LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Ανεση - Εργονομία

Διαβάστηκε από 9.913 αναγνώστες (16/12/2025)
Το όνομα New Touring μαρτυρά από μόνο ποιος είναι ο κύριος στόχος αυτής της μοτοσυκλέτας και φυσικά καταφέρνει να το δικαιολογήσει και με το παραπάνω.
13 Φωτογραφίες »

Το όνομα New Touring μαρτυρά από μόνο ποιος είναι ο κύριος στόχος αυτής της μοτοσυκλέτας και φυσικά καταφέρνει να το δικαιολογήσει και με το παραπάνω.

Το όνομα New Touring μαρτυρά από μόνο ποιος είναι ο κύριος στόχος αυτής της μοτοσυκλέτας και φυσικά καταφέρνει να το δικαιολογήσει και με το παραπάνω. Το εργονομικό τρίγωνο του NT1100, έχει παραμείνει ίδιο τοποθετώντας τον αναβάτη σε μία αρκετά όρθια θέση οδήγησης, χωρίς να έχει πολύ λυγισμένα τα γόνατα και το τιμόνι να δίνει μία ελαφριά κλίση εμπρός στο σώμα του. Η απόσταση της σέλας από το έδαφος έχει παραμείνει στα αρκετά προσβάσιμα 820χλστ, αυτή όμως έχει αλλάξει προσφέροντας βελτιωμένα επίπεδα άνεσης, χάρη στη μεγαλύτερή της επιφάνεια κατά 20% σε σχέση με αυτή του προκατόχου. Στο μοντέλο δοκιμής μάλιστα, ήταν τοποθετημένες οι σέλες Comfort, οι οποίες έχουν πιο πλούσιο αφρώδες υλικό, επιτρέποντάς σου να ταξιδεύεις για ώρες χωρίς την οποιαδήποτε ενόχληση στα μαλακά μόρια. Ο συνεπιβάτης φιλοξενείται επίσης «πλουσιοπάροχα», έχοντας στη διάθεσή του 2 μεγάλες χειρολαβές στήριξης και μία άνετη σέλα. Η ζελατίνα, ρυθμίζεται σε 5 διαφορετικές θέσεις με τις δύο ακραίες να απέχουν κάτι παραπάνω από 160χλστ, ενώ παρόλο που μπορεί να ρυθμιστεί με το αριστερό χέρι εν κινήσει, είναι λίγο δύσκολη στον χειρισμό και καμιά φορά "σκαλώνει" μέχρι να τη μάθεις. Παράλληλα υπάρχουν εκατέρωθεν και οι γνωστοί εκτροπείς αέρος, ενώ το φτερό του εμπρός τροχού είναι κατά 15 εκατοστά μεγαλύτερο ώστε να προστατεύει από νερά και λάσπες. Αναπόσπαστο κομμάτι του NT είναι οι πλαϊνές βαλίτσες, οι οποίες παρέχονται στον στάνταρ εξοπλισμό, υπογραμμίζοντας τον τουριστικό χαρακτήρα του μοντέλου. Με ένα πολύ εύκολο σύστημα τοποθέτησης και ξεκλειδώματος - που δεν επιτρέπει στο κλειδί να βγει εάν δεν κλειδώσουν ώστε τα αντικείμενά σου να παραμένουν ασφαλή - παρέχουν αυξημένη χωρητικότητα κατά 4 λίτρα σε σχέση με αυτές τις προηγούμενης γενιάς. Έτσι φτάνουν τα 37 και 36 λίτρα για την αριστερή και τη δεξιά αντίστοιχα (λόγω εξάτμισης) και χωράνε πλέον ένα Full Face κράνος. Στον προαιρετικό εξοπλισμό θα βρεις φυσικά πολλές προσθήκες, προσανατολισμένες στο να κάνουν το ταξίδι σου πιο άνετο όπως κεντρική βαλίτσα, προβολάκια και πολλά άλλα.


 Η απόσταση της σέλας από το έδαφος έχει παραμείνει στα αρκετά προσβάσιμα 820χλστ, αυτή όμως έχει αλλάξει προσφέροντας βελτιωμένα επίπεδα άνεσης, χάρη στη μεγαλύτερή της επιφάνεια κατά 20% σε σχέση με αυτή του προκατόχου.

Η απόσταση της σέλας από το έδαφος έχει παραμείνει στα αρκετά προσβάσιμα 820χλστ, αυτή όμως έχει αλλάξει προσφέροντας βελτιωμένα επίπεδα άνεσης, χάρη στη μεγαλύτερή της επιφάνεια κατά 20% σε σχέση με αυτή του προκατόχου.

Περνώντας στην οθόνη, ή μάλλον τις οθόνες, η γνωστή διάταξη μίας TFT 6,5 ιντσών στο πάνω μέρος και μίας μικρής LCD από κάτω παραμένει. Η TFT είναι μάλιστα αφής και διαθέτει δυνατότητα συνδεσιμότητας με την εφαρμογή Honda Roadsync για πλοήγηση, διαχείριση κλήσεων και μουσικής. Ο χειρισμός του μενού με τα 8 κουμπιά στο σύνολο είναι ελαφρώς περίπλοκος και θα χρειαστείς αρκετό χρόνο για να εξοικειωθείς με αυτόν, η φωτεινότητα της οθόνης ρυθμίζεται αυτόματα βάσει του εξωτερικού φωτισμού, ενώ στον στάνταρ εξοπλισμό υπάρχουν θερμαινόμενα γκριπ και κεντρικό σταντ. Υπάρχει μία παροχή ρεύματος 12V, θύρα φόρτισης USB, ESS που ενεργοποιεί τα αλάρμ σε απότομες επιβραδύνσεις και τα φλας ακυρώνονται αυτόματα αφού στρίψεις.
 

 Στον προαιρετικό εξοπλισμό θα βρεις φυσικά πολλές προσθήκες, προσανατολισμένες στο να κάνουν το ταξίδι σου πιο άνετο όπως κεντρική βαλίτσα, προβολάκια και πολλά άλλα.

Στον προαιρετικό εξοπλισμό θα βρεις φυσικά πολλές προσθήκες, προσανατολισμένες στο να κάνουν το ταξίδι σου πιο άνετο όπως κεντρική βαλίτσα, προβολάκια και πολλά άλλα.

Σελίδα 1Honda NT 1100 DCT ES - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση - Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
AUTOAGORA