου της Bologna, είναι εκτεθειμένο στα κοινά βλέμματα και φωνάζει «δεν είμαι σαν τα πλαίσια που έχεις συνηθίσει». Η ψηφιακή οθόνη είναι όμορφη, ενώ το μικρό ψυγείο λαδιού διαφημίζει την αερόψυξη του V2 ή L2 όπως τον αποκαλεί η Ducati -αναφερόμενη στις 90 μοίρες κλίσης των δύο κυλίνδρων. Συνολικά, η ποιότητα κατασκευής είναι πολύ υψηλή, ενώ η συναρμογή πλαστικών και μεταλλικών μερών άριστη. Μικρές ενστάσεις είχαμε στον πορτοκαλί φωτισμό του πίνακα οργάνων, που είχε κάπως… αποσυντονιστεί και φώτιζε ανομοιόμορφα την οθόνη, και στο ρεζερβουάρ, που είχε παρουσιάσει κάποιο ανεπαίσθητο ξεφλούδισμα, λες και είχε πριν πάνω του κάποια ζελατίνα συντήρησης που δεν αποκολλήθηκε σωστά όταν το… έβγαλαν από την κούτα. Όμορφες λεπτομέρειες; Όταν γυρίζεις το κλειδί στον κεντρικό διακόπτη, η ψηφιακή οθόνη γράφει Hypermotard 796. Όταν πάλι σβήσεις τη μοτοσικλέτα και βγάλεις το κλειδί, ο προβολέας κάνει ένα μικρό fade-out, χαμηλώνοντας σταδιακά την ένταση της δέσμης, ώσπου να σβήσει!

 
 Ducati for sure* (*Ducati στα σίγουρα)
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Αισθητική / ποιότητα κατασκευής
¶νεση / εργονομία
Κινητήρας
Πλαίσιο / Αναρτήσεις / Φρένα
Διαφορές Hypermotard 796 - Hypermotard 1100
Οδηγώντας
Συμπέρασμα
Τιμή- Τεχνικά χαρακτηριστικά- Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα- Εξοπλισμός- Βαθμολογία


Τελευταίες Ειδήσεις

Suzuki GSX-8T: Με Νέο-Ρετρό σχεδιασμό από τα 60ς και νέο κινητήρα 83 ίππων

Πόσο συμβατά είναι τα όρια ταχύτητας με τη σημερινή πραγματικότητα;

Italjet Roadster 400: Με ρετρό-φουτουριστικό σχεδιασμό, 41,5 ίππους και DLAS μπροστινό

Moto Morini Rumble 2026: Νέο bobber 350 V-Twin με vintage underground χαρακτήρα

180 κλήσεις από κάμερες σε 2 ημέρες: Η τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει τον ΚΟΚ στο Gov.gr

Bridgestone Battlax T33: Sport Touring και Mega ADV ελαστικό, δίγομο και με αυξημένη ανθεκτικότητα

Kawasaki GPZ900R: Η στιγμή που γεννήθηκε ο μύθος!

EICMA 2025 – Harley Davidson Nighster Special: Με 91 ίππους , οθόνη TFT και κάθισμα για συνεπιβάτη

ZXMoto 500F & 500RR: Αποκαλύφθηκαν τα τεχνικά χαρακτηριστικά για τις νέες 500άρες

EICMA 2025 – SWM Super SIX6: «Thumper» με κινητήρα 644κ.εκ. από τα παλιά και Euro 5+

EICMA 2025 – Harley- Davidson Breakout: O εντυπωσιακός Milwauakee- Eight 117 κινητήρας με τα 104 άλογα

Βρες εξουσιοδοτημένο συνεργείο

Αγόρασε νέα προϊόντα και ανταλλακτικά

περισσότερα »

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ