|
1. Το TDM 900 με τις νορμάλ εξατμίσεις τοποθετημένο στη ράμπα, προκειμένου να ξεκινήσουν οι εργασίες αντικατάστασης των τελικών του.
|
|
|
2. Τα δύο carbon, τριοβάλ τελικά της Race Guns και οι σωληνώσεις που μετά τη "χειρουργική" εργασία θα διαμορφώσουν το νέο σύστημα εξαγωγής των σιγαστήρων.
|
|
|
3. Αφού αφαιρεθούν τα στοκ τελικά, τοποθετούνται τα τελικά της Race Guns, που στηρίζονται "χαλαρά" στις υπάρχουσες βάσεις του TDM.
|
|
|
4. Αρχικά, ο μεγάλος σωλήνας του συστήματος εξαγωγής "θηλυκώνει" στον κυρίως σωλήνα εξαγωγής (χταπόδι).
|
|
|
5. Στη συνέχεια, ο μικρός σύνδεσμος προσαρμόζεται αρχικά στο link pipe και στη συνέχεια στο τελικό του συστήματος εξαγωγής και παίρνονται "μέτρα".
|
|
|
6. Αφού αφαιρεθεί από τη μοτοσικλέτα το link pipe μαζί με το σύνδεσμο και στη συνέχεια στηριχθούν πάνω στη μέγκενη, με χειρουργική ακρίβεια συγκολλούνται με argon.
|
|
|
7. Στο μικρό σύνδεσμο έχει ήδη συγκολληθεί αυτή η μεταλλική σήτα.
|
|
|
8. Ίδια ακριβώς διαδικασία ακολουθείται και στην άλλη πλευρά της μοτοσικλέτας, ώστε να προσαρμοστεί και το δεύτερο τελικό.
|
|
|
9. Προσοχή στη λεπτομέρεια, παρατηρείστε το άριστο φινίρισμα των κολλήσεων…
|
|
|
10. Αφού προσαρμοστεί ένας σφικτήρας στην άκρη του link pipe, συσφίγγεται με τον κύριο σωλήνα του συστήματος εξαγωγής.
|
|
|
11. Αφού εφαρμόσει το link pipe στο σιγαστήρα, ο τελευταίος συσφίγγεται στην πίσω βάση του συστήματος εξαγωγής.
|
|
|
12. Η ίδια διαδικασία ακολουθείται και από την άλλη πλευρά και το TDM είναι έτοιμο να κατέβει από την μπάρα και αναβαθμισμένο να αλωνίσει τους δρόμους.
|
|