LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Επιτέλους, παιχνίδι!
Οδηγώντας
Διαβάστηκε από 78902 αναγνώστες
Μια ατέλειωτη παιδική χαρά
Δεν πρόκειται να ξεκινήσω με το κλισαρισμένο “ανεβαίνοντας στη σέλα του…” αλλά θα το πάρω από την ανάποδη. Κατεβαίνοντας, λοιπόν, από τη σέλα του WR, θα νιώσεις ίσως λίγο ταλαιπωρημένος, ωστόσο θα έχεις ζωγραφισμένο μέσα από το κράνος ένα μεγάλο χαμόγελο. Οι ικανότητές του για παιχνίδι μέσα στην πόλη θα σου έχουν προκαλέσει μια επιλεκτική αμνησία και θα έχεις ξεχάσει τα χαμηλά επίπεδα άνεσης. Επιπλέον, θα σε προκαλέσει να δεις πολλά σημεία της πόλης με άλλο μάτι. Τα πεζοδρόμια θα σηματοδοτήσουν όχι το τέλος, αλλά την αρχή ενός νέου κομματιού του δρόμου. Οι κλειστές στροφές θα γίνουν το σημείο που ανοίγεις, και όχι κλείνεις, το γκάζι. Τα πάρκινγκ θα μεταμορφωθούν, από άδειους χώρους σε απέραντες παιδικές χαρές. Και το WR 250X θα δείξει τον καλύτερο εαυτό του εκεί και θα σε πείσει ότι δε χρειάζεται να φοβάσαι για τα όριά του – αυτό θα περιμένει να δει τα δικά σου. Η τραχιά λειτουργία του κινητήρα και το νεύρο του θα σε κάνουν να νομίσεις ότι βρίσκεσαι σε μοτοσικλέτα μεγαλύτερου κυβισμού. Πλαίσιο και αναρτήσεις θα συνεργαστούν, προκειμένου να μη χάσεις την όρεξή σου από ανεπιθύμητες ταλαντώσεις και τα φρένα θα σε ακινητοποιήσουν οποιαδήποτε στιγμή, με ασφάλεια και θα φροντίσουν να σηκώσουν και τον πίσω τροχό στον αέρα. Έξω από την πόλη, τέλος, το WR θα επιταχύνει ικανοποιητικά και θα φτάσει – με λίγη υπομονή μετά τα 130 – μέχρι την τελική των 150 χλμ./ώρα. Επιπλέον, θα παραμείνει σχετικά σταθερό, αν και ο άνεμος θα εκμεταλλευτεί το μικρό του βάρος για να το κουνήσει με τις ριπές του.

 
 Yamaha WR 250X
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Θέση οδήγησης
Κινητήρας
Οδηγώντας
Αισθητική
Φρένα
Πλαίσιο / Αναρτήσεις
Συμπέρασμα


Τελευταίες Ειδήσεις

Suzuki GSX-8T: Με Νέο-Ρετρό σχεδιασμό από τα 60ς και νέο κινητήρα 83 ίππων

Πόσο συμβατά είναι τα όρια ταχύτητας με τη σημερινή πραγματικότητα;

Italjet Roadster 400: Με ρετρό-φουτουριστικό σχεδιασμό, 41,5 ίππους και DLAS μπροστινό

Moto Morini Rumble 2026: Νέο bobber 350 V-Twin με vintage underground χαρακτήρα

Future Eyes X80: Ελαφριοί και ανθεκτικοί LED προβολείς με ισχύ 120W

Ταξινομήσεις δεκάμηνου - Top 20 μοτοσυκλετών: CFMOTO 450MT πρωτιά με διαφορά

Ταξινομήσεις δεκάμηνου - Top 30 Scooter: Τα πιο δημοφιλή μοντέλα από Ιανουάριο έως Οκτώβριο

Ταξινομήσεις δεκαμήνου - Top 10 παπιών: Πρωταγωνιστές Daytona & Honda

Ταξινομήσεις μοτοσυκλετών Οκτωβρίου 2025: Η CFMOTO 450MT οδηγεί το Top 10

Ταξινομήσεις scooter Οκτωβρίου - Top 10: Το Zontes G368 συνεχίζει να σαρώνει!

Ταξινομήσεις παπιών Οκτωβρίου 2025: Η Daytona κυριαρχεί – SYM και Yamaha παλεύουν για τη δεύτερη θέση

Βρες εξουσιοδοτημένο συνεργείο

Αγόρασε νέα προϊόντα και ανταλλακτικά

περισσότερα »

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ