• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Share

Aποστολή

Aποστολή
Ανανέωση x3!
Joyride 200 EFI
Διαβάστηκε από 11125 αναγνώστες
Το κλασικό
Τιμή: 2.995 ευρώ
Μη σας μπερδεύει η κλασική, σχεδόν παρωχημένη αισθητική του. Το Joyride είναι σύγχρονο σε τεχνολογία, ειδικά τώρα που απέκτησε σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού στον κινητήρα και είναι πιο φιλικό στο περιβάλλον.
Άνεση
Σε αστικά επίπεδα
Πάνω στη σέλα του Joyride δε θα παραπονεθεί ούτε ο αναβάτης, ο οποίος έχει στήριξη μέσης, ούτε ο συνεπιβάτης, ο οποίος έχει πλατούλα. Το αφρώδες της σέλας είναι μαλακό και ο χώρος για τα πόδια ικανοποιητικός. Το μοναδικό σημείο που θα προβληματίσει τον αναβάτη είναι το πλάτος της σέλας που του αναλογεί, καθώς είναι μικρό.
Κινητήρας
Το πιο σύγχρονο κομμάτι
Πλέον, ο μονοκύλινδρος κινητήρας των 171,2 κ.εκ. έγινε πιο σύγχρονος αλλά και φιλικός προς το περιβάλλον. Πληροί τις προδιαγραφές Euro 3, χωρίς, ωστόσο, να έχει θυσιάσει έστω ελάχιστες από τις επιδόσεις του. Οι μέγιστες τιμές της ιπποδύναμης και της ροπής παρέμειναν στα ίδια επίπεδα, παρά την προσθήκη του ψεκασμού.
Αισθητική
Δεσμοί με παρελθόν
Παρά το γεγονός ότι έφτασε η ώρα της ανανέωσης για το Joyride, η SYM δε μας έκανε τη χάρη να το αναβαθμίσει και αισθητικά. Οι μεγάλες του επιφάνειες, η απουσία γωνιών και φρέσκων ιδεών, κάνουν την αισθητική του λίγο-πολύ παρωχημένη.
Οδηγώντας
Άνετο και σταθερό
Το Joyride μπορεί να διανύσει χιλιόμετρα επί χιλιομέτρων μέσα στην πόλη, χωρίς να προβληματίσει τον οδηγό. Παραμένει άνετο για αρκετή ώρα, κινείται σβέλτα ανάμεσα σε αυτοκίνητα και εμπνέει ασφάλεια. Μοναδικό του μειονέκτημα αποτελούν οι αναρτήσεις, καθώς θα κοπανήσουν σε λακκούβες και σαμάρια, ενώ δεν πρόκειται να σου εμπνεύσουν και μεγάλη εμπιστοσύνη, όταν βρίσκεσαι υπό κλίση.
Φρένα / Αναρτήσεις
Στο μέσο όρο
Τα φρένα του Joyride είναι ικανοποιητικά και διαθέτουν την απαιτούμενη δύναμη αλλά και αίσθηση. Επιπλέον, διαθέτουν σύστημα συνδυασμένης πέδησης, είναι προοδευτικά και δεν πρόκειται να τρομάξουν ή να προβληματίσουν. Οι αναρτήσεις από την άλλη, είναι λίγο πιο μαλακές απ’ όσο θα τις θέλαμε και θα τερματίσουν σχετικά εύκολα. Ωστόσο, διαθέτουν ρύθμιση προφόρτισης σε πέντε θέσεις.
Συμπέρασμα
Θέλαμε κάτι παραπάνω
Από τη στιγμή που το Joyride διαθέτει τον ίδιο κινητήρα με το HD, κινείται στην ίδια κατηγορία και “πάσχει” σε αρκετά σημεία, όταν συγκριθεί μαζί του, θεωρούμε ότι η ανανέωση θα έπρεπε να είναι μεγαλύτερη. Το Joyride διαθέτει παρωχημένη αισθητική και μερικές αδυναμίες, ενώ κοστίζει πέντε ευρώ περισσότερα από το HD 200 Evo EFI. Παρά το γεγονός ότι απευθύνεται σε μεγαλύτερο ηλικιακά κοινό από το… ομόσταυλό του scooter, θα έπρεπε να ανανεωθεί και σε άλλους τομείς, όπως της εμφάνισης, καθώς και να γίνουν και κάποιες βελτιώσεις στην οδική του συμπεριφορά.

 
 Αποστολή Τρίκαλα: SYM
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
HD 200 Evo EFI
GTS 250 EFI
Joyride 200 EFI