• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
R you Xcited?
Κινητήρας
Διαβάστηκε από 34009 αναγνώστες
Ανεβάζει τα κυβικά της “οικογένειας”
Αν και το όνομα του νέου Xciting συνοδεύεται από το νούμερο “300”, ο κινητήρας του δεν ξεπερνά τα 271 κ.εκ.. Ωστόσο, η διαφορά των 22,5 κ.εκ. ανάμεσα στο 300 και το 250 γίνεται φανερή και ουσιαστική στο δρόμο. Το 300Ri διαθέτει περισσότερη ισχύ και νεύρο – το τελευταίο το οφείλει και στη νέα ρύθμιση της μετάδοσης, η οποία είναι κοντύτερη. Το μονοκύλινδρο και υγρόψυκτο κινητήριο σύνολο, του 300Ri, λοιπόν, αποδίδει 23,4 ίππους στις 8.000 σ.α.λ., περισσότερους και νωρίτερα απ’ ό,τι το 250i. Επιπλέον, αποδίδει 2,4 kgm ροπής στις 6.250 σ.α.λ.. Τέλος, όπως και στα υπόλοιπα μοντέλα της σειράς Xciting, στην τροφοδοσία συναντάμε σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού. Η λειτουργία του μοτέρ είναι γραμμική και η ισχύς εμφανίζεται από χαμηλά και συνεχίζει με καλούς ρυθμούς. Η μέγιστη ιπποδύναμη έρχεται ακριβώς πριν η βελόνα του στροφόμετρου δείξει κόκκινο και παραμένει στα μέγιστα επίπεδά της, χωρίς τρύπες ή ξεσπάσματα στη διαδικασία. Η επιλογή της κοντύτερης, σε σχέση με τις απλές εκδόσεις, μετάδοσης δίνει στο 300Ri τη δυνατότητα να υπακούει άμεσα στις εντολές του γκαζιού και να το κάνει με περισσότερο νεύρο, χωρίς, ωστόσο, να χαρακτηρίζεται απότομο.

 
 Kymco Xciting 300Ri
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Άνεση
Οδηγώντας
Φρένα
Αισθητική
Χώροι
Κινητήρας
Αναρτήσεις
Συμπέρασμα