• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Share

Test μεταχειρισμένων

Test μεταχειρισμένων
Piaggio Beverly 250
Στον αστερισμό της επιτυχίας
Eνα scooter με υψηλά επίπεδα επιδόσεων, ασφάλειας και άνεσης.
Χωρίς σημαντικές αισθητικές αλλαγές, αλλά εφοδιασμένο με το νέο κινητήρα Quasar, το νέο Piaggio Beverly 250 έρχεται δυναμικά για να υπενθυμίσει στον ανταγωνισμό ποιο είναι το αφεντικό στην κατηγορία.
Οπως έχει αποδειχθεί και από τις μηνιαίες πωλήσεις μοτοσικλετών, μια από τις δημοφιλέστερες και πιο απαιτητικές κατηγορίες δικύκλων, είναι τα scooter. Οι λόγοι για τους οποίους ξεχωρίζουν, έχουν αναφερθεί πολλές φορές στο παρελθόν, και οι κυριότεροι από αυτούς έχουν να κάνουν με την ευκολία των χειρισμών τους, αλλά και με την άνεση που μπορούν και κινούνται στην πυκνή κυκλοφορία των πόλεων σήμερα. Ενα από τα scooter που έχει σημειώσει τεράστια εμπορική επιτυχία στη χώρα μας είναι η έκδοση των 200 κ.εκ. της σειράς Beverly της Piaggio, που μόνο τυχαία δεν μπορεί να χαρακτηριστεί, αφού πρόκειται για ένα scooter με υψηλά επίπεδα επιδόσεων, ασφάλειας και άνεσης. Ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του είναι οι τροχοί των 16 ιντσών που διαθέτει, οι οποίοι παρέχουν πολύ καλή οδική συμπεριφορά. Μικροαλλαγές έχουν πραγματοποιηθεί και στον περιφεριακό εξοπλισμό του, που όμως περιορίζονται στον υψηλότερο ανεμοθώρακα και στο χαμηλότερο ύψος της σέλας. Σημαντικότερη αλλαγή, φυσικά, αποτελεί ο νέος κινητήρας του, Quasar 250 κ.εκ., ο οποίος χρησιμοποιείται και στο νέο Χ9 250 Evo. Εχουμε πει και στο παρελθόν ότι η Piaggio έχει σαν πάγια τακτική της να τοποθετεί τους νέους κινητήρες της στα ήδη υπάρχοντα μοντέλα της ή να δημιουργεί τα νέα της μοντέλα γύρω από αυτόν. Ανάλογη περίπτωση, λοιπόν, είναι και αυτή του νέου Beverly 250, με τον Quasar να αποτελεί το πιο πρόσφατο δημιούργημα της Piaggio και να χαρακτηρίζεται από τις καλές επιδόσεις του και τη χαμηλή του κατανάλωση. Είναι τετράχρονος, μονοκύλινδρος, υδρόψυκτος, με τέσσερις βαλβίδες και συμπίεση 11:1. Η διάμετρος x διαδρομή βρίσκεται στo 72x60, η ιπποδύναμή του φτάνει τους 22 ίππους στις 8.250 σ.α.λ. και η ροπή του τα 2,06 kgm στις 6.500 σ.α.λ. Ολο το υπόλοιπο σύνολο παραμένει ως είχε. Το πλαίσιο είναι ατσάλινο, διπλό, σωληνωτό, με τηλεσκοπικό πιρούνι διαμέτρου 35 χιλ. και διαδρομή 104 χιλ. Στον πίσω τροχό υπάρχουν τα διπλά αμορτισέρ με διαδρομή 90 χιλ. Τα φρένα του αποτελούνται από δύο δίσκους διαμέτρου 260 χιλ., με δαγκάνα δύο παράλληλων εμβόλων για τον εμπρός τροχό και δαγκάνα δύο αντικριστών εμβόλων για τον πίσω. Η σέλα του έχει χαμηλώσει κατά 15 χιλ. και πλέον βρίσκεται στα 785 χιλ. Νέος είναι και ο ανεμοθώρακας, που είναι ψηλότερος και καλύπτει πλήρως τον οδηγό. Τέλος, το ταμπλό των οργάνων που απέκτησε μια πολυτελέστερη αισθητική. Το νέο Beverly 250 έρχεται να αντικαταστήσει την έκδοση των 200 κ.εκ. και πωλείται στην άκρως ικανοποιητική τιμή των 3.800 ευρώ (70 ευρώ ακριβότερο από την έκδοση των 200 κ.εκ.).
Ανεση, επιδόσεις, ασφάλεια
To τρίπτυχο "άνεση, επιδόσεις, ασφάλεια" που συναντάμε στην οικογένεια Beverly, δεν θα μπορούσε να απουσιάζει από το νέο μοντέλο. Απλά, είναι βελτιωμένο στον τομέα των επιδόσεων χάρη στο νέο κινητήρα του, ενώ ο μεγαλύτερος ανεμοθώρακας και η χαμηλότερη σέλα του ενισχύουν τον τομέα της άνεσης. Ο νέος κινητήρας με τα 22 άλογά του παρέχει αξιοσημείωτες επιδόσεις, που το καθιστούν ικανό να πραγματοποιήσει ακόμα και μακρινά ταξίδια, ενώ οι μικρές διαστάσεις του εξυπηρετούν τη μετακίνησή του στο κλεινόν άστυ, όπου μπορεί να τρυπώσει σχεδόν παντού με ευκολία και χάρη. Το χαμηλότερο ύψος σέλας θα βολέψει αναβάτες χαμηλού αναστήματος, θα αποδειχθεί όμως βολικό και στους επιτόπιους ελιγμούς. Ο κινητήρας συμβάλει τα μέγιστα σε αυτόν τον τομέα, με τη δύναμη και την ικανοποιητική ροπή του. Κατά την εκκίνησή του από στάση, παρατηρείται μια μικρή καθυστέρηση μέχρι να ανοίξει εντελώς ο φυγοκεντρικός συμπλέκτης. Οταν όμως ξεκινήσει, επιταχύνει δυνατά μέχρι τα 90 χλμ./ώρα, ενώ από εκεί και πάνω τα χιλιόμετρα ανεβαίνουν -απλά- εύκολα. Η δύναμη κάνει την εμφάνισή της προοδευτικά και με ομαλό τρόπο, και δεν πρόκειται σε καμία περίπτωση να τρομάξει τον αναβάτη. Οι αναρτήσεις παρέχουν πολύ καλή απόσβεση των κραδασμών, χωρίς να είναι μαλακές, συμβάλλοντας στην άριστη οδική συμπεριφορά του. Οι τροχοί των 16 ιντσών περνάνε άνετα πάνω από ανωμαλίες και λακκούβες του οδοστρώματος, χωρίς να χτυπάνε και να κλονίζουν τη συμπεριφορά του δικύκλου. Συνεργάζονται άψογα μεταξύ τους και φροντίζουν για την ευστάθεια του συνόλου καταπίνοντας κάθε ταλάντωση που θα επιχειρήσει να περάσει στο πλαίσιο. Αλλωστε, κατά γενική ομολογία, ο προκάτοχός του αποτελούσε ένα από τα πιο καλοστημένα και άριστα οδηγικά, scooter, κάτι που οφείλεται αποκλειστικά στους 16 ιντσών τροχούς του. Η συνολικά καλή απόδοσή του αντανακλάται και στη λειτουργία των φρένων του. Το μπροστινό δισκόφρενο διαθέτει δύναμη, αίσθηση και προοδευτικότητα, όμως, χρειάζεται να ασκήσεις μεγάλη πίεση στη μανέτα για αποτελεσματικό φρενάρισμα. Εξίσου δυνατό είναι και το πίσω δισκόφρενο, που όμως χρειάζεται προσοχή γιατί μπλοκάρει εύκολα. Οι αποθηκευτικοί του χώροι είναι ικανοποιητικοί για τον όγκο του και μπορούν να φιλοξενήσουν αρκετά πράγματα. Οι μεγάλες δυνατότητες του κινητήρα καθιστούν το νέο Beverly ικανό να κινηθεί με αξιοπρέπεια και σε ανοικτό οδικό δίκτυο, ακόμα και αν πρόκειται για κάποιο ταξίδι. Ο μεγάλος χώρος κάτω από τη σέλα και το ντουλαπάκι μπροστά από τα πόδια του οδηγού θα μπορέσουν να φιλοξενήσουν μικροπράγματα και τις αποσκευές δύο ατόμων για ένα σαββατοκύριακο, ενώ ιδιαίτερα πρακτική μπορεί να αποδειχθεί και η σχάρα στο πίσω μέρος του. Η μεγάλη ζελατίνα είναι ικανή να προστατεύσει οδηγό και συνοδηγό από τον αέρα και σε συνδυασμό με την αναπαυτική σέλα, να τους κρατήσει ξεκούραστους για αρκετή ώρα. Το ταξίδι στο εθνικό δίκτυο μπορεί να γίνει άνετα με ταχύτητες της τάξεως των 120-130 χλμ./ώρα, καθώς η τελική του μπορεί να φτάσει ακόμα και τα 150 χλμ./ώρα σε κατωφέρεια. Και εδώ εξακολουθεί να παρουσιάζει άριστη οδική συμπεριφορά. Αναρτήσεις και πλαίσιο συνεργάζονται άψογα, παρέχοντας άνεση και ασφάλεια στους αναβάτες του. Τα φρένα του μπορούν να ακινητοποιήσουν το Beverly ακόμα και αν το κοντέρ του δείχνει μεγάλες ταχύτητες. Τα χειριστήρια βρίσκονται σε βολικές θέσεις για τον οδηγό, που δεν θα χρειαστεί να ψάξει πολύ για να τα βρει. Οι καθρέφτες με τα νικελωμένα σώματα παρέχουν άριστο οπτικό πεδίο, ενώ φέρουν και τη σημείωση, αλά Harley, ότι τα αντικείμενα είναι πιο κοντά απ' ό,τι εμφανίζονται. Πολύ καλά είναι και τα φώτα του, που θα ικανοποιήσουν και τους πιο απαιτητικούς, όπως και ο νέος πίνακας των οργάνων, που παρέχει όλες τις απαραίτητες ενδείξεις. Συγκρίνοντάς το με τον προκάτοχό του, θα λέγαμε ότι το Beverly 250 είναι πιο ολοκληρωμένο. Χάρη στο νέο κινητήρα του, διαθέτει περισσότερες δυνατότητες στη μετακίνησή του εντός και εκτός πόλης, ενώ ο υψηλότερος ανεμοθώρακας δείχνει ότι το νέο Beverly προσανατολίζεται και στα ταξίδια. Σύμφωνα με τα παραπάνω στοιχεία, λοιπόν, εμφανίζεται όχι μόνο καλύτερο από τον προκάτοχο του, αλλά ικανό να αντιμετωπίσει δυναμικά ακόμα και τον ανταγωνισμό. Με 3.800 ευρώ που απαιτούνται για την αγορά του και με την πληθώρα των αξεσουάρ που διαθέτει η Piaggio για το συγκεκριμένο μοντέλο, αποτελεί την πιο ολοκληρωμένη πρόταση στην κατηγορία του.