Test Μεταχειρισμένου:Yamaha MT-07 (2021-2023)

Η Yamaha MT-07 το 2021 παρουσιάστηκε με σημαντική αισθητική ανανέωση σε σχέση με τα προηγούμενα μοντέλα, διατηρώντας όμως το σύνολο που είχε κάνει το κοινό να την αγαπήσει.
Ριζική αλλαγή στην εμφάνιση με νέο προβολέα και πιο μυώδες ρεζερβουάρ.
Ο κινητήρας-διαμάντι της Yamaha με ελάχιστες προσαρμογές για τις Euro5 προδιαγραφές.
Ίδιες αναρτήσεις και πλαίσιο-βελτιωμένο σύστημα πέδησης.
Μέση τιμή στις 6.460 ευρώ-υψηλή μεταπωλητική αξία.
Ριζική αλλαγή στην εμφάνιση με νέο προβολέα και πιο μυώδες ρεζερβουάρ
Η Yamaha MT-07 το 2021 παρουσιάστηκε με σημαντική αισθητική ανανέωση σε σχέση με τα προηγούμενα μοντέλα, διατηρώντας όμως το σύνολο που είχε κάνει το κοινό να την αγαπήσει. Το νέο της πρόσωπο με τον ολοκαίνουργιο στρογγυλό LED προβολέας και τα φώτα ημέρας εκατέρωθεν έδιναν μια φουτουριστική όψη σε σχήμα Y. Τράβηξε σίγουρα πρώτο τα βλέμματα στην EICMA εκείνη τη χρονιά με θετικά και αρνητικά σχόλια φυσικά, όπως συμβαίνει άλλωστε μετά από κάθε αλλαγή στην εμφάνιση μιας μοτοσυκλέτας, το σύνολο όμως με το επανασχεδιασμένο ρεζερβουάρ και τις νέες εισαγωγές αέρα, έγινε πιο επιθετικό. Η Yamaha είχε κάνει το πρώτο βήμα για μια ολοκληρωτικά νέα εμφάνιση στη σειρά MT.
Ο κινητήρας-διαμάντι της Yamaha με ελάχιστες προσαρμογές για τις Euro5 προδιαγραφές
Μετά από όλα αυτά τα χρόνια -και την έλευση του Tenere 700- τα λόγια για τον κινητήρα CP2 είναι περιττά. Παραμένει μέχρι και σήμερα ένας από τους πιο αξιόπιστους και πιο διασκεδαστικούς κινητήρες της αγοράς. Για το 2021 η Yamaha δε χρειάστηκε να κάνει παρά μόνο μερικές μικρές αλλαγές στον ψεκασμό, όπως και μια βελτίωση στο σχεδιασμό της εισαγωγής του αέρα, προκειμένου να καταφέρει να περάσει τις νέες τότε, προδιαγραφές Euro5. Κατά τα άλλα, η «καρδιά» της μοτοσυκλέτας είχε παραμείνει ίδια, ήταν και είναι άλλωστε ένα από τα πιο δυνατά της χαρακτηριστικά.
Ίδιες αναρτήσεις και πλαίσιο – βελτιωμένο σύστημα πέδησης
Το πλαίσιο και οι αναρτήσεις για την MT-07 είχαν παραμείνει ίδια, μιας και το άλλο δελεαστικό της χαρακτηριστικό από τη μέρα που πρωτοκυκλοφόρησε, ήταν η χαμηλή τιμή. Στην πιο επιθετική οδήγηση οι μαλακές αναρτήσεις έδειχναν τα όρια τους αρκετά γρήγορα, ωστόσο ο all-around προσανατολισμός της μοτοσυκλέτας σε συνδυασμό με της επιθυμία των κατασκευαστών να παραμείνει το κόστος χαμηλά, τους οδήγησαν στη διατήρηση αυτής της πλατφόρμας. Αυτό που βελτιώθηκε όμως ήταν η διάμετρος των μπροστά δίσκων στα φρένα, η οποία από 282χιλ της προηγούμενης έκδοσης πήγε στα 298χιλ.
Μέση τιμή στις 6.460 ευρώ – υψηλή μεταπωλητική αξία
Η MT-07 έχει καθιερωθεί ως ένα από τα πιο δημοφιλή μοντέλα στη μεσαία κατηγορία, όχι μόνο λόγω του χαρακτήρα της αλλά και χάρη στη χαμηλή της τιμή. Είναι γνωστό σε όλους τους αναβάτες πως τα προβλήματα για τη συγκεκριμένη είναι άγνωστη λέξη, ενώ ο προκάτοχος θα πρέπει να της έχει φερθεί παρά πολύ σκληρά για να πάθει κάτι στα χέρια σου. Στην αγορά αυτή τη στιγμή υπάρχουν μοντέλα αυτής της χρονολογίας -όχι λίγα ούτε πολλά- με μικρό αριθμό χιλιομέτρων στην πλειονότητα τους. Η μέση τιμή βρίσκεται περίπου στις 6.460 ευρώ, κάτι που μας δείχνει πως η μεταπωλητική αξία βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα.

