LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Ducati Hypermotard 796
¶νεση / εργονομία
Διαβάστηκε από 87589 αναγνώστες
Υποψιάζει τον αναβάτη για γλέντι
Αρχίζουμε με μια αστεία λεπτομέρεια, την οποία το 796 μοιράζεται με το 1100. Οι καθρέπτες του απλά δεν υπάρχουν -και δεν το λέμε με την καλή έννοια. Θέλουν άμεση αντικατάσταση ή πέταμα. Αν τους ανοίξεις, το πλάτος του τιμονιού φτάνει ίσαμε τα δύο μέτρα, καθιστώντας αδύνατη τη μετακίνησή σου σε δημόσιο δρόμο με κίνηση. Όπως είναι, καταλήγεις να τους έχεις μονίμως κλειστούς. Ένα ακόμη περίεργο χαρακτηριστικό, αφορά στη σέλα. Ο αναβάτης στην αρχή κάθεται σε ένα κομμάτι που μοιάζει σκληρό, όμως αυτό… βουλιάζει αργά και τον τοποθετεί σε συγκεκριμένη στάση. Παρόλα αυτά, κανείς δεν μπορεί να κατηγορήσει τη σέλα ότι δεν έχει μπόλικο αφρώδες, ενώ είναι λεπτή, και κρατάει τον αναβάτη χαμηλά, ώστε εκείνος να πατάει εύκολα στο έδαφος. Ωστόσο, το βούλιαγμά της είναι υπεύθυνο και για την αίσθηση που παίρνεις, ότι δηλαδή η σέλα σε σπρώχνει μπροστά, στο ρεζερβουάρ. Σημειώστε ότι η σέλα είναι επανασχεδιασμένη από το 1100 και βρίσκεται 2 εκατοστά χαμηλότερα (825 χλστ. αντί για 845). Φυσικά, αν έχεις σπορ ανησυχίες, χρειάζεται να σφίξεις καλά τα γόνατα στο ρεζερβουάρ για να μην πέφτεις, λόγω επιθετικής θέσης οδήγησης, με το καβάλο πάνω του. Μικρολεπτομέρεια: η κόρνα κάνει αστεία στριγκό θόρυβο και ντρέπεσαι να την χρησιμοποιείς, ειδικά πάνω σε μία τόσο… αντρική μοτοσικλέτα. Τα εύσημα αποδίδουμε στο φαρδύ τιμόνι, το οποίο βοηθά πολύ στην ευελιξία και στους ελιγμούς.
Πλούσια σε ενδείξεις η ψηφιακή οθόνη των οργάνων που διαθέτει το 796. Προέρχεται από το Streetfighter.
Σέλα ανεκτή για καθημερινή χρήση, και χαμηλή για να πατάτε εύκολα κάτω. Θα κουράσει μόνο σε μεγάλες διαδρομές.

 
 Ducati for sure* (*Ducati στα σίγουρα)
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Αισθητική / ποιότητα κατασκευής
¶νεση / εργονομία
Κινητήρας
Πλαίσιο / Αναρτήσεις / Φρένα
Διαφορές Hypermotard 796 - Hypermotard 1100
Οδηγώντας
Συμπέρασμα
Τιμή- Τεχνικά χαρακτηριστικά- Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα- Εξοπλισμός- Βαθμολογία


Τελευταίες Ειδήσεις

Suzuki GSX-8T: Με Νέο-Ρετρό σχεδιασμό από τα 60ς και νέο κινητήρα 83 ίππων

Πόσο συμβατά είναι τα όρια ταχύτητας με τη σημερινή πραγματικότητα;

Italjet Roadster 400: Με ρετρό-φουτουριστικό σχεδιασμό, 41,5 ίππους και DLAS μπροστινό

Moto Morini Rumble 2026: Νέο bobber 350 V-Twin με vintage underground χαρακτήρα

Future Eyes X80: Ελαφριοί και ανθεκτικοί LED προβολείς με ισχύ 120W

Ταξινομήσεις δεκάμηνου - Top 20 μοτοσυκλετών: CFMOTO 450MT πρωτιά με διαφορά

Ταξινομήσεις δεκάμηνου - Top 30 Scooter: Τα πιο δημοφιλή μοντέλα από Ιανουάριο έως Οκτώβριο

Ταξινομήσεις δεκαμήνου - Top 10 παπιών: Πρωταγωνιστές Daytona & Honda

Ταξινομήσεις μοτοσυκλετών Οκτωβρίου 2025: Η CFMOTO 450MT οδηγεί το Top 10

Ταξινομήσεις scooter Οκτωβρίου - Top 10: Το Zontes G368 συνεχίζει να σαρώνει!

Ταξινομήσεις παπιών Οκτωβρίου 2025: Η Daytona κυριαρχεί – SYM και Yamaha παλεύουν για τη δεύτερη θέση

Βρες εξουσιοδοτημένο συνεργείο

Αγόρασε νέα προϊόντα και ανταλλακτικά

περισσότερα »

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ