Εμπρός θα βρεις ένα ανεστραμμένο πιρούνι 43χλστ της Showa με την τεχνολογία EERA (Electronically Equipped Ride Adjustment system) που ρυθμίζει εν κινήσει την απόσβεση επαναφοράς και συμπίεσης, ενώ στο monoshock αμορτισέρ εκτός από αυτά ρυθμίζεται ηλεκτρονικά και η προφόρτιση.
Δοκιμασμένο σε σκληρές συνθήκες στην Adventure εκδοχή του, το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο κλειστού τύπου του NT1100, ανταποκρίνεται άριστα στις τουριστικές διαθέσεις του μοντέλου, με ακαμψία που προσφέρει στον αναβάτη το απαραίτητο Feedback στην σπορ οδήγηση. Αναρτήσεις και τροχοί βέβαια αλλάζουν για να εξυπηρετούν την ασφάλτινη οδήγηση, με το μοντέλο να αποκτά για πρώτη φορά ημι-ενεργητικές αναρτήσεις. Εμπρός θα βρεις ένα ανεστραμμένο πιρούνι 43χλστ της Showa με την τεχνολογία EERA (Electronically Equipped Ride Adjustment system) που ρυθμίζει εν κινήσει την απόσβεση επαναφοράς και συμπίεσης, ενώ στο monoshock αμορτισέρ εκτός από αυτά ρυθμίζεται ηλεκτρονικά και η προφόρτιση. Οι διαδρομές τους είναι στα 150χλστ, ενώ η σχετικά μεγάλη για τα δεδομένα της κατηγορίας απόσταση 175χλστ από το έδαφος, μπορεί να αποδειχθεί σωτήρια σε λακκούβες ή μικρά τμήματα χωματόδρομων. Στο σύστημα πέδησης θα βρεις τους ίδιους δίσκους 310χλστ με ακτινικές τετραπίστονες δαγκάνες της Nissin εμπρός και τον δίσκο 256χλστ πίσω με μονοέμβολη δαγκάνα, από το προηγούμενο μοντέλο, ενώ το δικάναλο ABS όπως είπαμε έχει πλέον λειτουργία Cornering. Στους χυτούς αλουμινένιους τροχούς 17 ιντσών τοποθετούνται τα Metzeler Roadtec 01 σε διαστάσεις 120/70-17 εμπρός και 180/55-17 πίσω και το βάρος της μοτοσυκλέτας πλήρης υγρών, είναι στα 261 κιλά, 11 κιλά πιο πάνω από την βασική έκδοση χωρίς DCT και ηλεκτρονικές αναρτήσεις.
Οι διαδρομές τους είναι στα 150χλστ, ενώ η σχετικά μεγάλη για τα δεδομένα της κατηγορίας απόσταση 175χλστ από το έδαφος, μπορεί να αποδειχθεί σωτήρια σε λακκούβες ή μικρά τμήματα χωματόδρομων.