net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Update
Κινητήρας: 1.340cc απόλαυσης
Διαβάστηκε από 47398 αναγνώστες
Το νέο Hayabusa έχει δεχθεί ορισμένες, αλλά ιδιαίτερης ουσίας, αλλαγές και στον κινητήρα. Ο κυβισμός της μοτοσικλέτας έχει αυξηθεί στα 1.340 κ.εκ με αλλαγή της διαδρομής των εμβόλων. Τα τελευταία είναι ενισχυμένα αλλά και κατά 1,4 γρ. ελαφρύτερα. Οι πύροι τους έχουν μειώσει την διάμετρό τους από τα 20 στα 18 χιλ., ενώ για καλύτερες επιδόσεις έχει αυξηθεί και η συμπίεση από τα 11,5 στα 12,5:1. Οι θύρες στο κάτω μέρος των μπλοκ των κυλίνδρων έχουν μεγαλύτερη διάμετρο για καλύτερη μεταφορά του εγκλωβισμένου στα κάρτερ αέρα. Αν και η κεφαλή διατηρεί τα χαρακτηριστικά του παλαιότερου μοντέλου, οι βαλβίδες της, που πλέον είναι κατασκευασμένες από τιτάνιο, έχουν ‘‘κόψει’’ μερικά γραμμάρια βοηθώντας και στην καλύτερη ευστροφία του κινητήρα. Συγκεκριμένα, οι βαλβίδες εισαγωγής είναι κατά 14,1 γρ. ελαφρύτερες, ενώ της εξαγωγής κατά 11,7 γρ., γεγονός που επέτρεψε και στα ελατήριά τους να είναι μικρότερα για λιγότερη αδράνεια. Το προφίλ των εκκεντροφόρων είναι πιο άγριο, ενώ και η καδένα κίνησής τους διαθέτει υδραυλικό τεντωτήρα για ακριβέστερο έλεγχο της τάσης του. Ο συμπλέκτης είναι μονόδρομος, ενώ τα μπουζί είναι νέα, ιριδίου. Το ψυγείο έχει αυξήσει την απαγωγικότητά του και διαθέτει δύο βεντιλατέρ. Το σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού διατηρεί τα γενικά του χαρακτηριστικά με τις δύο πεταλούδες και τα δύο μπεκ, με τα τελευταία όμως να διαθέτουν 12 οπές από 4, για καλύτερη διασπορά του καυσίμου. Οι τελευταίες αλλαγές στον κινητήρα της νέας μοτοσικλέτας αφορούν στην τελική μετάδοση, που κόντυνε. Φυσικά η ουσιαστικότερη επέμβαση στο νέο κινητήρα του Busa είναι ότι, πέρα από τις καλύτερες επιδόσεις, οι συγκεκριμένες έρχονται κατ’ επιλογήν, μιας και, όπως και σε όλη την σειρά των GSX-R αλλά και στο B-King, η μοτοσικλέτα διαθέτει το δημοφιλές πλέον σύστημα S-DMS. Οι τρεις διαφορετικές χαρτογραφήσεις (A,B,C) είναι ικανές να μεταμορφώσουν τον πύραυλο σε πασχαλιάτικο πυροτέχνημα.

 
 Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρας: 1.340cc απόλαυσης
Αναρτήσεις: Κάνουν τα πάντα
Οδηγώντας: Ο βασιλιάς πέθανε, ζήτω ο βασιλιάς
Συμπέρασμα: Με την τιμή, κερασάκι
Σχεδίαση: Το καινούργιο είναι;
Πλαίσιο-ψαλίδι: Λιγότερες επεμβάσεις
Φρένα: Δύσκολο έργο


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ