LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Honda NT 1100 DCT ES - Test

Διαβάστηκε από 1.582 αναγνώστες (16/12/2025)
Honda NT 1100 DCT ES - Test
3 Φωτογραφίες »

Honda NT 1100 DCT ES - Test

Με ηλεκτρονικές αναρτήσεις Showa και φρένα Nissin.
Δικύλινδρος κινητήρας με 102 ίππους.
Νέες βαλίτσες με 4 λίτρα παραπάνω χωρητικότητα.
Με αυτόματο κιβώτιο DCT στην τιμή των 19.400 ευρώ.

mototriti Team

HONDA: Kαρακώστας Κλείσε τώρα Τest Ride σε όλα Best Sellers μοντέλα

HONDA: PCX125...Η καλύτερη πλευρά της πόλης!

Τιμή: Από 19.400 ευρώ
 
+: Κινητήρας, Ηλεκτρονικές αναρτήσεις, Θέση οδήγησης, Ποιότητα κύλισης
-: Ρύθμιση ζελατίνας, Προβολή οθόνης

 
Με μια ήδη εξαιρετική βάση, που ενστερνίζεται τις αρετές του τουρισμού όπως τις έχει μεταλαμπαδεύσει η Honda, το νέο NT1100 DCT E-Suspension, κάνει ένα τεχνολογικό άλμα, χάρη στο οποίο θα σε πάει πιο μακριά, πιο εύκολα και με περισσότερη ασφάλεια.

Σε μία εποχή όπου οι τάσεις έχουν εκτοξεύσει την δημοτικότητα του ταξιδιού σε δύο τροχούς, η Honda εξελίσσει το μοναδικό Crossover μοντέλο της, που ήδη έχει αποκτήσει το δικό του ξεχωριστό κοινό και φέρνει τη νέα εποχή τουρισμού όπως η ιαπωνική φίρμα την οραματίζεται. Το νέο NT1100 DCT ES, με το μηχανικό σύνολο και πλαίσιο της CRF1100L Africa Twin, αλλά 17άριδες τροχούς και ένα πιο σπορ «κέλυφος», αποκτά για πρώτη φορά IMUκαι ηλεκτρονικές αναρτήσεις, ενώ δέχεται μία σειρά μηχανικών και αισθητικών αναβαθμίσεων, που το κάνουν να στέκεται αντάξιο του ονόματός του: New Touring. Η κληρονομιά της Honda άλλωστε στις μοτοσυκλέτες τουρισμού, από το VFR, στο Crosstourer και τη Goldwing, αποτελεί απόδειξη του πρωταγωνιστικού της ρόλου στην κατηγορία.


 

Σελίδα 2Εμφάνιση - Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
AUTOAGORA