LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη
Share

Test μεταχειρισμένων

Test μεταχειρισμένων
Advanced Edition
Οδηγώντας
Το μικτό adventure μάλλον κρατάει τις εκπλήξεις του για την επόμενη χρονιά. Το μοντέλο του 2005 πλην εμφάνισης και βελτιώσεων, έχει ως ουσιαστικές αλλαγές την προσθήκη ενός  νέου και πιο άγριου εκκεντροφόρου
Το Adventure θα σε παρασύρει σε ένα συνεχή και ασταμάτητο ρυθμό. Σημασία δεν έχει το πώς το οδηγείς, αλλά το πού.
Βασικό χαρακτηριστικό του Adventure η τεράστια απόσταση της σέλας του από το έδαφος (945χιλ.), που στο όρθιο σταντ (κρίμα που δεν υπάρχει πλαϊνό), ξεπερνά ακόμα και το ένα μέτρο. Την κατάσταση σώζει το πολύ μαλακό υλικό της σέλας, αλλά και το μεγάλο sag των αναρτήσεων. Μόλις κάτσεις στη σέλα του, το Adventure "κάθεται" και αυτό και σχεδόν έρχεται στα μέτρα σου. Τα νέα ελατήρια στο αντεστραμμένο πιρούνι της WP, έχουν βελτιώσει τη συμπεριφορά της μοτοσικλέτας, κυρίως στα ιδιαίτερα ανώμαλα εδάφη, αλλά και γενικότερα. Το προοδευτικό μπροστινό μέρος του Adventure είναι πιο στιβαρό και συμπεριφέρεται καλύτερα σε όλες τις χρήσεις. Πίσω δεν υπάρχει κάποια αλλαγή. Η ύπαρξη μοχλικού μηχανισμού κάνει τη λειτουργία αμορτισέρ προοδευτική και διατηρεί την πρόσφυση σε υψηλά επίπεδα. Τα ελαστικά της Metzeler Enduro 3, δεν είναι και η καλύτερη επιλογή για το χώμα. Ίσως, για χαλαρές βόλτες. Αντίθετα, στο δρόμο η απόδοσή τους είναι ικανοποιητική. Το μέρος που το Adventure αισθάνεται οικεία, είναι οι μεγάλοι και ευρύχωροι χωματόδρομοι και βέβαια το επαρχιακό δίκτυο. Τα κλειστά κομμάτια, αν και τα 158 κιλά που ζυγίζει (με άδειο ρεζερβουάρ) δεν είναι πολλά, δεν είναι και η καλύτερή του. Η προστασία που εξασφαλίζει η ζελατίνα από τον αέρα είναι ικανοποιητική, αφήνοντας όμως τους ώμους ακάλυπτους, οι καθρέπτες υποκύπτουν στους κραδασμούς του κινητήρα και τα φώτα θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν μέτρια.

 
 ΚΤΜ LC4 640 Adventure
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Οδηγώντας
Ξανά αναβάθμιση
Φρένα
Συμπέρασμα


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ