Με ηλεκτρονικές αναρτήσεις Showa και φρένα Nissin.
Δικύλινδρος κινητήρας με 102 ίππους.
Νέες βαλίτσες με 4 λίτρα παραπάνω χωρητικότητα.
Με αυτόματο κιβώτιο DCT στην τιμή των 19.400 ευρώ.
Με μια ήδη εξαιρετική βάση, που ενστερνίζεται τις αρετές του τουρισμού όπως τις έχει μεταλαμπαδεύσει η Honda, το νέο NT1100 DCT E-Suspension, κάνει ένα τεχνολογικό άλμα, χάρη στο οποίο θα σε πάει πιο μακριά, πιο εύκολα και με περισσότερη ασφάλεια.
Σε μία εποχή όπου οι τάσεις έχουν εκτοξεύσει την δημοτικότητα του ταξιδιού σε δύο τροχούς, η Honda εξελίσσει το μοναδικό Crossover μοντέλο της, που ήδη έχει αποκτήσει το δικό του ξεχωριστό κοινό και φέρνει τη νέα εποχή τουρισμού όπως η ιαπωνική φίρμα την οραματίζεται. Το νέο NT1100 DCT ES, με το μηχανικό σύνολο και πλαίσιο της CRF1100L Africa Twin, αλλά 17άριδες τροχούς και ένα πιο σπορ «κέλυφος», αποκτά για πρώτη φορά IMUκαι ηλεκτρονικές αναρτήσεις, ενώ δέχεται μία σειρά μηχανικών και αισθητικών αναβαθμίσεων, που το κάνουν να στέκεται αντάξιο του ονόματός του: New Touring. Η κληρονομιά της Honda άλλωστε στις μοτοσυκλέτες τουρισμού, από το VFR, στο Crosstourer και τη Goldwing, αποτελεί απόδειξη του πρωταγωνιστικού της ρόλου στην κατηγορία.