• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Δοκιμή BMW R 1200 S
Αναρτήσεις-Πλαίσιο: “Κλασική” BMW
Διαβάστηκε από 15164 αναγνώστες
Τα Paralever και Telelver δε θα μπορούσαν να λείπουν από το S. H ιδιαιτερότητα στη σχεδίαση του μπροστινού συστήματος είναι αυτή που δίνει την αίσθηση σταθερότητας στο γερμανικό μοντέλο. Πίσω το μονόμπρατσο ψαλίδι που φέρει στα σωθικά του τον άξονα της μετάδοσης αναρτάται από μονό αμορτισέρ που παρουσιάζεται μαλακό στην αρχική του λειτουργία με τη σκληρότητά του να αυξάνεται όσο συμπιέζεται. Τέλος, το μοτέρ αποτελεί ενεργό μέρος του σωληνωτού πλαισίου ή, για να το θέσουμε καλύτερα, ο κινητήρας είναι το πλαίσιο με δύο υποπλαίσια από σωλήνες να βρίσκονται μπροστά και πίσω συγκρατώντας στη θέση τους όσα δεν μπορούσαν να στηριχθούν σε αυτόν!

 
 BMW
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Φρένα: Στο ύψος των απαιτήσεων
Στο δρόμο
Εργονομία/Ποιότητα
Αναρτήσεις-Πλαίσιο: “Κλασική” BMW
Συμπέρασμα