LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη
Share

Test μεταχειρισμένων

Test μεταχειρισμένων
Advanced Edition
Ξανά αναβάθμιση
Το μικτό adventure μάλλον κρατάει τις εκπλήξεις του για την επόμενη χρονιά. Το μοντέλο του 2005 πλην εμφάνισης και βελτιώσεων, έχει ως ουσιαστικές αλλαγές την προσθήκη ενός  νέου και πιο άγριου εκκεντροφόρου
Μας συντροφεύει πολλά χρόνια, σχεδόν 2 δεκαετίες, αλλά δε σταματά να βελτιώνεται και να εξελίσσεται. Αυτή τη φορά με δεύτερη αντλία λαδιού και νέα χαρτογράφηση.
Ο δοξασμένος μονοκύλινδρος της ΚΤΜ, αποτελεί για ακόμη μια χρονιά ψυχή και πνεύμα του θρυλικού Adventure. Ο μονοκύλινδρος, υδρόψυκτος των 625κ.εκ., ξακουστός για τους περίσσιους κραδασμούς του, αλλά και για την άφθονη δύναμή του, στην πιο πρόσφατη αναβάθμισή του, απέκτησε έναν πιο άγριο εκκεντροφόρο, νέα χαρτογράφηση ανάφλεξης, με ένα επιπλέον πρόγραμμα για χρήση καυσίμου μέχρι και 80 μόλις οκτανίων, δεύτερη αντλία λαδιού που λιπαίνει το κάτω μέρος του εμβόλου και μαλακότερο συμπλέκτη της Magura. Οφέλη; Βελτιωμένη και πιο απολαυστική απόδοση, πιο εύκολος και ξεκούραστος συμπλέκτης και μεγαλύτερη αξιοπιστία. Δηλαδή, ακριβώς αυτά που χρειάζεται, αλλά ,προσοχή (!), που ποτέ δεν του έλειπαν. Γραμμική απόδοση, όχι και τόσο ευχάριστο δούλεμα σε χαμηλές σ.α.λ., αρκετοί και συνεχείς κραδασμοί και απαραίτητη χρήση του τσοκ, σχεδόν σε κάθε κρύα εκκίνηση.

 
 ΚΤΜ LC4 640 Adventure
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Οδηγώντας
Ξανά αναβάθμιση
Φρένα
Συμπέρασμα


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ