net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος
Share

Πρώτη Επαφή

Πρώτη Επαφή
Αποστολή: Aprilia RSV4 Factory APRC SE (Jerez - Ισπανία)
Απολαυστική όσο ποτέ
Διαβάστηκε από 47000 αναγνώστες
Ας δούμε όμως ένα γύρο της πίστας του Jerez, παρέα με την Aprilia RSV4 Factory APRC SE. Βγαίνεις στην ευθεία τερματισμού με πρώτη (η μόνη φορ που θα μπει σε αυτήν την πίστα), το γκάζι ανοίγει, ο μπροστινός τροχός ελαφρώνει, η σούζα έρχεται φυσικά, αν δεν κλείσεις το γκάζι. Ανεβάζεις ταχύτητες χωρίς να κλείσεις ούτε στιγμή το γκάζι, χάρη στο shifter. Αμέσως μετά τον εντυπωσιακό πύργο… ελέγχου που περνάει πάνω από το τέλος της ευθείας, κλείνεις γκάζι και στύβεις τα φρένα, κατεβάζοντας και ταχύτητες. Ο μπροστινός τροχός καρφώνεται στην άσφαλτο, ο πίσω ελαφραίνει. Μόλις τον νιώσεις να πατάει σταθερά κάτω, ρίχνεις τη μοτοσικλέτα δεξιά, για την Κ1. Με το γόνατο να σέρνεται για λίγο κάτω, ανοίγεις το γκάζι και βρίσκεσαι γρήγορα στην επίσης δεξιά Κ2. Φρένα και πάλι, για μια πολύ κλειστή στροφή. Αν στην έξοδό της χουφτώσεις το γκάζι, ο πίσω τροχός θα χάσει πανεύκολα το φως του. Μη σε νοιάζει, το ATC είναι εδώ! Ο πίσω τροχός επανέρχεται στην πορεία του και ρίχνεις την Factory αριστερά για την Κ3. Πλαγιάζεις ακόμα περισσότερο για την Κ4, συνεχίζοντας να ανοίγεις το γκάζι προς την τυφλή έξοδο. Ανοίγεις την τροχιά σου, φέρνοντας τη μοτοσικλέτα τέρμα δεξιά και μετά ανοίγεσαι ξανά αριστερά για να πάρεις με πάνω από 150 χλμ./ώρα την Κ5 "Sito Pons". Τώρα βρίσκεσαι τέρμα πλαγιασμένος δεξιά, χωρίς να βλέπεις την έξοδο, με την καρδιά να χτυπάει δυνατά. Ωστόσο, ξαφνικά ο μπροστινός τροχός κοσκινίζει, θέλοντας να σηκωθεί σούζα, και εσύ προσπαθείς να μην κλείσεις το γκάζι, ερχόμενος τέρμα αριστερά στην πίσω ευθεία της πίστας. Κι εδώ οι ταχύτητες φτάνουν τα 280 χλμ./ώρα και μετά δυνατά φρένα, με τους τετρακέφαλους να σφίγγουν πρησμένοι το ρεζερβουάρ. Η Dry Sack είναι ιδιαίτερα κλειστή δεξιά, που παίρνεις με δευτέρα στο κιβώτιο. Ανοίγεις το γκάζι, το λαμπάκι του Traction Control αναβοσβήνει στο ταμπλό ειδοποιώντας για την ενεργοποίησή του και εσύ πλαγιάζεις αριστερά για την 7 και ανοίγεις τέρμα το γκάζι για ελάχιστα μέτρα πριν την επόμενη στροφή. Φρενάρεις δυνατά, αλλά στιγμιαία και μετά πέφτεις στην απολαυστική και παρατεταμένη αριστερή 8. Εκπληκτική στροφή, με άριστη πρόσφυση και μεγάλη κλίση. Εδώ, αν έχεις κότσια, είναι ο ιδανικότερος τόπος επί της γης για να δοκιμάσεις πλαγιολισθήσεις, Traction Control, με εμπιστοσύνη στην μπροστινή ανάρτηση και στο ελαστικό. Μετά,η μόνη στροφή που με… ενοχλούσε ελαφρώς, η Κ9 "Nieto", βαρετή, διεκπεραιωτική, που οδηγεί όμως στην τρομερή ακολουθία Κ10-Κ11-Κ12, ακολουθία μαγική, μοναδική, όσο και τρομακτική. Η Κ10 είναι ελαφρώς κλειστή, αλλά μετά ανοίγεις γκάζι και στρίβεις με όσα τολμάς, επιταχύνοντας συνεχώς μεταξύ Κ11 και Κ12, χωρίς φρένα, απλώς κλείνοντας το γκάζι, αν βλέπεις ότι έχεις πολλά! 
Madre de Dios! Να και η Κ13, και βγαίνεις ξανά στην ευθεία τερματισμού. Εντυπώσεις από την πίστα; Θε-ι-κή! Εντυπώσεις από τη μοτοσικλέτα; Ήταν που ήταν εκπληκτική η Factory, έγινε ακόμα καλύτερη με τα ηλεκτρονικά συστήματα, που δουλεύουν άψογα, φέρνοντας την ηλεκτρονική επανάσταση που συντελείται στο χώρο της μοτοσικλέτας ένα βήμα ακόμα προς την ολοκλήρωσή της. Πώς είπατε; Δεν θέλετε μπλιμπλίκια; Απενεργοποιήστε τα συστήματα και είστε μόνοι σας. Εσείς, παρέα με ένα από τα πιο αποτελεσματικά Supersport όπλα που έχουν βγει ποτέ στην παραγωγή. Απολαύστε υπεύθυνα!

 
 Στην κορυφή του κόσμου
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Para bailar la bamba!
Απολαυστική όσο ποτέ
Τεχνική ανάλυση
Επιπλέον αλλαγές σε σχέση με την… «απλή» Factory
Παγκόσμιο πρωτάθλημα για την RSV4 Factory
H πίστα του Jerez
Τεχνικά χαρακτηριστικά


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ