net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος
Share

Test μεταχειρισμένων

Test μεταχειρισμένων
Το αντίδοτο
Οδηγώντας
Πασπαρτού
Το ST είναι τουλάχιστον διασκεδαστικό στην οδήγηση (αν βάλει κανείς στην άκρη τις τουριστικές δυνατότητές του) και θα τα καταφέρει πολύ καλά ακόμα και στους φιδίσιους ορεινούς δρόμους, ενώ παράλληλα ο συνδυασμός των 85 ίππων και της υπερ-αρκετής ροπής δίνει στη μοτοσικλέτα τη δυνατότητα να καταπίνει τις ευθείες με έναν πολύ ικανοποιητικό τρόπο, μην αφήνοντας καμία αμφιβολία για το ότι η επιλογή της παράλληλης διάταξης ήταν ό,τι έπρεπε γι’ αυτό το μοντέλο. Το πιρούνι είναι συμβατικό, οπότε είναι ευκολότερο να συνηθίσεις τη λειτουργία του απ’ ό,τι είναι στα μεγαλύτερα BMW με το telelever. Το μοτέρ ανεβάζει στροφές αρκετά γρήγορα και η ροπή βοηθάει δίνοντας επιτάχυνση από το ρελαντί, ενώ το ντεπόζιτο είναι τοποθετημένο κάτω από τη σέλα, με την τάπα να βρίσκεται κάτω από το δεξί μπούτι του αναβάτη. Με αυτό τον τρόπο επιτεύχθηκε μεγαλύτερη συγκέντρωση των μαζών γύρω από το κέντρο της μοτοσικλέτας, ενώ αποφεύχθηκε και αυτή η «βαριά» αίσθηση ψηλά, την οποία ξέραμε μέχρι τώρα στα παράλληλα δικύλινδρα. Επίσης, βοηθάει να τοποθετηθεί και ένα μεγαλύτερο φιλτροκούτι, το οποίο είναι κρίσιμο στην εξέλιξη της ροπής. Κρατήστε τις στροφές του κινητήρα πάνω από τις 5.000, εκμεταλλευθείτε την ακρίβεια του τιμονιού και την ελαφριά αίσθηση της μοτοσικλέτας και θα δείτε ότι το ST δε θα έχει κανένα πρόβλημα στις…κινήσεις μπαλέτου. Τα πράγματα βέβαια δεν είναι τόσο…ρόδινα, καθώς αν θέλετε να σταθείτε μόνο στο σπορ του χαρακτήρα θα δείτε ότι η μοτοσικλέτα δεν εμπνέει και τόσο μεγάλη εμπιστοσύνη στις στροφές, κάτι το οποίο μπορεί να αποδοθεί κατά ένα μεγάλο μέρος στα διαφορετικά ελαστικά (με αυτά της έκδοσης S), τα οποία είναι προσανατολισμένα στον τουρισμό και αργούν να ζεσταθούν και να «γραπώσουν» το δρόμο. Δεν ήταν λίγες οι φορές που το πίσω λάστιχο γλίστρησε υπό πίεση, σηματοδοτώντας έτσι το τέλος της σπορ συμπεριφοράς. Όλα αυτά βέβαια ανατρέπονται αν βρεθείτε σε πολύ καλής ποιότητας άσφαλτο, αλλά πόσες τέτοιες θα βρείτε στην καθημερινή σας διαδρομή; Το ψηλό τιμόνι πάντως βοηθάει στις γρήγορες εναλλαγές, ενώ σηκώνει το σώμα κάνοντας έτσι τα πράγματα ευκολότερα στο ταξίδι.

 
 Δοκιμή BMW F800ST
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εμφάνιση
Θέση οδήγησης-εργονομία
Κινητήρας
Οδηγώντας
Φρένα
Προαιρετικός εξοπλισμός
Συμπέρασμα


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ