net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος net.mototriti.gr Testbook τεύχος
  • 1.459 ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
    Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Με τουριστικές καταβολές
Κινητήρας: Σε σωστές αναλογίες
Διαβάστηκε από 56956 αναγνώστες
Ο υγρόψυκτος κινητήρας των 271 κ.εκ. παρουσιάζεται αρκετά δυνατός και κινεί ικανοποιητικά το βαρύ scooter. Υπεύθυνο για αυτό είναι και το CVT κιβώτιο, με την κλιμάκωσή του να χαρακτηρίζεται ιδανικά κοντή και να εκμεταλλεύεται πλήρως την ισχύ. Μετά από το γνωστό κόμπιασμα στα περίπου 30 χλμ./ώρα, το scooter επιταχύνει δυνατά μέχρι περίπου τα 110 χλμ./ώρα, με τις υπόλοιπες ενδείξεις στο κοντέρ μέχρι και την τελική να έρχονται σχετικά γρήγορα. Κραδασμοί δεν υπάρχουν, παρά μόνο στο ρελαντί, ενώ μέχρι και τα κόκκινα το μοτέρ λειτουργεί πολιτισμένα.

 
 Kymco Xciting 300i
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Στο δρόμο: Βαρύ πυροβολικό
Κινητήρας: Σε σωστές αναλογίες
Πλαίσιο-Αναρτήσεις: Με γνώμονα τη στιβαρότητα
Σχεδίαση
Εργονομία-Ποιότητα
Συμπέρασμα