Μπορεί, λοιπόν, σε ομαδικό επίπεδο, τα παπιά να έχουν χάσει την πρωτοκαθεδρία στην ελληνική αγορά, ωστόσο, οι Έλληνες δε φαίνεται να τα ξεχνάνε. Και αυτό μπορεί να φανεί εύκολα, αν ρίξει κανείς μια ματιά στην πρώτη δεκάδα των ταξινομήσεων ανά μοντέλο. Εκεί τα παπιά κυριαρχούν και τα δημοφιλέστερα αυτών ανήκουν και στα δημοφιλέστερα δίκυκλα. Το γεγονός αυτό δείχνει ότι η «επιρροή» που ασκούν τα παπιά στους αναβάτες δεν είναι μειωμένη, ενώ ενδεικτικό είναι το γεγονός ότι, τα μεγέθη ανάμεσα στους αριθμούς των αντιπροσώπων της κάθε κατηγορίας έχουν τεράστια διαφορά. Αναλυτικότερα, στο πρώτο οχτάμηνο του 2011, το ποσοστό των scooters επί του συνόλου των ταξινομήσεων άγγιξε το εντυπωσιακό 53%. Αντίστοιχα, τα άλλοτε κραταιά παπιά περιορίστηκαν στο 28%. Αν δούμε, όμως, με πόσα μοντέλα «συμμετείχαν» τα scooters στον… αγώνα των ταξινομήσεων και με πόσα τα παπιά, τα πρώτα συμπεράσματα αλλάζουν. Στο σύνολο των μοντέλων που «συμμετείχαν» το περασμένο οχτάμηνο στις ταξινομήσεις (συνολικά περισσότερα από 1200 διαφορετικά μοντέλα), τα scooters καταλαμβάνουν το 32%, ενώ τα παπιά μόλις το 10%. Αυτό σημαίνει ότι υπάρχουν πολύ λιγότερα μοντέλα παπιών διαθέσιμα στην αγορά απ’ ότι scooters και ότι η δεύτερη θέση που καταλαμβάνουν στη λίστα με τις δημοφιλέστερες κατηγορίες έχει μεγάλη σημασία. Γιατί, όμως, οι Έλληνες αναβάτες δείχνουν τόση προτίμηση στα παπιά; Οι βασικότεροι λόγοι είναι δύο: οικονομία και πρακτικότητα. Ο πρώτος είναι σίγουρα εύλογος. Τα παπιά είναι ιδιαίτερα φτηνά όχι μόνο στο κόστος αγοράς, αλλά και σε αυτό της χρήσης (κατανάλωση καυσίμου) και της συντήρησης (service). Η πρακτικότητα είναι επίσης εύκολο να γίνει αντιληπτή, όταν μιλάμε για αστική μετακίνηση. Ένα παπί θα χωθεί παντού, χάρη στη στενή του σιλουέτα, ενώ οι μικρές του διαστάσεις το καθιστούν κατάλληλο και ευκολοδήγητο για όλους, ανεξαρτήτως ηλικίας, εμπειρίας, σωματότυπου και φύλου. Και αυτό αποδεικνύεται καθημερινά στο δρόμο. Για τους πιο δύσπιστους, όμως, παρουσιάζουμε στις επόμενες σελίδες τα δέκα πιο δημοφιλή παπιά των τελευταίων οχτώ μηνών, μαζί με τους λόγους που τα έχουν φέρει στην περίοπτη θέση των ταξινομήσεων.
E-RIDE Liberty-B και Liberty-C: Ηλεκτρικά scooter πόλης με τιμή από 1.246 ευρώ
KTM 990 SMT: Η επιστροφή του sport touring motard στην EICMA 2025
Παρουσιάστηκε το νέο Scooter Italjet Dragster 700 Twin με αλυσίδα στη μετάδοση
Mega scooter με το καλύτερο 0-100 χλμ. / ώρα
Honda CL500 2025: Νέα χρώματα και βελτιώσεις στην εργονομία για την Ιαπωνία
80% πιο οικονομική μετακίνηση από ένα 125άρι
Kawasaki Z1100 2026: Αποκαλύφθηκαν τα σχέδια του νέου naked
Honda WN7: Η πρώτη ηλεκτρική μοτοσυκλέτα της Honda έρχεται το 2026
Test IXON Nizo Air δερμάτινο & διάτρητο: Ταιριάζει «γάντι» με την Retro μοτοσυκλέτα σου
Έσκασε πρόστιμο 5.000 ευρώ σε πρατήριο καυσίμων στο Περιστέρι
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.