LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη
Share

Test μεταχειρισμένων

Test μεταχειρισμένων
Advanced Edition
Φρένα
Το μικτό adventure μάλλον κρατάει τις εκπλήξεις του για την επόμενη χρονιά. Το μοντέλο του 2005 πλην εμφάνισης και βελτιώσεων, έχει ως ουσιαστικές αλλαγές την προσθήκη ενός  νέου και πιο άγριου εκκεντροφόρου
Με χαλαρές κινήσεις και ήπιο ρυθμό οδήγησης, το Adventure μπορεί να σε ακολουθήσει (σχεδόν) παντού.
Σημαντικότερη αλλαγή στο επιβραδυντικό πακέτο του Adventure, είναι η προσθήκη του δεύτερου δίσκου στο μπροστινό φρένο. Οι δύο δίσκοι των 300χιλ. έχουν αυξήσει δραματικά τη δύναμη του φρένου, αλλά παράλληλα έχουν κάνει τη χρήση του στο χώμα πιο εξειδικευμένη. Με απλά λόγια, δηλαδή, χρειάζεται προσοχή γιατί ο τροχός μπορεί εύκολα πλέον να μπλοκάρει και επειδή βέβαια η δύναμη είναι αρκετά περισσότερη, αλλά και δυστυχώς επειδή η αίσθηση είναι ελαφρώς μειωμένη. Σε γενικές γραμμές, το μπροστινό φρένο του Adventure είναι καλό, αλλά θα μπορούσε να είναι και πολύ καλύτερο. Πίσω τα πράγματα είναι πιο απλά και πιο αποτελεσματικά. Το φρένο έχει προοδευτική λειτουργία και σε καμία περίπτωση δε θα μπλοκάρει κατά λάθος τον πίσω τροχό. Επίσης, ο πίσω δίσκος των 220χιλ. είναι νέος, με στρογγυλές οπές.

 
 ΚΤΜ LC4 640 Adventure
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Οδηγώντας
Ξανά αναβάθμιση
Φρένα
Συμπέρασμα


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ